320 Reacties

3 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Kim, 24 jaar. Gisteren hadden we een goede echo! Ik ben nu 8+2, dus op 4 maart uitgerekend. Dit wordt ons eerste kindje. Dit weekend en volgend weekend gaan we langs bij onze ouders en zussen om het bekend te maken. Ik heb voor bij mijn ouders een fles alcoholvrije bubbels gehaald en ik wil daar een soort kraskaart op maken met een foto van de echo. Voor de zus van mijn man hadden wij het idee om een kaartje aan hun kinderen te schrijven dat ze een neefje of nichtje krijgen. Het enige waar ik een heel klein beetje over twijfel; ze zijn 6 en 4 en stel het gaat toch nog mis, dan is dat misschien wel heel lastig voor ze…. Op 21 augustus mogen we weer langskomen voor een termijnecho.

3 maanden geleden

Hoi! Ik ben Melissa, 8 weken zwanger van ons tweede kindje. Vorige week woensdag een mooi kloppend hartje gehad. We kijken er heel erg naar uit dat onze dochter grote zus gaat worden en nog een kindje te mogen verwelkomen in ons gezin 💙🩷

3 maanden geleden

Vandaag eerste echo zoo spannend, maar sinds eergisteren regelmatig klein beetje bloedverlies maar nergens last van dus 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Vandaag eerste echo zoo spannend, maar sinds eergisteren regelmatig klein b ...
Succes! Hoelaat mag je en hoeveel weken ben je?

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Succes! Hoelaat mag je en hoeveel weken ben je?
10.30 en 8+5 weken als het goed is uitgerekend

3 maanden geleden

Helaas is mijn bloedverlies verder gegaan tot een miskraam en was de vruchtzak leeg bij de echo!! Veel succes dames! Ik verlaat de groep

3 maanden geleden

Vanochtend een goede echo gehad, kloppend hartje en inderdaad zoals gedacht nu 8 weken en 1 dag, waarschijnlijk uitgerekend op 6 maart. 13 augustus termijnecho🤞🏼

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Helaas is mijn bloedverlies verder gegaan tot een miskraam en was de vrucht ...
Ah wat naar. Sterkte ❤️

3 maanden geleden

Hoi dames! Mijn naam is Rebecca, bijna 30 jaar en zwanger van mijn 3e kindje. Helaas 2 miskramen gehad. Deze zwangerschap verloopt goed en symptomen zijn volop aanwezig. Morgen ben ik 9 weken en mijn eerstvolgende echo is op 1 augustus. Heel veel zin in, maar ook weer super spannend. Hoe gaat het met jullie tot nu toe? Liefs

3 maanden geleden

Reactie op Jokeeeee

Helaas is mijn bloedverlies verder gegaan tot een miskraam en was de vrucht ...
Ah wat naar voor jullie.. Sterkte!

3 maanden geleden

Na een onrustige start met veel bloedverlies vandaag een tweede goede echo gehad! Mijn naam is Liz, 31 jaar en we hebben al een dochter van 3 jaar. Ik ben nu 2 maart uitgerekend! Fijn zo'n groepje waarin iedereen in hetzelfde termijn zit!

3 maanden geleden

Vanmorgen de eerste echo gehad en ben ongeveer 7 a 8 weken zwanger. Het zag er allemaal goed uit en begint nu wat echter te worden voor ons, dat we er straks een prachtig wondertje bij krijgen ✨❤️

3 maanden geleden

Hoi hoi gisteren een mooi kloppend hartje gezien en morgen ben ik 9 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik ben 31 jaar en sinds 2017 getrouwd. 2 dochters van 2,5 jaar en 4,5 jaar. 2 beste vriendinnen, mijn ouders en broer van de week verrast met mijn zwangerschap. Morgen mijn schoonmoeder vertellen zondag mijn schoonvader vertellen zooooo spannend allemaal weer.

3 maanden geleden

Reactie op kim982

Hoi allemaal! Ik ben Kim, 24 jaar. Gisteren hadden we een goede echo! Ik b ...
Hoi Kim. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je het op een leuke manier gaat vertellen. Hebben wij ook gedaan, door middel van bedrukte rompers en kaartjes. Mijn nichtje en neefje zijn 10 en 8 en zij weten het ook. Ik ben zelf 8 weken en krijg vandaag m'n eerste echo.. ik was te enthousiast en heb het de meeste al verteld. Ik denk dat het alleen maar goed is, zodat mensen begrip kunnen hebben voor de situatie. Ook voor de kids is het iets wat nu eenmaal bij het leven hoort.

3 maanden geleden

Zojuist de eerste echo gehad! 8 weken. Alles zag er goed uit, hartje klopt. Wat een geruststelling!

3 maanden geleden

Hier nog iemand! Ik ben 32 jaar en in verwachting van de tweede. Op 2 maart, dit kan nog een dag opschuiven. Spannend! Gezien de vorige bevalling verwacht ik eind februari al aan de beurt te zijn omdat het waarschijnlijk ‘gecontroleerd’ moet gebeuren. Zo benieuwd! Vorige keer geen kwaaltjes, nu krijg ik alles dubbel lijkt het.

3 maanden geleden

Reactie op MarloesS1989

Hoi Kim. Gefeliciteerd! Wat leuk dat je het op een leuke manier gaat vertel ...
We hebben het vanochtend verteld en ook aan mijn neefje en nichtje, vooral mijn nichtje was héél blij, zo leuk om dat stralende koppie te zien! Mijn neefje ging er snel overheen, ach die is nog zo jong 😉

3 maanden geleden

Hi! Ik ben Eline, 29 jaar en ik ben er vanavond achtergekomen dat ik in verwachting ben van ons tweede kindje 🤎. Onze zoon is vorig jaar op 1 september geboren na een traject van 6 jaar en bij deze kleine druif is het eigenlijk in 1 keer raak. Zo bizar (wonderlijk)! Ik heb de afgelopen weken niet doorgehad dat ik zwanger was omdat ik nog borstvoeding geef. Het enige wat ik merkte is dat mijn productie van de borstvoeding de laatste weken behoorlijk terug liep, dat mijn tepels pijnlijker waren tijdens het voeden en vandaag sloeg de vermoeidheid ineens heel erg toe.. Toen toch maar een test gedaan en die was méga positief 😍 (cb geeft +3 aan). Volgens mijn berekeningen ben ik 9 maart uitgerekend 😊

3 maanden geleden

Reactie op kim982

We hebben het vanochtend verteld en ook aan mijn neefje en nichtje, vooral ...
Wat leuk!! Mooi he die blikken 🥰

3 maanden geleden

Ik mag me ook aansluiten bij deze groep. Vandaag 2e vitaliteitsecho (vorige bleek ik minder ver dan gedacht) en voorlopig 9 maart uitgerekend. 5e zwangerschap, 1 dochtertje van 2 jaar. Maar bij de drie miskramen niet zo ver gekomen als nu, dus na vandaag een stuk geruster.