Dacht even een gezellig klets groepje om vooral deze eerste spannende tijd door te komen.
Dus..
Stel je zelf voor of gooi er een leuk gespreksonderwerp in of eventueel een vraag!
🥰
Hi,
Zijn er meer op 1 maart uitgerekend?
Wij hebben al twee zoontjes Ivo & ...
Hi! Hier net te horen gekregen; 1 maart uitgerekend 😄 ook ik heb 2 zoontjes. Ben benieuwd wat het wordt maar ik wil het tijdens de bevalling pas te weten krijgen ☺️
Ik ben ook op 1 maart uitgerekend en heb ook al twee zoontjes. Ik heb de 13 ...
Hi,
Oh wat leuk!
Ja een meisje zal zeker leuk zijn, ik voel me wel anders dan bij de jongens.. de oudste is in juni 5 geworden en de jongste word volgende week zaterdag 3
Hi, net vandaag deze groep ontdekt.
Ik ben Stefanie, 23 jaar oud en op dit moment zwanger van de eerste. In februari hebben we een miskraam gehad (het hartje klopte niet), dus nog niet eerder zo ver geweest. Na onze vakantie hebben wij de termijnecho en hopen wij te zien hoe onze "Peanut" zich ontwikkelt. Ben heel erg benieuwd!
8 maart is tot nu toe onze uitgerekende datum🥳
Mijn termijnecho vorige week woensdag klopte precies met wat we dachten. Ik ben dus definitief 4 maart uitgerekend (maar zal wel een week later bevallen zoals bij de andere 2😅)
Hi allemaal, ik klets ook graag mee! Wij zijn in verwachting van ons 1e kindje en 3 maart is de uitgerekende datum. Afgelopen maandag geprikt voor de NIPT, hopelijk krijgen we binnenkort de uitslag! Aankomende maandag staat de 13 weken echo gepland, ben heel benieuwd😊