320 Reacties

3 maanden geleden

6 september hebben wij de 13 weken echo, ik ben dan 14 weken zwanger🥹

3 maanden geleden

Ik heb 9 september de 13 weken echo dan ben 14+2 is dat later omdat we op vakantie zijn tot 30 september ☺️

3 maanden geleden

Dinsdag is een drukke echodag zo te horen😂

3 maanden geleden

Reactie op Jacckie

Ik heb 9 september de 13 weken echo dan ben 14+2 is dat later omdat we op v ...
Ik wist niet dat ie na 14 weken nog kon! Gelukkig wel heerlijk vakantie in de tussentijd

3 maanden geleden

Ik mag morgen voor de 13 weken echo. Ik ben dan 12+6 weken. De geslachtsbepaling heb ik op 17 september. Ik heb toch altijd spanning voor een echo. Jullie ook?

3 maanden geleden

Reactie op scar x

Hi, Zijn er meer op 1 maart uitgerekend? Wij hebben al twee zoontjes Ivo & ...
Ik ben ook op 1 maart uitgerekend. Ons eerste kindje. Ik ben 39 (net geworden).

3 maanden geleden

Reactie op lonny1985

Ik ben ook op 1 maart uitgerekend. Ons eerste kindje. Ik ben 39 (net gewo ...
Oh wat leuk🥰 gefeliciteerd ! Ik had vandaag controle bij de verloskundige benieuwd hoelang ik daar mag blijven vorige 2 in ziekenhuis gelopen... vandaag voor het eerst hartje gehoord met 12+5 en stelt me beetje gerust na missed abortion

3 maanden geleden

Ik voel me sinds vandaag (12+1) weer wat beroerder, vermoeid en huilerig. Dacht de goede weken in te gaan maar heb vanmiddag zelfs 2 uur liggen slapen 😅 meer mensen die dit herkennen?

3 maanden geleden

Reactie op Sion

De 13 wekenecho zal voor de meesten hier nu wel dichtbij komen! Ik heb em k ...
1 maart uitgerekend - volgende week donderdag 13-weken echo - dus ben dan 13+5 - hoop stiekem al wat van het geslacht te kunnen zien 🤞🏼

3 maanden geleden

Vandaag de termijnecho gehad met 11+4: 9 maart uitgerekend!

3 maanden geleden

Reactie op Bitterbal

1 maart uitgerekend - volgende week donderdag 13-weken echo - dus ben dan 1 ...
Ooh snap ik! Al mogen ze het niet zeggen als ze het zien geloof ik

3 maanden geleden

Reactie op Sion

De 13 wekenecho zal voor de meesten hier nu wel dichtbij komen! Ik heb em k ...
Ik heb de 13 weken echo op dinsdag

3 maanden geleden

Reactie op scar x

Oh wat leuk🥰 gefeliciteerd ! Ik had vandaag controle bij de verloskundige ...
Ik ga voor je duimen dat je daar mag blijven. Probeer te genieten van de mooie dingen en je niet teveel zorgen maken. Zoals ze in Frozen zingen “let it gooo”. Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan.

3 maanden geleden

Gisteren goede termijnecho gehad. Nu 11+4 wekrn zwanger. En uitgerekende datum is 10 maart. Of hij/zij ook echt op die datum komt moet nog blijken. Ik had even gewacht met mezelf voorstellen want wist nog niet hoe ver ik precies ben. Het wordt ons eerste kindje. Zo dankbaar eb blij mee. Na 4 Jr trajecten en een miskraam en 1 bbz verder. Nu kan ik eindelijk echt geloven dat zover is! Ik ben 10 Jr getrouwd met lieve man. Hij heeft ook veel zin in deze nieuwe wondertje te leren kennen!

2 maanden geleden

Hebben jullie ook nog steeds snel honger en als je niet eet dat je erg misselijk wordt? Vanmorgen weer overgegeven en morgen ben ik 13 weken. Had gehoopt dat het minder zou worden. Wordt ook elke nacht wakker van de honger, dan moet ik echt opstaan om iets te eten. Moet er wel bij zeggen dat ik maar hele kleine hoeveelheden op kan per keer

2 maanden geleden

Ik ben ook nog steeds iedere ochtend misselijk en moet veel/vaak eten.. Duurt lang vind ik! Gelukkig niet meer overgeven, maar alsnog vervelend

2 maanden geleden

Reactie op Cottie

Gisteren goede termijnecho gehad. Nu 11+4 wekrn zwanger. En uitgerekende da ...
Zelfde dag uitgerekend. Geniet van je zwangerschap 💕

2 maanden geleden

Reactie op Vanillecola

Ik ben ook nog steeds iedere ochtend misselijk en moet veel/vaak eten.. Duu ...
Heb dit ook

2 maanden geleden

Hoi hoi, ik klets ook graag mee! Ik ben inmiddels 12w2d en op 7 maart uitgerekend. Dit wordt ons 3e kindje. Samen met mijn man heb ik al 2 dochters van oktober 2020 en augustus 2022. Onze termijnecho was goed! Wacht nu op de NIPT. Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap alleen moe ben. Dat is een hele verademing met de vorige 2 🙈

2 maanden geleden

Reactie op D12345D

Hebben jullie ook nog steeds snel honger en als je niet eet dat je erg miss ...
Dat heb ik helaas ook nog “steeds”, hopelijk wordt het snel minder! Vind het zelf trouwens wel goed werken om een pak crackers op m’n nachtkastje te hebben liggen zodat ik meteen kan pakken (en neem de kruimels dan maar even voor lief 🙈). Moet er toch al meerdere keren uit voor een plaspauze 😅