320 Reacties
4 maanden geleden
Hi, ik ben Lotte, 31 jaar en 7 weken zwanger van ons tweede frummel. 8 maart zijn wij uitgerekend. Wij zijn 5 jaar samen en onze eerste dochter is bijna 4. Afgelopen donderdag hadden wij de eerste echo met een mooi kloppend hartje 💜
4 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben Senne, 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje. We hebben gisteren de eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik ben ergens tussen de 6 en 7 weken zwanger nu (volgens onze berekening 6+6 vandaag). We zijn ontzettend blij maar ik vind het ook enorm spannend. Als het klopt ben ik uitgerekend op 9 maart!
4 maanden geleden
Hoihoi! Vandaag ben ik 7w4d zwanger van ons eerste kindje. Afgelopen donderdag de eerste echo gehad en er was een kloppend hartje te zien 🥹
Uitgerekende datum is voor nu 3-3-25💖💙
Op de misselijkheid, vermoeidheid en hele zere borsten na voel ik me goed!
4 maanden geleden
Hoi hoi! Vandaag 7 wk! Ik had vrijdag bloedverlies… morgen hebben we de eerste echo. Ik vind het zo spannend.
Ik heb een onrustig gevoel, het voelt gelijk als foute boel.. maar heb heel het weekend verder geen bloed verlies gehad. Maar nu weer scherpe buikpijn.. was het maar snel morgen!
4 maanden geleden
Reactie op maar121
Hoi hoi! Vandaag 7 wk! Ik had vrijdag bloedverlies… morgen hebben we de eer ...
Ah wat spannend! Was het helder rood of oud bruin?
Ik had en heb af en toe nogsteeds verlies van oud bruin en een goede echo gehad.
In ieder geval succes met de echo morgen! Laat je het weten?
4 maanden geleden
Reactie op Soontobemama
Ah wat spannend! Was het helder rood of oud bruin?
Ik had en heb af en t ...
Het begon met helder rood, en nam snel af naar bruin bloed verlies. Dus heel spannend verloskundige zegt zolang het geen stolsels zijn er niks aan de hand hoeft te zijn!
Oh echt? Wel fijn van de goede echo! 🥰🩵🩷 geeft hoop!!!
4 maanden geleden
Reactie op Soontobemama
Wat ontzettend leuk om dit allemaal te lezen. Hoe hebben jullie het aan je ...
Toen ik zwanger was van mijn jongste dochter had ik een t-shirt besteld met op de voorkant: 'psst ik heb een geheimpje' en op de achterkant 'ik word grote zus'. Mijn vriend had onze jongste dochter uit bed gehaald en ik moet meestal kleding uitzoeken. Dus ik gaf hem dat shirt, dat ze die aanmocht
4 maanden geleden
Heyhey,
Ik ben Lind, 32 jaar. Uitgerekend op 8 maart van mijn eerste kindje.
4 maanden geleden
Ik ben 32 jaar en nu zwanger van de 3e.
Ik ben 14 jaar samen en hebben een zoontje van 3 en een dochter van bijna 4 maanden. Beide zijn voortgekomen uit een fertiliteitstraject.
Het was voor ons dus een hele grote shock dat ik nu ongepland zwanger ben van ons 3e kindje. En zo kort na de geboorte van onze dochter.
Het was even schakelen, maar dit kindje is heel welkom❤️
Ik ben nu 7+6 weken en uitgerekend op 4 maart.
Heb al 2 echo’s gehad en beide met een kloppend hartje.
4 maanden geleden
Reactie op maar121
🥹🥹🥹 het zijn er 2!!!! 2 mooi kloppende hartjes 💕 het is niet te bevatte ...
Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd! 💖
Omg ik heb vanavond poffertjes als avondeten op. 🥲 Ik schaam me echt haha, normaal houd ik echt van groente maar ik heb in zó weinig dingen zin en ben af en toe misselijk en hier had ik trek in vandaag. 😅
4 maanden geleden
Reactie op maar121
🥹🥹🥹 het zijn er 2!!!! 2 mooi kloppende hartjes 💕 het is niet te bevatte ...
Ah wat bijzonder! Zo mooi om te zien! 🥹
4 maanden geleden
Reactie op Demi3213
Nog meer vrouwen die gespannen zijn voor de echo. Donderdag heb ik een echo ...
Ik heb een hele goede tip gehad voor positieve gedachten.
De kleine in je buik verricht momenteel hard werk om te groeien, het minste wat wij kunnen doen is er positie energie naartoe sturen❤️
Heb vertrouwen in je zelf en in je lichaam, jij kan dit! 🥰
3 maanden geleden
Ik klets ook graag mee! Ik ben 33 en heb samen met mijn man al een zoontje van bijna 2. Nu 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Morgen de eerste echo, heel leuk en spannend🥰