386 Reacties

één maand geleden

Tip voor de dames met afzakkende zwangerschapsbroeken 😁 https://www.bol.com/nl/p/gesploze-broekriemen-gespvrije-broekriem-broekriem-zonder-gesp-elastische-broekriem-rekbare-broekriem-zwart/9200000121470432?referrer=socialshare_pdp_androidapp Dit werkt voor mij echt super! Geen gesp die in je buik drukt, maar toch een riem om 😁

één maand geleden

Reactie op SabineH1994

Tip voor de dames met afzakkende zwangerschapsbroeken 😁 https://www.bol. ...
Ohh deze ga ik meteen proberen! Bedankt voor de tip!

één maand geleden

Hier deze week een goede 13-weken echo en een goede nipt uitslag, dus ik durf me hier wat meer te gaan melden en ook wat meer te ontspannen haha. Hebben meer mensen met de 13-weken echo gehad dat alle metingen van het kindje groter uitkwamen dan het termijn waarop je uitgerekende bent? Ze zei wel ik kijk nu alleen of het niet veel te klein is en of het in verhouding is met de rest van het lichaam. Dat was het gelukkig allemaal, maar ik zou daar 14 weken moeten zijn maar overal stond 14w6d bij of 15w2d.

één maand geleden

Reactie op demidemi1993

Hier deze week een goede 13-weken echo en een goede nipt uitslag, dus ik du ...
Fijn dat alles goed was! De eerste 12 weken groeien alle baby’s op eenzelfde tempo. Daarom kunnen ze ook aan de lengte zien welk termijn je bent. Na 12 weken gaan baby’s op hun eigen tempo groeien, en zeggen die metingen dus eigenlijk nog vrij weinig over het termijn. Uiteraard zijn er wel marges, dat zijn de bekende p-waardes, maar dus altijd een schatting!

één maand geleden

Reactie op MelanieBabyB

Fijn dat alles goed was! De eerste 12 weken groeien alle baby’s op eenzel ...
Oh bedankt voor de uitleg! dus eigenlijk houdt het in dat we gewoon een grote/lange baby hebben? 😅

één maand geleden

Reactie op demidemi1993

Oh bedankt voor de uitleg! dus eigenlijk houdt het in dat we gewoon een gro ...
Ja kan! Tegelijkertijd ben je pas 14 weken dus zo’n schatting kan amper gemaakt worden🤪 Ook in de buik hebben ze groeispurten en “rust” momenten. Kan zomaar zijn dat jouw baby net even keihard is gegroeid🤭

één maand geleden

Ja! Hier ook een goede nipt en goede 13 weken echo (ben al wel 14+2)

één maand geleden

Reactie op marrie112

Ja! Hier ook een goede nipt en goede 13 weken echo (ben al wel 14+2)
Fijn! Gefeliciteerd. Hier ook beiden goed! En ze konden zien dat het kindje al mijn lange benen heeft, want die liepen 5 dagen voor op de rest🤣

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Fijn! Gefeliciteerd. Hier ook beiden goed! En ze konden zien dat het kindj ...
Wat grappig zeg! Hier is t juist een kleintje, eigenlijk alles liep 3-4 dagen achter.

één maand geleden

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Al vanaf het begin dat we begonnen aan onze kinderwens 😂 de meisjes naam hebben we al een hele lange tijd en jongensnaam heel vaak gewisseld maar zijn we nu vrij zeker van. ❤️

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Meisjesnaam hebben we al een paar jaar, maar jongensnaam nog geeeen idee 😱 en we hebben allebei het gevoel dat het een jongen is😅

één maand geleden

Ik heb een heeeeele lange lijst met potentiële meisjesnamen maar jongens vind ik supermoeilijk haha

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Ik heb een lijstje met namen maar m'n man is er nog helemaal niet mee bezig geweest 🙈 Wel al een paar namen samen besproken, maar nog niet echt in een serieus gesprek ofzo. Meer af en toe even tussendoor. Ben zo benieuwd welke naam het gaat worden! Het scheelt dat we weten dat het een meisje wordt. 😊🩷

één maand geleden

Ik heb vandaag voor het eerst zelf wat kleertjes gekocht. 🥹 Zo schattig. Badcape van m'n moeder gekregen. Ik vond persoonlijk dat ze bij C&A meer leuks hadden dan bij Hema. Al zijn de twee rechter kleertjes wel van Hema. Hebben jullie al (veel) kleertjes of nog niet?

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Meisjesnaam hebben we al een paar jaar, maar jongensnaam nog geeeen idee 😱 ...
Haha hier precies hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Wij verwchten twins, en hoopten stiekem een beetje op jongens. Maar mogen toch twee meiden toevoegen aan ons gezien. 3 meiden straks 💕🥰 Maar wij hadden toen bij de eerste al zo meerder meiden namen, en jongens kwamen we totaal niet uit haha. Dus hebben wel al opties op ons lijstje met toch wel een top 3 Alleen nog kijken og t zo blijft haha

één maand geleden

Reactie op AnneAnne90

Meisjesnaam hebben we al een paar jaar, maar jongensnaam nog geeeen idee 😱 ...
Haha, wij hebben precies hetzelfde!

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Wij hebben de namen al gereed voor zowel een jongen als een meisje 😅 We zijn gewoon een lijst afgegaan en dan zeiden we beiden ja of nee bij een naam. Zo bleef er een kort lijstje over en zijn we zo verder gaan inkorten tot we voor beiden 2/3 namen over hadden. Daarna gekeken wat onze favorieten waren en zo waren we er heel erg snel uit 🤭🤭 We weten nog niet wat het wordt, we wachten de 20 weken echo af hier. 30-10 zullen we het weten!

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
We hebben sowieso nog een meisjesnaam. Wij wisten het geslacht niet bij de eerste dus hadden 2 namen. Was uiteindelijk een jongetje! We hebben vrijdag de pretecho met hopelijk het geslacht, dan weten we of we een nieuwe jongensnaam moeten verzinnen of dat we de meisjesnaam kunnen gaan gebruiken 😊