390 Reacties

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Wel een keer gebrainstormd maar nog nix serieus. Wij willen wachten tot we weten of we n jongens- of meisjesnaam moeten verzinnen

één maand geleden

Vandaag om 16:45 de geslachtsecho 🥰🩵🩷 zo benieuwd! 🥰

één maand geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Vandaag om 16:45 de geslachtsecho 🥰🩵🩷 zo benieuwd! 🥰
Veel plezier!

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Wij! Bewust gewacht tot ja de geslachtsecho. We zijn het nu over 1 jongensnaam eens. Maar ik wil nog wel veder nadenken. M’n vriend vindt het al helemaal goed haha

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Wij weten niet wat het word net al bij de vorige zwangerschap. Dat is een jongetje dus de meisjesnaam hadden we al en ik dacht gaat weer drama worden om een jongensnaam te bedenken omdat we allebei een andere smaak hebben 🤭 Maar we zijn er al over uit. Heel fijn😅

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Uit nieuwsgierigheid: wie is er al begonnen met namen bedenken?
Ik! Denk dat we er zelfs al uit zijn

één maand geleden

Zucht, net een pretecho gehad om het geslacht te bepalen, maar de kleine wilde het niet laten weten.😂 De navelstreng zat te veel in de weg en de billen lagen te diep, dus ze kreeg geen beeld vanuit de goede hoek. We hebben daar drie kwartier gezeten, kindje bewoog alle kanten op ❤️, maar steeds niet goed genoeg. Vrijdag mogen we gratis terugkomen voor een nieuwe poging. Zo spannend!

één maand geleden

Reactie op Blijstel

Zucht, net een pretecho gehad om het geslacht te bepalen, maar de kleine wi ...
Hahaah nu al een eigenwijsje! Frustrerend he, wij hadden dat bij omze oudste bij alle echo’s en metingen lastig doordat ze in de baarmoederwand lag, niet geslacht wou laten zien, 3d echo constant ook dr gezicht in/bij placenta of armen ervoor

25 dagen geleden

Wij hadden vorige week de geslachtsecho (meisje 🩷) met 15 weken en ik heb nu pas weer over 4 weken de 20 weken echo. Duurt lang! Vind het zo leuk om naar de kleine te kijken. 🥰 Vinden jullie dat ook lang duren?

25 dagen geleden

Reactie op LissaM

Wij hadden vorige week de geslachtsecho (meisje 🩷) met 15 weken en ik heb ...
Ja! En dan heb ik met 17+6 nog een pretecho ertussen gepland. Het spookt ook toch nog wel door m’n hoofd of alles wel goed zit. Gewoon omdat ik nog niks voel. Kan ook nog wel even duren. De echo’s geven ‘garantie’ zeg maar. Ene dag heb ik gewoon echt vertrouwen, andere dag maak ik me zorgen.

24 dagen geleden

Jongens, ik maak me zorgen. Mijn dochter (15 maanden) heeft de vijfde ziekte. En ik ben pas ruim 15 weken zwanger. Ik ga zo met de verloskundige overleggen of ik nog iets kan doen, anders is t maar duimen dat ik ons tweede kindje niet verlies ☹️

24 dagen geleden

Reactie op LissaM

Wij hadden vorige week de geslachtsecho (meisje 🩷) met 15 weken en ik heb ...
We hadden gisteren 15 +6 de geslachtsecho (ook een meisje 🩷🥺) en toch was heel reassuring dat de baby gezond en levendig was. Als je niks voel dan maak je veel zorg, dus je ben heel blij om de baby nog een keer te zien i.p.v. wachten tot de 20 weken echo

24 dagen geleden

Reactie op marrie112

Jongens, ik maak me zorgen. Mijn dochter (15 maanden) heeft de vijfde ziekt ...
Wat vervelend en spannend allemaal! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt. Misschien helpt het om voor jezelf te blijven herhalen dat de kans groter is dat je tweede kindje niets krijgt... En vraag eventueel of je een keer extra langs de vk kan komen om naar het hartje te luisteren. Ik duim met je mee dat alles gewoon goed komt!

24 dagen geleden

Reactie op marrie112

Jongens, ik maak me zorgen. Mijn dochter (15 maanden) heeft de vijfde ziekt ...
Wat heftig! Heb je antistoffen?

24 dagen geleden

Reactie op marrie112

Jongens, ik maak me zorgen. Mijn dochter (15 maanden) heeft de vijfde ziekt ...
Misschien heb je al antistoffen? Ben je daarop getest? Ik heb het laten testen, omdat ik dacht het nooit gehad te hebben en bleek toch antistoffen te hebben 💕 scheelt een hoop zorgen als je dat weet.

24 dagen geleden

Reactie op marrie112

Jongens, ik maak me zorgen. Mijn dochter (15 maanden) heeft de vijfde ziekt ...
Verloskundige prikt het mee als het goed is

24 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Wat heftig! Heb je antistoffen?
Nee geen idee, was ook niet geprikt. Heb vanmorgen laten prikken en dan hopelijk morgen, en anders pas maandag, de uitslag

24 dagen geleden

Reactie op marrie112

Nee geen idee, was ook niet geprikt. Heb vanmorgen laten prikken en dan hop ...
Mijn zoontje had 6 weken geleden ook de vijfde ziekte. Ik heb de verloskundige gebeld en kon meteen bloed laten prikken. Toen zagen ze dat ik antistoffen had en dan kan het dus geen kwaad. Ik had ook op een donderdag geprikt en ze belden me zondag op dat het oké was. Dus hopelijk krijg jij ook snel uitsluitsel.

23 dagen geleden

Voor de meisjes mama's onder ons: Vanaf wanneer gaan jullie oorbelletjes laten schieten?

23 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Voor de meisjes mama's onder ons: Vanaf wanneer gaan jullie oorbelletjes l ...
Denk ik heel persoonlijk.. wij hadden t bij mn oudste gedaan rond een maand of 9. Maar twijfel nu bij de twins om t te doen. Ze raakte constant 1 van de oorbellen kwijt. Nu oorbellen met een schroef achterkantje, maar zelfs die s ze wel eens verloren (nu 4) ik denk dat ik nu langer wacht tot peutertijd of als ze echt ouder zijn en het zelf willen 🤷🏼‍♀️