386 Reacties

2 maanden geleden

Hey! Ik ben Hanna, 24 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Uitgerekend op 17 maart voor nu. Overmorgen onze echo dus ben heel benieuwd! Laatste tijd veel onzekerheden gehad.

2 maanden geleden

Hallo allemaal! We zijn met veel! Ik ben op dit moment zwanger van mijn 3e kindje en volgens eigen berekening nu precies 7wkn, dus 12 maart zou ik uitgerekend zijn. 1 aug hebben we de 1e echo gepland staan en we hopen op een mooi kloppend hartje 馃グ. Mijn andere kinderen zijn 5 en 2. Tussen de 1e en 2e zit 2 jaar en 9 maanden en tussen 2 en 3 zal er 2 jaar en 11 maanden verschil in zitten. Vind het toch wel heel spannend, misschien wel spannender. Nu 2 gezonde kindjes, dus je weet wat je hebt. We gaan in iedergeval weer voor een uitgebreide NIPT.

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Lisa en ik ben als het allemaal goed mag gaan zwanger van ons vierde kindje. In april met 7 weken een miskraam gehad, dus het is eventjes erg spannend. Je weet altijd dat die eerste weken spannend zijn omdat er dan nog veel mis kan gaan, maar nu is het toch spannender. Eerst een kloppend hartje zien en dan geloven. We hebben al 3 gezonde kindjes en zijn dus al erg gezegend. Ik hoop dat het ons gegund is om een gezond vierde kindje te krijgen. Ik ben heel moe en steeds misselijk, dus dat zijn wel goede signalen.

2 maanden geleden

Reactie op zehrad

Wat een leuk initiatief 鉂わ笍 ik ben 30 jaar. 5 jaar samen met mijn man, wonen ...
Haihai, ik ben 26 jaar. wat leuk wij wonen in glanerbrug. Voor ons ook de eerste zwangerschap spannend! als het klopt ben ik 6+5 weken zwanger 14 maart uitgerekend. Volgende week de eerste echo. Maar klopt het is echt een onzekere tijd tot de eerste echo ik heb zelf juist weinig klachten maar dat maakt mij weer onzeker . Fijne zwangerschap gewenst

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Chantal, 30 jaar. En ben nu precies 6 weken zwanger! Uitgerekend op 19 maart '25. Mijn eerste echo zal plaatsvinden op 1 aug. Het is mijn eerste zwangerschap, dus erg spannend. Wel heel erg veel last van misselijkheid, zit al aan de medicijnen, vind de dagen erg langzaam gaan als je je zo ziek voelt.. :(

2 maanden geleden

Hi Hi, ik ben Lee, 35jaar en ik ben in verwachting van ons tweede kindje Als het goed is nu uitgerekend op 19Maart (Vorige kind 5Maart) We hebben al een dochter van 8jaar Zij is uiteindelijk geboren op 28Feb 16 Ik heb hiervoor 2 keer een hele vroege miskraam gehad De eerste keer een menstruatie afgewacht na de miskraam en de tweede keer niet gewacht en nu dus 6 weken zwanger (wel iets moeilijker te berekenen zo maar ik denk de datum van conceptie te weten) Ik heb op precies 7 weken (Wo 31Jul) de eerste echo

2 maanden geleden

Mijn kwaaltjes zijn btw hele zere en opgeblazen borsten en vermoeid Ook heb ik rare pijntjes en kraampjes Eigenlijk precies zoals mijn eerste zwangerschap

2 maanden geleden

Het begon 2/3 weken geleden alleen met een soort van maagzuur of wat ik noemde drakenadem Gelukkig is het nu minder en de vorige keer had ik pas veel later last van maagzuur

2 maanden geleden

Leuk! Annemieke, 37 jaar. Zwanger van de tweede. Uitgerekend 10-11maart. Hoe gaat alles? Al kloppende hartjes gezien? Wij gisteren 馃挅

2 maanden geleden

Wij moeten nog een weekje geduld hebben op de eerste echo. Dan ben ik volgens eigen telling 7+2. Ik ben super ongeduldig van mezelf dus dit is een goede uitdaging 馃槄馃槀

2 maanden geleden

Reactie op VWJ

Wij moeten nog een weekje geduld hebben op de eerste echo. Dan ben ik volge ...
Ik ben ook super ongeduldig! 6+4 nu en 12 aug pas de echo!

2 maanden geleden

Hier ook gespannen aan het afwachten op de eerste echo. Deze staat op 6-8 en zou dan 8+5 zijn. Hier idd ook pijnlijk borsten/tepels, misselijk (gelukkig vooralsnog minder heftig dan bij mijn dochter) en erg opgeblazen gevoel en snel moe.. Waar komt iedereen vandaan? Wij komen uit Zwijndrecht (NL)

2 maanden geleden

Reactie op Chantalibi

Hoi! Ik ben Chantal, 30 jaar. En ben nu precies 6 weken zwanger! Uitgereken ...
Ohh chantal, wij hebben ook de echo op 1 aug...spannend he...ik voel me ook echt zo misselijk馃ズ beterschap馃崁

2 maanden geleden

Hallootjes , ik ben Laura 34 jaar en nu bijna 7 weken zwanger van 2e kindje. Super vermoeid en erg misselijk maar alles voor het goede doel. Volgende week onze eerste echo

2 maanden geleden

Hallo, Ik ben Marjan 41 jaar en 7 week zwanger van ons 2de wondertje鉂わ笍 voor nu gevoelige borstel en moe. Vandaag onze 1ste echo gehad en wij zijn uitgerekend op 10 maart馃槏

2 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Yvette, 37 jaar en inmiddels 6 + 3 weken zwanger. Op 6 aug eerste echo . Heel erg spannend allemaal. Is mijn 2e poging met icsi, Na een mislukte 1e poging. Nu hopen dat dit door gaat zetten馃馃崁

2 maanden geleden

Leuk! Dank voor het aanmaken. Ik ben 42, zwanger van onze tweede, ons dochtertje is 3 (25/3) en ik ben uitgerekend op 17/3. Morgen voor het eerst naar de gynaecoloog, wij wonen in Spanje en geen idee hoe alles hier werkt, dus hopelijk morgen meer info en heel misschien wel een echo, spannend!

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Hier ook gespannen aan het afwachten op de eerste echo. Deze staat op 6-8 e ...
Hendrik-Ido-Ambacht hier :)

2 maanden geleden

Hoii, ik ben 33 en mijn 2e zwangerschap. Ben vandaag 6+2. Uitgerekend op 18 maart 25. Ik heb een zoontje van bijna 4.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hendrik-Ido-Ambacht hier :)
Oooh dicht in de buurt!