320 Reacties
2 maanden geleden
Hee hoi, hier vandaag een goede 13 weken echo gehad🤗 uitgerekende datum 4 Maart
2 maanden geleden
Ik sluit hier ook graag aan! Nu 13+2 en 2 maart uitgerekend 🙏🏻❤️ we zijn in afwachting van de uitslag van de nipt test en volgende week maandag de 13 weken echo. Op het randje want ze doen het tot 14+3😅 na 2 eerdere miskramen vind ik elk onderzoek/echo toch wel weer heel spannend, maar voel me hartstikke zwanger en ben nog steeds met vlagen misselijk😅.
2 maanden geleden
Hier ook een goede termijnecho en aanstaande vrijdag de 13 weken echo. Ik ben nu 12+4 en uitgerekend op 7 maart🥰
2 maanden geleden
Reactie op Stefanie294
Hier ook een goede termijnecho en aanstaande vrijdag de 13 weken echo. Ik b ...
Wat leuk, we lopen precies gelijk! Ik heb aanstaande vrijdag ook de 13 weken echo en ben ook uitgerekend op 7 maart🥳
2 maanden geleden
Reactie op Laurar1995
Wat leuk, we lopen precies gelijk! Ik heb aanstaande vrijdag ook de 13 weke ...
Ik ook 7 maart 😄 alleen bij mij wordt het hoogstwaarschijnlijk een keizersnede, dus dan gaat het een week eerder ergens zijn. Ben wel blij om nu de 12 weken voorbij te zijn ☺️
2 maanden geleden
Hoi hoi allemaal! Wat een leuk topic! Ik ben 10 maart uitgerekend en heb afgelopen vrijdag mn termijnecho gehad! Die was helemaal goed 🤗 volgende week maandag heb ik ook de 13 wk echo (en dan ben ik ook precies 13 weken) super spannend. As donderdag laat ik bloedprikken voor de nipt dus dat is ook weer even spannend😊 zeker na mn miskraam in april. Al heb ik nu wel een goed gevoel bij deze zwangerschap dus hopen dat mn gevoel blijft kloppen🤗
2 maanden geleden
Reactie op D12345D
Hebben jullie ook nog steeds snel honger en als je niet eet dat je erg miss ...
Oo dit heb ik ook ! Heb het idee dat ik elk uur weer iets moet eten. Als ik van de honger echt niet meer kan slapen dan pak ik vaak wel iets. Soms gewoon een napoleon(zuurtjes) om maar iets in mn mond te hebben. En dan val ik vaak wel weer in slaap.
2 maanden geleden
Hoi allemaal, ik ben 31 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Mijn man is 33 en wij zijn inmiddels 13,5 jaar samen waarvan 1,5 getrouwd.
Ik heb veel last van hoofdpijn en ben soms heel erg moe terwijl ik dan eigenlijk niks gedaan heb 😂 Daarnaast vooral 's avonds niet echt eetlust. Koken vind ik heel moeilijk want daarna heb ik er dan geen zin meer in. We eten dus vooral ff makkelijk/ongezond de laatste tijd maar ik vind het prima. Ik probeer lekker te blijven sporten zoals ik al deed en hoop dat na de zwangerschap ook weer snel op te kunnen pakken.
Ik ben 6 maart uitgerekend 😊
2 maanden geleden
@ytomamavan1 een zuurtje of snoepje helpt meestal niet. Ik eet echt een hele banaan om mijn buik wat rustiger te krijgen. Alhoewel het deze week beter gaat. Ik kan nu weer doorslapen 😃
@Babyvosje25 ik heb hetzelfde met koken. Zoveel zin in bepaald eten en dan heb ik het gemaakt en na 1 hap geen zin meer. Soms is het handiger als iemand anders kookt en je direct kan aanschuiven🤭
Vandaag heb ik vrij en helemaal nergens zin in. Ik weet niet of ik er goed aandoe mezelf te verplichten iets te gaan doen of eraan toegeven en niks uit te voeren maar ik denk dat ik me ook niet beter ga voelen als ik niks blijf doen. Ik moet wel zo de kinderen van school halen maar ik bedoel meer iets doen in het huishouden
2 maanden geleden
Reactie op D12345D
@ytomamavan1 een zuurtje of snoepje helpt meestal niet. Ik eet echt een hel ...
Voor dat laatste: ik geef mezelf dan 1 klein taakje en zet de timer op 15 minuten en stop daarna. Dan voel ik me toch voldaan en is het niksen/chillen veel lekkerder!
Overigens vergeet niet: met niks doen doe je wel wat, je groeit een heel mens 😎😎!
2 maanden geleden
Reactie op Laurar1995
Wat leuk, we lopen precies gelijk! Ik heb aanstaande vrijdag ook de 13 weke ...
Wat leuk om te horen. Ik heb ook vrijdag de 13 weken echo en ik ben ook uitgerekend op 7 maart.
Zou een leuk verjaardagscadeau zijn, want ik ben ook geboren op 7 maart🤗
2 maanden geleden
Ik ga het vandaag eindelijk op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben aan het hele team. Er is al 1 collega die vanaf weet. Wordt nu namelijk steeds lastiger om mijn buikje te verbergen haha. Ik ben nu 12+4 weken zwanger. Denk eraan om met gewoon lekker taartje te trakteren. Of hebben jullie andere leuke ideeën?
2 maanden geleden
Goedemorgen allemaal,
Ik ben op dit moment 12+3 weken zwanger van ons 2e kindje.
Mijn man is 29 en ik ben 27, onze zoon is gisteren 1 jaar geworden.
Ik had gisteren de termijn echo en ben 9 dagen vooruit gezet, wat maakt dat mijn uitgerekende datum nu 10 maart is. (Was 19 maart)
Ik heb alleen last van extreme vermoeidheid en merk dat ik wat prikkelbaar ben, verder weinig klachten van de zwangerschap.
Bij mijn eerste kreeg ik vrij snel last van mijn bekken, wat eigenlijk na de bevalling altijd wel is gebleven bij veel inspanning dus ik ben heel benieuwd hoe het deze zwangerschap zal gaan 🤞🏻
2 maanden geleden
Reactie op Cottie
Ik ga het vandaag eindelijk op mijn werk vertellen dat ik zwanger ben aan h ...
Ik heb een keer cakejes gebakken en daarna met witte chocolade of glazuur blauwe en witte muisjes en roze met witte muisjes gemixt en op de cakejes geplakt