320 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op amber1998!

Zijn er al mensen die het geslacht weten? Ik ben zelf 4 maart uitgerekend e ...
Bij mij werd het verteld tijdens de 13 weken echo, ze kon het al goed zien en vroeg of we het wouden weten!

2 maanden geleden

Jaaa vandaag te horen gekregen dat onze dochter een broertje krijgt ❤️❤️

2 maanden geleden

Hallo hallo! Ik ben zwanger van ons eerste kindje samen 🩷🩵 mijn partner heeft een zoontje van 4 uit zijn vorige relatie! We zijn nu 3 jaar samen en we verwachten onze kleine rond 7 maart ❤️ ben nu 14+ 3 🥰 buikje begint nu een klein beetje te groeien! (Wel wat steviger van mezelf al) Waarneer konden jullie een beetje en buikje zien?

2 maanden geleden

Reactie op JHUG

Hallo hallo! Ik ben zwanger van ons eerste kindje samen 🩷🩵 mijn partner h ...
Ik kon al met 9 weken echt een buikje zien. Al was dat vooral m'n darmen 😅

2 maanden geleden

Ik heb de baby gisteren tweemaal voelen schoppen tegen de doptone van de verloskundige. Was echt weer een heel mooi gevoel. Hopelijk ga ik het nu vaker voelen

2 maanden geleden

Pfff jeetje jongens, ik weet niet wat ik heb vandaag, maar ik jank echt al om een scheet 😂😂 Merk sowieso dat ik de laatste dagen echt ontzettend emotioneel een ben, bedankt hormonen 😅😂

2 maanden geleden

Ik vind t fijn om lekker op mijn buik te liggen als ik slaap. Vraag me af of dit wel veilig kan? Tot hoeveel weken?

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ik vind t fijn om lekker op mijn buik te liggen als ik slaap. Vraag me af o ...
Het maakt niet uit hoe je ligt. Als het niet meer gaat, ga je vanzelf anders liggen.

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Ik vind t fijn om lekker op mijn buik te liggen als ik slaap. Vraag me af o ...
Je merkt vanzelf als het niet meer kan, ik ben ook een buikslaper maar sinds een kleine 2 weken kreeg ik dan pijn en brandend maagzuur. Dus de hint was duidelijk dat dat niet meer kan 😅 dus geniet er nog van! Ik ben jaloers 🤭

2 maanden geleden

Hi allemaal, Ik ga de groep verlaten… Heb afgelopen week geheel onverwacht met 16 weken een miskraam gehad. Ik heb eerder met 8 weken al een miskraam gehad en nu ik in het tweede trimester zat had ik deze angst eindelijk los gelaten maar helaas. Ik wens jullie allemaal veel geluk met gezonde babies 💙💗

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Hi allemaal, Ik ga de groep verlaten… Heb afgelopen week geheel onverwach ...
Wat een verschrikkelijk nieuws! Heel veel sterkte met dit grote verlies. Dikke knuffel!

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Ah nee! Wat enorm klote en heftig 😢 heel veel sterkte met dit grote verlies! 🫂

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

O lieve Ayam, Wat ontzettend verdrietig😢 ik wens jou en je partner heel veel kracht en liefde toe met dit extreem grote verlies💔 geef jezelf en je gevoel alle ruimte en tijd😘

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Heel veel sterkte met dit verlies! 🤍

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Wat vreselijk.. mijn hart breekt voor jou 💔😢 heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd 🌹

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Verschrikkelijk wat erg voor jullie. Heel veel sterkte gewenst ❤️

2 maanden geleden

Reactie op Ayam

Wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte 🤍

2 maanden geleden

Hoe is met iedereen hier?❤️ Hier herstellende van een griepje en ben (daardoor?) ook weer meer misselijk 🫨 Nu 17+2 en ik merk dat ik toch wel heel erg bezig ben met het voelen van de kleine, ik heb wel eens een plopje of iets maar durf echt niet met zekerheid te zeggen dat dit de baby is😂

2 maanden geleden

Reactie op Maar-

Hoe is met iedereen hier?❤️ Hier herstellende van een griepje en ben (daar ...
Hier 17+1 😊 Heb heel erg last van m’n rug/bekken/heupen/banden. Eigenlijk doet heel m’n onderkant zeer 😂 Ik heb helaas de kleine nog niet gevoeld, m’n placenta lig aan de voorkant 😔

één maand geleden

Hier gaat alles goed😊 af en toe wat moe. Ik ben nu 16 week zwanger en heb de kleine ook nog niet gevoeld en verwacht dit stiekem ook als rond 19 week🤭 bij mijn 1ste zwangerschap voelde ik de kleine pas rond 21 week ☺️