386 Reacties

één maand geleden

Reactie op Ramona_32

Hoeveel weken ben je dan?
14+6 ben ik dan

één maand geleden

Reactie op Macy92

14+6 ben ik dan
Oké spannend!!!

één maand geleden

Reactie op Macy92

Willen jullie een geslachtsecho? En zo ja, wanneer heb je die? Wij 17/9, be ...
jaa die gaan wij doen! 25/9 hebben wij de geslacht echo en dan gaan we ook een gender reveal doen!! zo veel zin in!

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Heey leuk! Ook 19 maart! Veel mensen op deze dag zag ik al wel :) Ik vind ...
Ah leuk! Ik vind de nipt ook nog wel ff spannend. Heb jij dat ook? Het is zo fijn als je de baby kan voelen, heb je elke dag geruststelling. Maar dat duurt nog even.

één maand geleden

Heeey! Ik ben 12 maart uitgerekend van ons 9e kindje 🥹🤍 afgelopen april ben ik bevallen van onze zoon na een zwangerschap van 19+3✨😭 dus ik vind de komende weken echt mega spannend 🥹

één maand geleden

Reactie op Banna

Ah leuk! Ik vind de nipt ook nog wel ff spannend. Heb jij dat ook? Het is z ...
Ja dat heb ik ook. Ik ga die denk ik vandaag laten prikken en dan alles in één keer. Ben niet zo’n held in bloedprikken 🙈 Vond het vooral ook lastig of we met of zonder nevenbevindingen moesten kiezen. Uiteindelijk met gedaan maar hoop dat er niks uit gaat komen. Heb jij je al laten testen?

één maand geleden

Reactie op Robey

jaa die gaan wij doen! 25/9 hebben wij de geslacht echo en dan gaan we ook ...
Ik heb hem ook de 25e 😍 en dan doen we 29e de reveal. Ik wil het heel graag weten.

één maand geleden

Reactie op Stephke321

Ja dat heb ik ook. Ik ga die denk ik vandaag laten prikken en dan alles in ...
Ik ga vandaag ook bloedprikken. Wij doen, netzoals bij de eerste, zonder nevenbevindingen. Succes met prikken, vanavond heb je het achter de rug

één maand geleden

Kennen jullie dat... heb zo'n baal momentje. Net belde de verloskundige dat de afspraak voor de 13 weken echo van 6 september verplaatst wordt naar vrijdag 13 september. Omdat de echoscopist niet meer kon. Hadden ze op mijn werk moeten puzzelen voor het rooster om 6 september vrij te krijgen(ik werk in de kinderopvang) moet ik nu de week daarna vrij krijgen. Kan er zo van balen en geeft mij stress. Sorry even een baalmomentje. Hopelijk gaat het door het uit-typen over.

één maand geleden

Vanmorgen termijnecho gehad , ben nu 12+2 dus 11 maart uitgerekend ❤

één maand geleden

Reactie op Banna

Ik ga vandaag ook bloedprikken. Wij doen, netzoals bij de eerste, zonder ne ...
Succes vandaag! Bij mij wordt het toch morgen 🙈 bij ons werkt het op afspraak en de tijden kwamen niet goed uit.

één maand geleden

Vandaag termijnecho gehad en datum staat op 18 maart 🥰 weer een mooi sterk hartje gezien! Nu hopen dat de misselijkheid snel over is 🙃

één maand geleden

Hi! Ik ben Desiree, woonachtig in het Westland. Ik ben uitgerekend op 14 maart van ons 2e kindje. Onze eerste kindje is net 4 jr.

één maand geleden

Hoi mijn naam is Sam, ben 33 jaar en heb een zoontje van 3 jaar. En zwanger van ons 2e kindje, uitgerekend op 11 maart🩵🩷. Zijn er hier meiden uit Rotterdam en omgeving?😊

één maand geleden

Hai, ik ben Tamara en 35 jaar. Zwanger van ons eerste kindje via IVF. Vandaag termijnecho gehad, ben 11+3 en uitgerekend op 17 maart ☺️ (ze noemen het een termijnecho maar met IVF staat alles al vast qua data 😅) Baby was mooi aan het bewegen en 9cm!

één maand geleden

Reactie op xSAM_

Hoi mijn naam is Sam, ben 33 jaar en heb een zoontje van 3 jaar. En zwanger ...
Toevallig, ik ben ook 33 Dochtertje van 3 maar word over een paar weken 4. Ook 11 maart uitgerekend, maat word eerder omdat het een tweeling is. En ik woon in Zwijndrecht

één maand geleden

Hier vandaag uitslag van de NIPT gehad en helemaal goed gelukkig 🥰

één maand geleden

Reactie op DaadkrachtigeKomodo171668

Hai, ik ben Tamara en 35 jaar. Zwanger van ons eerste kindje via IVF. Vanda ...
Klopt die 9cm wel? Hier was bij 11+1 de kleine 4,5cm! 9cm lijkt me wel heeeeel groot voor 11weken 🙈

één maand geleden

Ik ben Iris, 31 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Ons zoontje word a.s. maandag 2 jaar 🥺. Ik kom uit de Hoeksche Waard. Ik ben op 10 maart uitgerekend dus ben nu 12+4! Heb afgelopen dinsdag bloed laten trekken voor de NIPT en heb a.s. woensdag de 13 weken echo. Op 27 september staat een geslachtsecho gepland!

één maand geleden

Reactie op iirrssjjee

Klopt die 9cm wel? Hier was bij 11+1 de kleine 4,5cm! 9cm lijkt me wel hee ...
Hai! Schijnbaar zien ze dit vaker bij baby’s die middels IVF zijn verwekt. Komt door de (meest ideale) omstandigheden waarin de bevruchting plaats heeft gevonden vertelden ze ons.