320 Reacties

13 dagen geleden

Reactie op Jacckie

Heey vraagje wat doen jullie als je hond hebt met de bevalling?
Ik hoor eigenlijk niet bij dit kletsgroepje qua datum, maar ik kijk altijd even, omdat er soms wel dingen staan waar je wat aan hebt. Maar wij regelen dat een van onze ouders onze hond ophaalt en dan tijdelijk even bij hun houden for the time being. Als we dan weer naar huis gaan dan komt zij ook weer naar ons toe natuurlijk

13 dagen geleden

Reactie op Jacckie

Heey vraagje wat doen jullie als je hond hebt met de bevalling?
Mijn schoonmoeder haalt de hond op als de bevalling begint. Hoever zijn jullie al met spullen aanschaffen en de babykamer etc. Ik heb echt het gevoel dat we mega achterlopen. De kast staat en heb al wat spullen gehaald en kinderwagen is besteld maar voor de rest nog niks gedaan of gepland 😅

13 dagen geleden

Reactie op Demi3213

Mijn schoonmoeder haalt de hond op als de bevalling begint. Hoever zijn ju ...
Hier midden in de verbouwing dus voor dat we aan de babykamer kunnen beginnen duurt nog even. Wel het een en ander al in huis maar alles in dozen

13 dagen geleden

Reactie op Demi3213

Mijn schoonmoeder haalt de hond op als de bevalling begint. Hoever zijn ju ...
Mijn man zit nog in de oogst. Heb al 2 dochters dus al heel veel in huis, maar buiten wat pakjes nog nergens aan begonnen.

12 dagen geleden

Vandaag ben ik precies 24 weken zwanger!! 🥰🥰 Zo'n fijn idee dat m'n meisje vanaf nu als 'levensvatbaar' wordt beschouwd, vind dat toch echt wel weer een mijlpaal!! 🩷

12 dagen geleden

Reactie op Elineee92

Vandaag ben ik precies 24 weken zwanger!! 🥰🥰 Zo'n fijn idee dat m'n meisj ...
Ik ook! Alleen dan van een jongen💙😊

11 dagen geleden

Hallo dames 🥰 hoe is t met iedereen? Ik ben nu 24+2 zwanger van ons meisje 🩷 Ik heb al wel wat spullen zoals kleding en bedje en commode, kinderwagen en maxicosi. Verder zitten we in een grote verbouwing en zijn we nog niet begonnen aan de babykamer. Ik merk dat ik wel onrustiger word en ben bang dat we helemaal niet goed voorbereid zijn. Ik ben begin maart uitgerekend dus we hebben nog wel eventjes maar ik ben heel bang dat als de baby eerder komt (vanaf nu is ze levensvatbaar) er dan niks klaar is… Nog meer meiden met deze onzekerheid??

11 dagen geleden

Reactie op Elizabeth.

Hallo dames 🥰 hoe is t met iedereen? Ik ben nu 24+2 zwanger van ons meisje ...
Ja hoor, hier ook. Druk in een verbouwing van de zolder dus we kunnen nog geen babykamer nog niet inrichten. Daarnaast staat alles van de zolder verdeeld over alle kamers en garage, dus opslag voor een evt bedje hebben we ook niet. Ik ben er gelukkig wel relaxt onder. Het is levensvatbaar, maar de eerste maanden gaat de baby toch niet naar huis. Dus we hebben ook nog even. Kleding is snel gehaald. En veel meer dan een bedje heb je niet nodig de eerste periode.

11 dagen geleden

Reactie op Elizabeth.

Nesteldrang ;-) herkenbaar! Bij mij begint het nu ook en ik herken t nog van mijn eerste, dus moet er nu ook wel om gniffelen bij mezelf. Best stressvol een verbouwing, lijkt me. Ik kan me voorstellen dat je onrustig wordt. Maar echt: je hebt nog tijd genoeg, het komt allemaal goed. Laten we vooral hopen dat je meisje voorlopig nog lekker blijft zitten. En daarnaast: niet alles hoeft er al te zijn als de baby onverwachts toch eerder komt. Je hebt al veel belangrijke spullen! En ook als de baby er is, kan je (of je partner) nog naar de winkel om dingetjes bij te kopen.

10 dagen geleden

Reactie op mirsjem

Nesteldrang ;-) herkenbaar! Bij mij begint het nu ook en ik herken t nog va ...
Is dat nesteldrang? Wat grappig ik had dat anders verwacht 🙈 Je hebt me wel gerust gesteld! 🩷

10 dagen geleden

Reactie op Schmett

Ja hoor, hier ook. Druk in een verbouwing van de zolder dus we kunnen nog g ...
Ook lekker druk bezig dus! Vreselijk hè die onrust! Fijn dat je er rustig onder bent ☺️ Dat was ik even vergeten! Kindje gaat dan natuurlijk nog niet naar huis als ze nu geboren word! Bedankt voor de geruststelling 🥰

10 dagen geleden

Ik heb ook het liefst al de kamer klaar hoor, maar wordt pas dec/jan. Helpt dan ook niet dat me moeder dan zegt dan pas? 🤣 Ja mam, eerst de oogst dan de babykamer 🤭 Probeer nu wel alvast dingen te bedenken die we nodig hebben of leuk vinden. Vandaag de hobbel Takkie bij Hema opgehaald als kraamcadeau gekregen. Super leuk dat soort dingen 😃

10 dagen geleden

Reactie op Elizabeth.

O ja heel herkenbaar😓😅 de babykamer is nu verbouwd maar moet veel zelf doen kwa verven en dergelijke omdat mijn partner niet zo'n klusser is🫠 ik had de kamer al graag klaar gehad maar ben helaas van 2 dingen wel afhankelijk van hem😵‍💫 hierdoor kan ik nu niet verder en dat geeft mij veel onrust. Hoop dat hij zaterdag die dingen klaar maakt🤭☺️