386 Reacties

één maand geleden

Reactie op DaadkrachtigeKomodo171668

Hai! Schijnbaar zien ze dit vaker bij baby’s die middels IVF zijn verwekt. ...
Mijn icsi baby was deze week 4,4cm bij 10+6. Hebben ze niet gewoon de beentjes meegerekend? Want ze meten van “kop tot staart”. Tegen mij zei ze ook met beentjes 7/8cm. Maakt verder niet uit hoor 😊

één maand geleden

Wij hebben vandaag de nipt terug gekregen . Dinsdag geprikt nu al bekend echt heel fijn !

één maand geleden

Reactie op Laura 1989-1

Wij hebben vandaag de nipt terug gekregen . Dinsdag geprikt nu al bekend ec ...
Had je met of zonder nevenbevindingen? Fijn zo snel!

één maand geleden

Reactie op Banna

Mijn icsi baby was deze week 4,4cm bij 10+6. Hebben ze niet gewoon de beent ...
Hier ook zonder beentjes 4.7, benen waren erg lang dus verwacht op 5.5 / 5,6 uit te komem

één maand geleden

Reactie op sands2023

Had je met of zonder nevenbevindingen? Fijn zo snel!
Zonder neven bevindingen

één maand geleden

Reactie op Banna

Mijn icsi baby was deze week 4,4cm bij 10+6. Hebben ze niet gewoon de beent ...
Niet dat ze zei. Op de echofoto staat ook 9cm aangegeven. Over 1,5 week de 13 weken echo, zal dan eens goed opletten. Je bent zo afgeleid ook met alles wat je ziet en hoort 😅

één maand geleden

Reactie op Laura 1989-1

Wij hebben vandaag de nipt terug gekregen . Dinsdag geprikt nu al bekend ec ...
Nou wij dus ook maandag geprikt donderdag al de uitslag gehad 🤍

één maand geleden

Leuk initiatief dit! Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap. Ik ben Sanne, 35 jaar, in verwachting van de tweede. Vandaag bij de termijnecho te horen gekregen dat we 19 maart al uitgerekend zijn dus nu hoor ik ook bij deze club. 🤗. Ik lees over een paar spannende zwangerschappen (en voortraject). Leef enorm met jullie mee en hoop dat het nog steeds goed gaat. Ook de voorgeschiedenis van mijn zwangerschap ging niet over rozen. Voor de eerste 1,5 jaar bezig geweest voor ik zwanger was en bleef. Twee miskramen gehad en een EUG. Mijn zoon is met 31 weken gehaald omdat ik een hele zware zwangerschapsvergiftiging had icm HELLP. Daarna een lang ziekenhuis traject gehad. Deze keer gelukkig sneller zwanger en tot nu toe is alles goed. Verder zowel bij de eerste als nu HG gehad. Dat gaat nu de goede kant op. Sinds dit weekend geef ik gelukkig niet meer over. Hoop dat ik snel beter kan eten en drinken. 🤞 Vandaag ga ik iig even nagenieten van de mooie echo. Hoe gaat het intussen met jullie? Begint er al meer vertrouwen te groeien? Het merendeel heeft de termijn echo nu gehad toch? Ik hoop ook vooral voor de mama's to be met onzekere vroege echo's dat de tweede echo een stuk beter was! ❤️

één maand geleden

Wij gisteren de 13 weken echo gehad (vandaag precies 13+0) alles was goed...zo fijn! 😍 Zijn er meerdere dames in deze groep die een verhoogde kans hebben op weer een vroeggeboorte? Ben 15 maart uitgeteld maar dat zou zo weer wat eerder kunnen worden☺️ merk toch wel dat ik zo'n traject met extra controles weer spannend vind...hopelijk blijft alles goed gaan.. Begin wel helaas al last van mijn bekken te krijgen, begin over 1,5 week weer bij de bekken-fysio🫠

één maand geleden

Zijn er meer moeders die hun baby al voelen/hebben gevoeld? Dit is mijn tweede en ik heb gisteren voor het eerst de baby gevoeld bij 13+1, had het echt nog niet verwacht op dit termijn. Mijn eerste voelde ik in de 15e week voor het eerst (wat ook al vroeg is volgens mij)

één maand geleden

Reactie op Anna_x

Leuk 🥰 Ik heb weinig 14 maart voorbij zien komen haha
Ik ben ook 14 maart uitgerekend😇 ik heb 2 weken geleden mijn termijnecho gehad alles zag er goed uit. Begin deze heb ik de uitslag van de nipt + nevenbevinding gehad en daar kwam niks uit, dus gelukkig alleen maar goede uitslagen 🥰

één maand geleden

Reactie op nubis00

Zijn er meer moeders die hun baby al voelen/hebben gevoeld? Dit is mijn t ...
Ja ik ook. Ben ook 13 weken.

één maand geleden

Reactie op Toetie23

Wij gisteren de 13 weken echo gehad (vandaag precies 13+0) alles was goed.. ...
Ja, ik heb een herhaal risico van 35 tot 40 procent voor PE en HELLP. Als ik weer ziek wordt is het weer een vroeggeboorte. Gemiddeld is het dan vier weken later dan de vorige keer. Ik vind het ook spannend maar zeg dan tegen mezelf: wat ik kan doen dat doe ik en verder heb ik het niet in de hand dus daar moet ik me ook niet druk om maken. Heb je de vorige vroeggeboorte een beetje kunnen verwerken?

één maand geleden

Reactie op nubis00

Zijn er meer moeders die hun baby al voelen/hebben gevoeld? Dit is mijn t ...
Ik heb ze idd ook al gevoeld maar nog niet heel regelmatig. Een enkele keer nu (keer of 3 afgelopen week) en ben nu 13+6

één maand geleden

Reactie op Bvdh91

Ik heb ze idd ook al gevoeld maar nog niet heel regelmatig. Een enkele keer ...
Ik ben 13+4, af en toe wat vlinders gevoel. Gekriebel onder in de buik. Super schattig. ☺️

één maand geleden

Hoi, ik ben Gabriela (29jr) getrouwd en we wonen in de regio Utrecht. Na 1 miskraam zijn we nu in verwachting met onze eerste kindje. Ik ben nu 13+5 en uitgerekend in 13 maart! Geslach echo ingepland voor 25 september dus we zijn heel benveniuew als we een jonge of een meisje krijgen 🥰 verder nog steeds heel erg moe maar de misselijkheid gaat langzaam weg 😌

één maand geleden

Zojuist een goede nipt test ontvangen en ook geen nevenbevindingen💕 zo fijn!

één maand geleden

Reactie op DaadkrachtigeKomodo171668

Niet dat ze zei. Op de echofoto staat ook 9cm aangegeven. Over 1,5 week de ...
Vandaag de 13+3 echo gehad. Was inderdaad de instelling van het apparaat. Baby is nu 7,5 cm groot ☺️ Alles nagekeken en zover ze kunnen zien en beoordelen zag alles er heel mooi uit! Vanmiddag afspraak in het ziekenhuis om te prikken voor de nipt 🤞🏻

één maand geleden

Hier gelukkig een goede nipt! 13 weken echo krijgen wij (door vakantie) helaas pas met 14+2 🙄 eind volgende week. Nog eventjes spannend dus

één maand geleden

Reactie op Macy92

Willen jullie een geslachtsecho? En zo ja, wanneer heb je die? Wij 17/9, be ...
Wij hebben de echo vandaag gehad bij 14 weken. Zo leuk! We krijgen een meisje💕