386 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op Danaste

Oh wat leuk, nog iemand die bewust alleenstaand is! Ik ben ook 38, via IVF ...
Ooh wat leuk! En we lopen bijna gelijk op! 馃槂 Klopt, de onzekerheid en angst is groot....Maar het voelt nu wel anders en ik probeer ook echt vertrouwen te hebben. 馃┓

2 maanden geleden

hoi ik ben esther, ik ben 29 jaar. We hebben een zoontje van 1,5 jaar, en vandaag de eerste echo gehad van ons 2de kindje, en we zijn nu 7 weken en 11 maart uitgerekend!

2 maanden geleden

Hoi hoi, Marjolein, 31 jaar, net verhuisd naar Brabant en nu 6+1 dagen zwanger van de 2e.. Afgelopen februari een miskraam gehad maar heb gelukkig al een gezond zoontje rond lopen van 2 jaar. Hopelijk gaat het dit keer goed 馃 17 maart uitgerekend 15 augustus pas 1e echo.

2 maanden geleden

Hoi wat leuk! Ik ben Lotte 27 jaar en een jaar na de diagnose PCOS ben ik zwanger van mijn eerste kindje <3 ik ben vandaag 6 weken en 31 juli is mijn eerste echo, erg spannend

2 maanden geleden

Hi dames, wij hebben al een zoont van 3,5 en een dochtertje van 10 maanden. Baby nummer 3 komt eraan鈽猴笍 ben 6+3 en rond 15 maart uitgerekend. 1 augustus na 4 weken wachten eindelijk echo...toch weer spannend!! 馃檲馃崁

2 maanden geleden

Leuk!! Sluit me graag aan. Onze voorlopig verwachtte uitgerekende datum is 15 maart 馃挄.. ons eerste kindje! As maandag met 7+3 de vitaliteitsecho! Spannend hoor, het komt steeds dichterbij 馃挄..

2 maanden geleden

Leuk! Ik ben Ilse 26 jaar nu 5,5 jaar samen met mijn man en vorige maand getrouwd. Nu precies 6 weken zwanger datum staat nu op 19 maart 馃グ 13 augustus pas de eerste echo. Nog even afwachten dus 馃グ

2 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Lydia en 31 jaar. Met mijn man Rick woon ik in Zaltbommel. Rond 12 maart verwachten we ons eerste kindje. Ik hoop stiekem op een meisje, want we willen graag mn schoonouders vernoemen omdat het voor hun het eerste kleinkind is en de meisjesvariant van de namen vind ik het leukst 馃槃 Aanstaande vrijdag onze echo, waar ik gezonde spanning voor heb!

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben 33 (bijna 34). Uitgerekende op 18 maart door de verloskundige. Ik heb mijn eerste echo op 7 augustus en de dagen gaan zo langzaam voorbij! Dit is mijn tweede zwangerschap maar ons eerste kindje (miskraam in mei).

2 maanden geleden

Hi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 27 jaar en zwanger van m鈥檔 eerste kindje. 馃グ Vorige maand helaas een vroege miskraam (bij 5 weken) gehad, maar deze maand alweer gelijk een positieve test. Vandaag 6+2 weken zwanger en 5 augustus de eerste echo. Uitgerekende datum is nu denk ik 17 maart. Verder weinig tot geen klachten, behalve gevoelige borsten en iets meer vermoeid. Benieuwd of dit nog gaat komen of dat zo blijft. Ik kan in ieder geval niet wachten tot 5 augustus! 馃崁

2 maanden geleden

Reactie op xosuve

Hi allemaal, Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik ben 27 jaar en zwang ...
Wat leuk! Hier uitgerekende datum (ook als ik het goed heb) 16 maart :)

2 maanden geleden

Hoi ik ben Jessica, 31 jaar en precies 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te worden en eindelijk gelukt 馃グ met mijn man al 14 jaar samen volgende maand. Maandag 5 augustus de eerste echo! Kan niet wachten! 馃槏

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Hoi ik ben Jessica, 31 jaar en precies 1,5 jaar bezig geweest om zwanger te ...
Ohja en volgens eigen berekening 17 maart uitgerekend. Ben benieuwd 鈽猴笍

2 maanden geleden

Wat een leuk initiatief 鉂わ笍 ik ben 30 jaar. 5 jaar samen met mijn man, wonen in Enschede en dit is onze 1e zwangerschap, dus super spannend allemaal. Vandaag 6+2 weken zwanger. Als het klopt zijn we 18 maart uitgerekend. Onze eerste echo is op 7 augustus. Ik had met 3 weken al klachten en heb ruim 7 dagen voor mijn menstruatie positief getest. Daardoor duurt de echo naar mijn gevoel te lang.. wie heeft hier nog meer moeite mee? Hopelijk gaat het met iedereen goed en ik wens iedereen een fijne zwangerschap en een gezonde baby 鉂わ笍馃ス馃尭

2 maanden geleden

Hi allemaal! Ik ben Lianne, 29 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Vorige maand helaas een miskraam gehad bij 6 weken precies (eerste poging). Dat was erg verdrietig maar ben wonderbaarlijk direct weer zwanger geworden en vandaag ben ik 6w+2d sinds miskraam. Volgens eigen berekening 17 maart uitgerekend. We mogen 29juli voor een vroege vitaliteitsecho komen. Merk dat ik t heel spannend vind, al voelt het goed om het punt gepasseerd te zijn waar het vorige keer misging. Ik heb naast mn gevoel van onzekerheid het meest last van vermoeidheid, wee茂ge buikpijn, veel plassen, af en aan misselijkheid, emoties en gevoelige borsten. Succes allemaal!! Liefs 馃崁

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Quirine, 35 jaar en nu, na een miskraam in december, 7 weekjes zwanger van de 2e. Volgens mij uitgerekend op 12 maart. Ik heb al een dochter van 3 jaar. Al 14 jaar samen met Roy, waarvan 6 jaar getrouwd en wij wonen in Apeldoorn. Morgen de 1e echo!

2 maanden geleden

Hoi Allemaal! Ik ben uitgeteld om 13 maart. Morgen 7 weken. Althans dat denk ik馃グ 5 augustus hebben we eerste echo. Zwanger geraakt ronde 1 via inseminatie KID

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 28, en na 18 rondes toch nog spontaan zwanger van ons eerste kindje. Heel dankbaar! 鉂わ笍 Wij hebben de eerste echo gehad met een kloppend hartje. Ik dacht 7+1 te zijn, maar werd tot nu toe gemeten op 6+5. Misschien verandert het nog bij de termijnecho, maar uitgerekende datum is nu 13 maart

2 maanden geleden

Hoi allen! Ik ben Lotte en ik ben 27 jaar. Ik ben op het moment zwanger van mijn eerste kleintje en ben uitgerekend volgens eigen berekening op 16 maart. Ik krijg mijn eerste echo op 6 augustus als ik 8 weken +2 zwanger ben. Het is allemaal erg spannend maar ik kijk er ontzettend naar uit.

2 maanden geleden

Reactie op zehrad

Wat een leuk initiatief 鉂わ笍 ik ben 30 jaar. 5 jaar samen met mijn man, wonen ...
Aaah ja dan duurt het zo lang, ik had dit zelfde ook bij mijn eerste 馃き