320 Reacties
2 maanden geleden
Ik ben nu ook 17+1 en ik voel me goed!! Wel verkouden helaas en nog steeds last van misselijkheid. Ik begin bijna te vrezen dat het niet meer weggaat..😅 Ik heb de kleine volgens mij al een paar keer heel lichtjes gevoeld , donderdag heb ik weer een pretecho gepland staan om even te kijken naar ons moppie 🥰🩷
2 maanden geleden
Reactie op Maar-
Hoe is met iedereen hier?❤️
Hier herstellende van een griepje en ben (daar ...
Ik ben nu 17+2. Helaas nog vrij misselijk, al is het milder dan de eerste 14 weken en ik blijf erg moe. Hoop dat het nog beter gaat worden, dat had ik in mijn eerste zwangerschap wel.
Ik voelde sinds 16 weken ‘s avonds als ik stil in bed de baby, maar nu sinds een paar dagen ook als ik rustig zit aan tafel of op de bank. Echte zachte schopjes, zo fijn 🥰!
M’n buik is ook echt al aan het groeien, ik loop denk ik een maand voor op mn vorige zwangerschap, toen was dit pas na 20 weken zichtbaar. Even wennen 😉
één maand geleden
Reactie op Renate010
Bij mij ook placenta aan de voorkant
Hier precies hetzelfde! Pijn maar ook placenta aan de voorkant! Herken het helemaal
één maand geleden
Ik ben nu 17+4. Moeheid is veel beter gelukkig! Overgeven is ook veel minder, maar ben wel nog vaak misselijk en ook nog niet echt aan het genieten van eten. Daar kijk ik wel echt naar uit als Bourgondiër 🫢
Buikie begint te groeien en ik voel de baby sinds 15 weken in rust dagelijks. En vanmorgen heeft mijn vriend ook eerste schopje gevoeld! ☺️
Ga morgen mijn kast opruimen en mijn preggo-jeans weer aan doen. En over 2 weken 20-weken echo en dan weten we het geslacht 🙌🏽
één maand geleden
Hoi allemaal! Hier 16+3, eerste zwangerschap en heel erg aan t afwachten wat ik nou precies zou moeten voelen, is het de baby of zijn het plopjes van mn darmen? Hahaha zo moeilijk
één maand geleden
Reactie op youssra278
Hoi allemaal! Hier 16+3, eerste zwangerschap en heel erg aan t afwachten wa ...
Achteraf zal je merken dat je waarschijnlijk toch al af en toe je baby voelt als het echt als ‘plopjes’ voelt. Zeker wanneer je s avonds in bed bijvoorbeeld nog even rustig op je rug ligt zal je het misschien wel gaan herkennen!
Overigens is 16w bij een eerste nog vroeg hoor dus geen enkele zorg als het toch niet zo is de komende weken 😬.
één maand geleden
Hoi allemaal, ik stel me graag even voor. Mijn naam is Carla en op 2 maart verwachten ik en mijn vriend ons eerste kindje. We weten al dat het een meisje is. Volgende week hebben we de 20 weken echo, ik ben nu 18 weken zwanger. Eerder heb ik miskraam gehad, dus ik merk dat ik het wel wat spannender vind. Toch heb ik er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen. We weten de naam voor ons dochtertje al. Hopelijk kan ik haar binnenkort ook voelen schoppen.
één maand geleden
Hoihoi,
Ik ben Marjolein, 23 jaar en mn man en ik verwachten 10 maart ons eerste kindje😊
Ik ben vandaag precies 17 weken en bij de 20 weken echo komen we achter het geslacht. We zijn heel benieuwd😀
één maand geleden
Reactie op Maar-
Hee leuk, hier ook 2 maart uitgerekend en verwachten ook een meisje💝 ook h ...
Hier hetzelfde! 🩷🤍🤍
één maand geleden
Reactie op MarjoleinDWK
Hoihoi,
Ik ben Marjolein, 23 jaar en mn man en ik verwachten 10 maart ons ...
Ooee wat leuk!! Ik ben ook 10 maart uitgerekend!😊