320 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op scar x

Hi, Zijn er meer op 1 maart uitgerekend? Wij hebben al twee zoontjes Ivo & ...
Hi! Hier net te horen gekregen; 1 maart uitgerekend 😄 ook ik heb 2 zoontjes. Ben benieuwd wat het wordt maar ik wil het tijdens de bevalling pas te weten krijgen ☺️

3 maanden geleden

Reactie op MamaWilleke

Hi! Hier net te horen gekregen; 1 maart uitgerekend 😄 ook ik heb 2 zoontje ...
Oh wat leuk! Ik vind t wel spannend weer maar zolang ik moe ben pijn borsten word wel minder moet het goed gaan haha

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

Ik ben ook op 1 maart uitgerekend en heb ook al twee zoontjes. Ik heb de 13 ...
Hi, Oh wat leuk! Ja een meisje zal zeker leuk zijn, ik voel me wel anders dan bij de jongens.. de oudste is in juni 5 geworden en de jongste word volgende week zaterdag 3

3 maanden geleden

Morgen termijn echo met 11w6. Als alles goed is dinsdag gelijk bloedprikken voor de NIPT. Hoe snel hadden jullie deze binnen?

3 maanden geleden

Reactie op scar x

Hi, Oh wat leuk! Ja een meisje zal zeker leuk zijn, ik voel me wel anders d ...
Ik heb mijn 13 weken echo met 14+2 net op het nippertje wat mag

3 maanden geleden

8 maart is onze uitgerekende datum! Zo spannend!

3 maanden geleden

Reactie op LauDee

8 maart is onze uitgerekende datum! Zo spannend!
Leuk wij ook. Was eerst met d'r berekening van de laatste menstruatie 1 maart maar na de termijn echo vrijdag toch 8 maart geworden

3 maanden geleden

Vandaag termijnecho gehad en van 12 maart naar 8 maart gezet! Nu 11+3.

3 maanden geleden

Hi, net vandaag deze groep ontdekt. Ik ben Stefanie, 23 jaar oud en op dit moment zwanger van de eerste. In februari hebben we een miskraam gehad (het hartje klopte niet), dus nog niet eerder zo ver geweest. Na onze vakantie hebben wij de termijnecho en hopen wij te zien hoe onze "Peanut" zich ontwikkelt. Ben heel erg benieuwd! 8 maart is tot nu toe onze uitgerekende datum🥳

3 maanden geleden

Wij hebben zaterdag onze termijn echo🤩 kan niet wachten om ons wondertje weer te mogen bewonderen😍

3 maanden geleden

Reactie op mvd1212

Vandaag termijnecho gehad en van 12 maart naar 8 maart gezet! Nu 11+3.
Hier ook vandaag met de termijnecho van 12 maart naar 8 maart gegaan♡ Het is ons tweede kindje, en bij jullie??

3 maanden geleden

Mijn termijnecho vorige week woensdag klopte precies met wat we dachten. Ik ben dus definitief 4 maart uitgerekend (maar zal wel een week later bevallen zoals bij de andere 2😅)

3 maanden geleden

We hebben 18 september de geslachtsbepaling, ik ben dan 16+3 🥰 lekker tussen de 13 en 20 weken echo gepland, kunnen we weer lekker kijken 😍

3 maanden geleden

Vandaag de termijn echo gehad. Uitgerekende datum is 4 maart. 11 september met 15,1 de geslachtsbepaling. Wij zijn zo ontzettend benieuwd 💙🩷

3 maanden geleden

Reactie op Deems1991

Mijn termijnecho vorige week woensdag klopte precies met wat we dachten. Ik ...
Haha ik sta op 2 maart als uitgerekende datum maar reken voor mezelf ook al +7 dagen 😅

3 maanden geleden

Hi allemaal, ik klets ook graag mee! Wij zijn in verwachting van ons 1e kindje en 3 maart is de uitgerekende datum. Afgelopen maandag geprikt voor de NIPT, hopelijk krijgen we binnenkort de uitslag! Aankomende maandag staat de 13 weken echo gepland, ben heel benieuwd😊

3 maanden geleden

De 13 wekenecho zal voor de meesten hier nu wel dichtbij komen! Ik heb em komende woensdag😁 en jullie?

3 maanden geleden

2 maart uitgerekend en aankomende dinsdag de 13 weken echo. Ik vind het meeeeega spannend weer. Net wel goede uitslag gekregen van de NIPT ❤️

3 maanden geleden

Reactie op Sion

De 13 wekenecho zal voor de meesten hier nu wel dichtbij komen! Ik heb em k ...
Wij hebben hem komende dinsdag. Ben heel benieuwd maar bij de vorige echos zag alles er goed uit!

3 maanden geleden

Reactie op Sion

De 13 wekenecho zal voor de meesten hier nu wel dichtbij komen! Ik heb em k ...
Dinsdag! Spannend hoor 🤞