320 Reacties

茅茅n maand geleden

Reactie op Valeryfirstbaby

Vandaag de 20 weken echo gehad van ons meisje. Alles zag er goed uit! Ze wa ...
Ik gister maar ons mannetje dacht er anders over lag wel lekker op zijn buik馃ぃ

茅茅n maand geleden

Wij hebben maandag de 20 weken echo. Toch wel weer heel spannend.. alsof dit weer even een mijlpaal wordt die je kan afstrepen馃槄 bij de 13 weken echo konden ze niet alles goed zien, maar waren er geen aanwijzingen voor afwijkingen en wat ze konden zien was goed.

茅茅n maand geleden

Ik heb erg last van mijn darmen. Per dag heb ik 1 of 2 keer dunne ontlasting en voorafgaand erge buikkrampen. Ik heb dit inmiddels twee weken en wordt niet erger en verder nergens last van. Las op internet dat je darmen van slag kunnen zijn door de zwangerschap. Hebben anderen hier ook last van?

茅茅n maand geleden

Net de 20 weken echo gehad. Alles wat ze konden zien was helemaal goed!馃檹馃徎馃挒 Maar wij hebben een eigenwijs meisje gecre毛erd en lag voor een aantal dingen net niet goed om 100% goed te beoordelen馃 Donderdag nieuwe afspraak en hopen dat ze er dan beter voor wilt liggen. Toch even een kleine domper omdat ik hoopte met een helemaal gerustgesteld gevoel weg zou gaan. Maar als er echt dingen niet goed waren, hadden ze dat nu echt wel moeten zien!

茅茅n maand geleden

Reactie op D12345D

Ik heb erg last van mijn darmen. Per dag heb ik 1 of 2 keer dunne ontlastin ...
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb veel last van harde ontlasting.

茅茅n maand geleden

Reactie op Carlavh1991

Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik heb veel last van harde ontlasting.
Pff hier ook en sinds gisteravond echt extreem. Amper geslapen, 100x naar de wc geweest maar het wil er gewoon niet helemaal uit. Ik denk dat ik zelfs liever pijn heb, dit gevoel is zoooooo naar 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Hoi hoi! Hier 24 jaar en vandaag 19 weken in verwachting van onze zoon 馃┑ uitgerekend op 10 maart en over 3 dagen de 20 weken echo!

茅茅n maand geleden

Reactie op Passiieee

Hoi hoi! Hier 24 jaar en vandaag 19 weken in verwachting van onze zoon 馃┑ u ...
Ooh wat bijzonder ik ben ook 19 weken en morgen 20!! 馃ス Ook van een jongen en ik ben 8 maart uitgerekend

茅茅n maand geleden

Wij zijn er vandaag achter gekomen dat we een zoontje krijgen馃ぉ Ik had het fantastisch gevonden om 3 meiden te hebben, maar wat is het speciaal om een jongen te krijgen na mijn meiden. Het meest gekke van alles vind ik.... ik heb een piemel in mijn buik!馃ぃ

茅茅n maand geleden

Reactie op Mayfa

Wat leuk! Hier ook 8 maart van een jongetje!馃挋
Ik ook 8 maart van een jongetje!

茅茅n maand geleden

Wat leuk zoveel op 8 maart 馃グ hier ook 8 maart van ons derde kindje, een meisje 馃挅 dit meisje heeft al een grote broer en zus. 20 weken echo was ook helemaal goed gelukkig

茅茅n maand geleden

Wat leuk! Hier ook 8 maart van een jongetje 馃槏

茅茅n maand geleden

Ik 7 maart van een jongetje馃挋

茅茅n maand geleden

Wij zijn er gisteren achter gekomen dat wij ook een jongetje verwachten op 8 maart 馃┑

茅茅n maand geleden

Hooi! Ik ben 10 maart uitgerekend van mn 2e kindje en wij weten het geslacht niet 馃グ Hier komen we tijdens de bevalling pas achter 馃ぉ dus nog even een verrassing 馃 20 wk echo hebben we afgelopen maandag gehad en alles was wel goed! 馃槉

茅茅n maand geleden

Reactie op Demi3213

Wij zijn er gisteren achter gekomen dat wij ook een jongetje verwachten op ...
Omg ik ben ook uitgerekend op 8 maart ook ren jongetje hihihi

茅茅n maand geleden

Wij ook 8 maart maar dan van een meisje 馃┓

18 dagen geleden

Het is hier al even stil, hoe gaat het met iedereen? 馃┓馃挋 Wij hebben de laatste tijd veel gedaan, gezinsauto gekocht, babykamer geschilderd, meubels komen op 15 november, box staat al klaar in de woonkamer 馃グ De babykamer hoeven we alleen nog maar te behangen, zin in! Ook starten we donderdag met een bevallingscursus en volgende week kinder EHBO, november wordt een drukke maand 馃槄馃檲 En ja allemaal heel vroeg, we hebben 2 hondjes en we willen dat ze rustig en op hun eigen tempo kunnen wennen aan alle veranderingen 馃槆馃

18 dagen geleden

Hier alles goed馃槂. Verbouwing van de babykamer is klaar en zijn begonnen met het afwerken en verven馃槂 Heel begrijpelijk dat je de honden de tijd wilt geven om te wennen aan de nieuwe situatie.

13 dagen geleden

Heey vraagje wat doen jullie als je hond hebt met de bevalling?