320 Reacties
茅茅n maand geleden
Ik heb erg last van mijn darmen. Per dag heb ik 1 of 2 keer dunne ontlasting en voorafgaand erge buikkrampen. Ik heb dit inmiddels twee weken en wordt niet erger en verder nergens last van. Las op internet dat je darmen van slag kunnen zijn door de zwangerschap. Hebben anderen hier ook last van?
茅茅n maand geleden
Net de 20 weken echo gehad. Alles wat ze konden zien was helemaal goed!馃檹馃徎馃挒 Maar wij hebben een eigenwijs meisje gecre毛erd en lag voor een aantal dingen net niet goed om 100% goed te beoordelen馃 Donderdag nieuwe afspraak en hopen dat ze er dan beter voor wilt liggen. Toch even een kleine domper omdat ik hoopte met een helemaal gerustgesteld gevoel weg zou gaan. Maar als er echt dingen niet goed waren, hadden ze dat nu echt wel moeten zien!
茅茅n maand geleden
Reactie op D12345D
Ik heb erg last van mijn darmen. Per dag heb ik 1 of 2 keer dunne ontlastin ...
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb veel last van harde ontlasting.
茅茅n maand geleden
Reactie op Carlavh1991
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb veel last van harde ontlasting.
Pff hier ook en sinds gisteravond echt extreem. Amper geslapen, 100x naar de wc geweest maar het wil er gewoon niet helemaal uit. Ik denk dat ik zelfs liever pijn heb, dit gevoel is zoooooo naar 馃ゲ
茅茅n maand geleden
Hooi! Ik ben 10 maart uitgerekend van mn 2e kindje en wij weten het geslacht niet 馃グ
Hier komen we tijdens de bevalling pas achter 馃ぉ dus nog even een verrassing 馃
20 wk echo hebben we afgelopen maandag gehad en alles was wel goed! 馃槉
茅茅n maand geleden
Reactie op Demi3213
Wij zijn er gisteren achter gekomen dat wij ook een jongetje verwachten op ...
Omg ik ben ook uitgerekend op 8 maart ook ren jongetje hihihi
18 dagen geleden
Het is hier al even stil, hoe gaat het met iedereen? 馃┓馃挋
Wij hebben de laatste tijd veel gedaan, gezinsauto gekocht, babykamer geschilderd, meubels komen op 15 november, box staat al klaar in de woonkamer 馃グ
De babykamer hoeven we alleen nog maar te behangen, zin in!
Ook starten we donderdag met een bevallingscursus en volgende week kinder EHBO, november wordt een drukke maand 馃槄馃檲
En ja allemaal heel vroeg, we hebben 2 hondjes en we willen dat ze rustig en op hun eigen tempo kunnen wennen aan alle veranderingen 馃槆馃