320 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Rojeba2022

Donderdag termijn echo gehad en ook uitgerekend op 5 maart❤️
Oh ik ook op 5 maart! Van de eerste :)

3 maanden geleden

24 jaar, zwanger van mijn eerste, en ik doe het in me eentje. Uitgerekend op 6 maart 😊

3 maanden geleden

Hi iedereen! Ik klets ook graag mee! Ik ben 28 jaar, al 6 jaar samen met mijn vriend, wonend in Wageningen en in verwachting van onze eerste 🥰. Ik ben uitgerekend op 4 maart, dus vandaag precies 11 weken :) allemaal zo leuk en spannend tegelijkertijd 🍀 Omdat ik wat problemen heb met mijn bloeddruk en hart wordt het ook regelmatig een bezoekje / controle in het ziekenhuis helaas, maar dan kan ik de kleine spruit wel vaker bewonderen 😍

3 maanden geleden

33 jaar, 15 jaar samen met mijn man en een dochter van bijna 3 en 9 maart uitgerekend. Dit is mijn 3de zwangerschap. 09- 2023 ook zwanger geweest maar bleek een niche zwangerschap. Gisteren de 10 weken echo en alles zit op de juiste plek met een kloppend hartje. Zo blij dat een broertje of zusje voor onze dochter ons alsnog gegund is. Ik ga een geplande keizersnee met 39 weken krijgen.

3 maanden geleden

Heeeiii, Ik ben Claudia, 34 jaar en 5 maart uitgerekend van mijn 3e kindje. Heb al een dochter van 7 en een zoon van 5. Vanochtend de termijn echo gehad en zag er goed uit met een druk bewegend kindje🎉♥️

3 maanden geleden

Reactie op XesmeeX

Hebben jullie al nagedacht over hoe jullie het collega’s gaan vertellen? Di ...
In de branche waar ik werk is het een traditie om stroopwafels te trakteren. Dat betekent dat er iemand zwanger is. Tegenwoordig wordt er wel direct aangegeven wie er zwanger is. Volgens mij gaat het al in de rondte dat ze binnenkort stroopwafels van mij verwachten. 😅 Toen ik nog zzp’er binnen deze branche was zag ik wel eens dat een deel deze traditie wel kent en een ander deel niet. Dus soms kwam de vraag waarom er ineens stroopwafels op tafel stonden.

3 maanden geleden

Ik ben trouwens Schmett, op het forum (komt van schmetterling). 34 jaar en woon in Brabant. Wij zijn in verwachting van ons eerste kindje. Super leuk en spannend. Gelukkig mag ik vooralsnog in mijn handen knijpen met hoe ik me voel. Gisteren hadden we de termijnecho en daar bleek dat ik uitgerekend ben op 9 maart. Ik voeg me dus daarom graag aan deze groep.

3 maanden geleden

Zijn jullie ook zoooo benieuwd naar het geslacht 🤭

3 maanden geleden

Reactie op D12345D

Ik vraag mij wel heel erg af wat het wordt, maar neig er toch meer naar om het als verrassing te houden voor mijzelf tot de bevalling🙊 Ik heb al een zoontje en dochtertje en heb van beide geslachten dus alle kleding nog in huis. Dus lijkt me ergens wel leuk om deze als verrassing te houden, hoe benieuwd ik ook ben haha

3 maanden geleden

Reactie op D12345D

Heel erg🫣🫣 vandaag afspraak gemaakt. 12 september komen wij het te weten! Nog even afwachten

3 maanden geleden

Hey allemaal! Ik ben Elise, 31 jaar en woon in regio Drechtsteden. Er was ons verteld dat het niet “vanzelf” zou gaan… maar dat bleek van wel. ☺️ Nu dus 4 maart uitgerekend van onze eerste! En een goede termijnecho gehad. Hopelijk jullie ook (binnenkort)!

3 maanden geleden

Reactie op NathalieD.

Heel erg🫣🫣 vandaag afspraak gemaakt. 12 september komen wij het te weten! ...
Haha wat leuk!! Wij ook precies op dezelfde dag in de avond. Ben benieuwd. Had de echo foto in het groepje van de nub gedeeld om te gissen naar wat het is. Het is wel recht dus lijkt een meisje maar aan het einde zit een soort uitsteeksel of haakje wat mij aan het twijfelen maakt. Nog een maandje wachten en dan weten we het

3 maanden geleden

Reactie op NathalieD.

Heel erg🫣🫣 vandaag afspraak gemaakt. 12 september komen wij het te weten! ...
Ik kom het ook 12 september te weten🥰

3 maanden geleden

Reactie op sjen02

Ik kom het ook 12 september te weten🥰
Wij komen het ook 12 september te weten! 😍😍

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Wij komen het ook 12 september te weten! 😍😍
Super spannend😍

3 maanden geleden

De NIPT uitslag binnen en alles is goed! 🥰🩷💙 Maandagavond hebben we een pretecho met 12+1, dan plannen we daar meteen door voor geslachtsbepaling. We doen dat denk ik half of eind september, zodat we het op mijn verjaardag kunnen delen met familie! 🥰🐒

3 maanden geleden

Vanmiddag om half 4 opnieuw de termijn echo, reuze benieuwd of de eerdere uitgerekende datum klopt of niet. En natuurlijk weer even naar onze kleine danser(es) kijken 😍 Maandag prikken voor de nipt heel spannend allemaal!

3 maanden geleden

Hi, Zijn er meer op 1 maart uitgerekend? Wij hebben al twee zoontjes Ivo & Davin 💙 benieuwd wat deze spruit word ik heb de 13 weken echo met 14+2 wellicht kunnen we dan even spieken 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Soontobemama

Vanmiddag om half 4 opnieuw de termijn echo, reuze benieuwd of de eerdere u ...
Super leuk 🥰

3 maanden geleden

Reactie op scar x

Hi, Zijn er meer op 1 maart uitgerekend? Wij hebben al twee zoontjes Ivo & ...
Ik ben ook op 1 maart uitgerekend en heb ook al twee zoontjes. Ik heb de 13-weken echo met 13+6 dus hoop dan ook al iets te zien ☺️ Een meisje erbij zou zo leuk 🎈 zijn