390 Reacties

16 dagen geleden

Reactie op demidemi1993

Hier dinsdag te horen gekregen dat we ook een jongetje verwachten! Dat word ...
Als wij een meisje krijgen dan stuur ik je mij jongens namen lijstje 💙

15 dagen geleden

Bandenpijn, wat vreselijk.... ik heb al twee nachten niet kunnen slapen van de pijn.

15 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Bandenpijn, wat vreselijk.... ik heb al twee nachten niet kunnen slapen van ...
Ik heb het ook echt al een week vooral in de avond als ik lig...zo'n zeurend en trekkend gevoel de hele tijd🫣

15 dagen geleden

Wij krijgen een jongetje, hebben al een zoontje en een dochtertje. We denken dat we al uit de naam zijn...bizar want we zijn echt lastig in namen...bij ons dochtertje wisten we het pas bij 30 weken😅...wat vinden jullie van Milo?☺️🩵

14 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Wij krijgen een jongetje, hebben al een zoontje en een dochtertje. We denke ...
Heel leuk!!

14 dagen geleden

Zijn er meer mensen die er voor kiezen om het geslacht (nog) niet te weten? Ik ben benieuwd naar jullie beweegredenen. Wij zijn zelf nog dubio of we het willen weten of niet☺️

14 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Ik heb het ook echt al een week vooral in de avond als ik lig...zo'n zeuren ...
Ik heb sinds gisteren met een voedingskussen geslapen en ik heb heerlijk geslapen. Misschien een tip voor jou.

14 dagen geleden

Hebben jullie ook nog steeds wel bezorgde gevoelens? Ik ben echt dolgelukkig dat ik zwanger ben, dat ik me (over het algemeen) goed voel, dat tot nu alle echo’s en de controle goed waren. En ik kan echt niet wachten tot die kleine er is. Maar toch bekruipt me ook nog regelmatig een gevoel van angst/bezorgdheid. Of alles nog wel goed zit en goed blijft gaan. Straks de 20 weken echo. Of dan ook alles wel goed is en ze niet ineens zien dat het mis is. Dat overwhelmed me soms. Maar gelukkig is het niet de hele dag door of zo. Ik ben het meest vooral gelukkig. Maar toch… ik had gehoopt dat die gevoelens nu wel nog een stuk minder zouden zijn.

14 dagen geleden

Reactie op Macy92

Hebben jullie ook nog steeds wel bezorgde gevoelens? Ik ben echt dolgelukk ...
Heel herkenbaar! Ik heb hier met momenten ook last van. Heb toen een extra echo laten maken, gewoon voor mijn gemoedsrust. Dat hielp toen even maar de bezorgdheid blijft. Het hoort er helaas bij..

14 dagen geleden

Morgen 16 weken. Afgelopen week extra echo gehad en we krijgen een meisje. Ik voelde de baby aan één kant liggen en heen en weer bewegen in mijn buik. Nu werd dat bevestigd door de echo 😂 Maar vanaf eergisteren is het gewoon niet normaal hoeveel ze beweegt, mijn vriend kan het zelfs voelen. 2 weken terug voelde ik al kleine plopjes maar dit is ook weer apart🙈

14 dagen geleden

Reactie op Irene Dorsman

Heel herkenbaar! Ik heb hier met momenten ook last van. Heb toen een extra ...
Ja.. anderzijds kan ik wel steeds beter relativeren dat ik mag vertrouwen op m’n lijf dat het goed gaat. En dat het (in dit stadium) vele malen vaker goed gaat dan fout.

14 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Ik heb sinds gisteren met een voedingskussen geslapen en ik heb heerlijk ge ...
Ja ik heb er sinds de vorige zwangerschap al standaard een in bed liggen, slaapt heerlijk..alleen moet zeggen dat mijn voedingskussen net wat te dik is mijn fysio gaf ook aan om beter een dun kussentje tussen mijn bovenbenen te leggen want anders leg je nogsteeds wat teveel druk op je bekken als je op je zij ligt...ik kreeg juist pijn door dat voedingskussen..nu gaat het beter met het dunne kussentje, maar zou je moeten aankijken hoe dat bjj jou werkt ☺️ bedankt voor de tip!

14 dagen geleden

Reactie op Irene Dorsman

Zijn er meer mensen die er voor kiezen om het geslacht (nog) niet te weten? ...
Ja wij kiezen ervoor om het een verassing te houden. Dat hebben we de eerste keer ook gedaan en dat is goed “bevallen” 😂 De reden is dat we vinden dat het de geboorte extra speciaal maakt omdat er nog een verassingseffect is. Ook voorkomen we teleurstelling, van te voren heb je misschien wel een (lichte of onbewuste) voorkeur, na de geboorte ben je sowieso blij wat het ook is.

13 dagen geleden

Reactie op Irene Dorsman

Zijn er meer mensen die er voor kiezen om het geslacht (nog) niet te weten? ...
Wij kiezen er ook bewust voor het pas bij de geboorte te weten te komen. Denk dat de voornaamste reden het verrassingseffect voor onszelf maar ook onze omgeving is. Ik vind het (tot nu toe) heel leuk om nog niet te weten en over beide geslachten te fantaseren. Mijn partner ook. Spannend! Denk dat het ook meespeelt dat het ons eerste kindje is

12 dagen geleden

Reactie op Toetie23

Wij krijgen een jongetje, hebben al een zoontje en een dochtertje. We denke ...
Wij twijfelen ook over de naam Milo 😍

12 dagen geleden

Hi ik ben zwanger van me 6 de kindje. Uitgerekend op 12 maart.

12 dagen geleden

Reactie op Khadija4

Hi ik ben zwanger van me 6 de kindje. Uitgerekend op 12 maart.
Ohw wat leuk! Gefeliciteerd! Hier ook 12 maart uitgerekend van ons 9e kindje

10 dagen geleden

Reactie op Anna_x

Wij twijfelen ook over de naam Milo 😍
Haha jaaa zo leuk. Mijn man heeft Milo en ik vind het zo'n leuke naam!

9 uur geleden

Reactie op Irene Dorsman

Zijn er meer mensen die er voor kiezen om het geslacht (nog) niet te weten? ...
Jaa, ik ben 14 maart uitgerekend en wij willen het geslacht ook pas weten wanneer het geboren is. Ik het ook heel leuk om nu al heel nieuwsgierig te zijn, over zowel een jongen als meisje na te denken. Gewoon een verrassing wat het is. 🥰 Zijn jullie er ondertussen overuit of je het wel/ niet wilt weten?

8 uur geleden

Ik ben 18 maart uitgerekend, van onze derde zoon Miran🥰