386 Reacties

茅茅n maand geleden

Pff jongens ik voel me na het avondeten steeds z贸 oncomfortabel! Alsof ik veel te veel heb gegeten, terwijl het gewoon een normale portie was. M'n conditie is ook vreselijk. Ik ging net een blokje om en ik voelde me de hele tijd licht buiten adem ofzo? Echt vervelend. Ik heb de laatste 1,5 maand maar 2x gesport omdat ik me niet goed voelde/moe was/het niet uitkwam. Mijn doel is een beetje conditie proberen te hebben voor de bevalling omdat ik overal lees dat je daar echt profijt van kan hebben met bevallen, maar ik zie nog even niet hoe ik weer wat conditie zou moeten krijgen. 馃ゲ

茅茅n maand geleden

Reactie op LissaM

Pff jongens ik voel me na het avondeten steeds z贸 oncomfortabel! Alsof ik v ...
Ik voel me denk ik precies zo als jij, enorm opgeblazen. Na het avond eten is het helemaal niet meer te doen, het is zo oncomfortabel. Sporten komt ook niet echt bij me op momenteel maar ik wil na mijn vakantie wel beginnen met in ieder geval elke avond even een half uurtje wandelen. Misschien kun je ook een kleine verandering doen zodat je het weer langzaam opbouwt?

茅茅n maand geleden

Reactie op Danaste

Hier nog 茅茅n 馃槈
Ik ben ook 15 maart uitgerekend 馃槃馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Toetie23

Ik ben ook 15 maart uitgerekend 馃槃馃檲
Ik ook馃槤

茅茅n maand geleden

Afgelopen vrijdag de termijnecho gehad. Onze uitgerekende datum is 14 maart 馃挆馃挋. Gister wezen prikken voor de nipt. Ik ben daar heel zenuwachtig voor 馃槄Gelukkig is de misselijkheid flink afgenomen en kan ik weer beter eten!

茅茅n maand geleden

Vanmorgen de termijnecho gehad en ben zelfs 1 dag vooruit gezet dus nu uitgerekend op 19 maart馃グ zo mooi om nu al een heel beweeglijk kindje te zien

茅茅n maand geleden

Ik zal me ook eens aanmelden :) ik heb vorige week vrijdag de termijn echo gehad en ik ben uitgerekend op 19 maart. Ben (nog) niet heel actief op deze app. Afgelopen december missed abortion gehad en daarom durf ik nog niet optimaal te genieten van deze zwangerschap. Al lukt het me steeds beter. Het wordt voor ons onze tweede zwangerschap, eerste kindje en tot nu toe is alles goed! We hebben onze zwangerschap nog niet bekend gemaakt. Ik ben overigens 37 :)

茅茅n maand geleden

Reactie op Anna_x

Afgelopen vrijdag de termijnecho gehad. Onze uitgerekende datum is 14 maart ...
Leuk! Ik ben ook 14 maart uitgerekend 馃グ

茅茅n maand geleden

Vanmiddag de termijnecho gehad en toch een stuk verder gezet dus nu 10 maart uitgerekend 馃┑馃┓

茅茅n maand geleden

Reactie op SabineH1994

Leuk! Ik ben ook 14 maart uitgerekend 馃グ
Leuk 馃グ Ik heb weinig 14 maart voorbij zien komen haha

茅茅n maand geleden

Ik heb donderdag termijnecho met +/- 11w5d... vind het nu toch weer spannend worden. Nagenoeg geen klachten dus totaal geen idee hoe het ervoor staat.

茅茅n maand geleden

Reactie op Stephke321

Ik zal me ook eens aanmelden :) ik heb vorige week vrijdag de termijn echo ...
Haha leuk, voor mij bijna hetzelfde als bij jou. 19 maart uitgerekend, eerdere missed abortion (maar dan in april), vind het daarom nog heel spannend, wel ons tweede kindje en ik word in oktober 37 馃槈

茅茅n maand geleden

Reactie op Stephke321

Ik zal me ook eens aanmelden :) ik heb vorige week vrijdag de termijn echo ...
Nou hier ook hoor! 23 maart uitgerekend, ben 35 jaar. Heb weinig tot geen klachten en ben medisch. Al 3 echo's gehad daardoor welke opzich wel allen goed waren, maar ik kan er nog steeds niet v genieten. Ook eerder een missed abortion gehad. 5sept de termijn echo. Zo benieuwd!

茅茅n maand geleden

Hoii mijn naam is Robey, ik ben 22 jaar en 15 maart ben ik uitgerekend voor mijn eerste kindje馃檲馃Ц

茅茅n maand geleden

Reactie op Banna

Haha leuk, voor mij bijna hetzelfde als bij jou. 19 maart uitgerekend, eerd ...
Heey leuk! Ook 19 maart! Veel mensen op deze dag zag ik al wel :) Ik vind de echo鈥檚 ook echt mega spannend. De termijn echo was voor ons de spannendste, ging er met veel zenuwen heen. Denk dat dat ook wel blijft. Ik ben pas een maandje 37 :)

茅茅n maand geleden

Reactie op MilaLou

Nou hier ook hoor! 23 maart uitgerekend, ben 35 jaar. Heb weinig tot geen ...
Heel spannend voor je idd! Ik had bij mijn vorige zwangerschap weinig klachten en nu ook. Waarom ben je medisch als ik vragen mag? Ik moet zeggen dat ik zelf ook nog steeds niet alles 100% durf toe te laten. Dat gebeurt echt geleidelijk. We hebben de zwangerschap ook bewust nog niet gedeeld. Aantal dagen pas met mijn ouders. Ik moet er ook nog aan wennen :) Heel veel succes alvast 5 sept!!

茅茅n maand geleden

Willen jullie een geslachtsecho? En zo ja, wanneer heb je die? Wij 17/9, ben zooo benieuwd!

茅茅n maand geleden

Reactie op Macy92

Willen jullie een geslachtsecho? En zo ja, wanneer heb je die? Wij 17/9, be ...
Hoeveel weken ben je dan?

茅茅n maand geleden

Vandaag termijn echo gehad, 11 maart uitgerekend 馃榿 nu 12+1 wk.

茅茅n maand geleden

Reactie op Macy92

Willen jullie een geslachtsecho? En zo ja, wanneer heb je die? Wij 17/9, be ...
Ja wij doen die wel. Zitten dan tussen de 15-16 weken in. Verloskundige biedt t het bij ons gratis aan 馃槉