386 Reacties

één maand geleden

Hoi allemaal, ik ben vandaag uitgerekend op 19 maart (dacht eerst zelf 22 maart), dus ik val nu in deze groep❤️

één maand geleden

Termijn echo is goed gegaan! Is al mooi 12 cm en bewoog heel speels. Uitrek ...
12 cm wow!! Hoeveel weken was je dan tijdens de termijnecho?

één maand geleden

Ik heb vandaag bloed geprikt voor de nipt en ook gelijk voor resus factor, ijzer en nog wat dingen. Hopelijk krijgen we snel wat te horen. Ik vind vooral die nipt heel spannend..

één maand geleden

Oh even van me afschrijven… waar is de ongeschreven regel omtrent een zwangerschap geheimhouden? Gelukkig wist mijn beste vriendin van het fantastische nieuws, maar kreeg toch via via ( die wij nooit hebben gesproken over de zwangerschap) te horen over mijn zwangerschap… zo frustrerend, ik woon in een dorp en heb zo’n idee dat dit sneller gaat dan dat ik wil. Het idee dat iemand in onze vriendenkring dit misschien tegen zijn/haar familie heeft gezegd en dit zo verder de wereld ingaat. Misschien zijn dit mijn hormonen 😂

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb vandaag bloed geprikt voor de nipt en ook gelijk voor resus factor, ...
Pfff ik kijk ook echt op tegen de NIPT.. want wat als?;

één maand geleden

Vandaag een goede termijnecho gehad, uitgerekende datum nog steeds 17 maart 🥰 Zelfs ook al de baby zien bewegen, zo bijzonder 🤍

één maand geleden

Reactie op jillnw

Oh even van me afschrijven… waar is de ongeschreven regel omtrent een zwang ...
Oh ja zo vervelend he. Wij hebben t ook nog maar weinig mensen verteld. Vandaag mijn termijnecho en dan gaan we vanavond onze eigen ouders pas inlichten. Alleen mijn beste vriendin en partner, 2 collega’s en zelfde bij mijn partner weten het nog. Willen het verder ook pas met mijn dochters verjaardag bekend maken maar duurt nog een maand haha. Vraag me af of dat gaat lukken, zeker gezien het er 2 zijn 😂 Maar tis gewoon vervelend dat sommige mensen maar vinden dat ze t voor een ander kunne rondvertellen 😪, hou je afzijdig het is nou jouw nieuws

één maand geleden

Vandaag een mooie termijn echo gehad. 15 maart uitgerekend 🥰

één maand geleden

Reactie op tv

Vandaag een mooie termijn echo gehad. 15 maart uitgerekend 🥰
Wat bijzonder! Ik ben ook 15 maart uitgerekend ❣️

één maand geleden

Reactie op Shantizimmerman

Wat bijzonder! Ik ben ook 15 maart uitgerekend ❣️
Hier nog één 😉

één maand geleden

Vandaag de termijnecho gehad, en blijft ongeveer het zelfde voor nu 11 maart (11+2) eigen berekening was 13 maart dus klopt aardig! Alles was goed, twee kleine druktemakers die flink aant ‘springen’ schoppen en zwaaien waren.

één maand geleden

Gisteren de termijn echo gehad, precies 10 weken onderweg, 19 mrt uitgerekend. En een hele trotse grote broer en zus😍

één maand geleden

Reactie op Juru

Gisteren de termijn echo gehad, precies 10 weken onderweg, 19 mrt uitgereke ...
Jaa lopen we precies gelijk☺️ ik had ook gister termijnecho

één maand geleden

Jeejj, wij hebben ook een goede termijnecho gehad: 19 maart 2025 verwachten wij ons tweede wondertje 🥰

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Jaa lopen we precies gelijk☺️ ik had ook gister termijnecho
Wat leuk!

één maand geleden

Beetje laat! Maar super leuk dat deze klets groep er is. Ik ben Isa en 32 jaar. Afgelopen woensdag termijn echo gehad en 11 maart is de uitgerekende datum van ons eerste kindje. Zo bijzonder om het hartje te horen kloppen en de groei te zien 😍.

één maand geleden

Hoi Dames, ik kom aanschuiven bij dit kletsgroepje. Ik had gisteren mijn termijnecho en ben uitgerekend op 18 maart

één maand geleden

Hi, Vandaag m’n termijn echo gehad en uitrekendatum is 18 maart Zwanger van ons 2e kindje Hebben al een zoontje van 16 maanden🩵

één maand geleden

Hoi allemaal! Waar ik zelf dacht wat later te zijn uitgerekend heb ik vandaag mijn eerste echo gehad. Dit werd ook direct de termijnecho. Daaruit bleek dat ik nu 10+5 ben en op 19 maart ben uitgerekend. Ik zat er zelf een week te laat naast haha. Het wordt mijn tweede kindje. Mijn zoontje is pas 3 jaar geworden.

één maand geleden

Reactie op Iet123

12 cm wow!! Hoeveel weken was je dan tijdens de termijnecho?
Huh 12 cm is toch pas bij 17/18 weken? 😅