386 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op quinie18

Hoi! Ik ben Quirine, 35 jaar en nu, na een miskraam in december, 7 weekjes ...
Toevallig, ben ook 35 jaar en vandaag 7 weken en eerder n miskraam gehad! Heb morgen mn eerste echo staan. 5x IUI gehad.. allen mislukt.. nu natuurlijke weg, in een keer raak.

2 maanden geleden

Hoihoi, ik ben Senne en 27 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Dachten op 9-3 uitgerekend te zijn, maar de verloskundige gaf aan rekening te houden met een paar dagen terug gezet te worden in termijn. Dus dan zal het tussen 10 en 20 maart zijn!

2 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Toevallig, ben ook 35 jaar en vandaag 7 weken en eerder n miskraam gehad! H ...
Vandaag mijn 1e echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien 馃グ Ik hoop dat jij ook een mooie echo hebt morgen!馃

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Hier ook gespannen aan het afwachten op de eerste echo. Deze staat op 6-8 e ...
Ik kom uit Leens

2 maanden geleden

Reactie op quinie18

Vandaag mijn 1e echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien 馃グ Ik ho ...
Vandaag ook de eerste echo gehad. Niet positief en niet negatief. Ik dachtvandaag 7 +1 te zijn, echter geeft de echo wat anders aan en zou t eerder 5 weken zijn. Er zit een vruchtzakje, en ze zag iets kleins met een lichte,langzame hartslag. Ik weet even nietwat ik er van moet denken, maar 11 aug een nieuwe poging. 馃様

2 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Vandaag ook de eerste echo gehad. Niet positief en niet negatief. Ik dachtv ...
Zelfde hier. Ook zijn twijfel uitslag. Mag over 1.5 week terugkomen. Vruchtzakje van 11脳6 mm en alleen dooier te zijn. Heeel kleine kans dat ze iets zag knipperen aan de rand van zakje. Zo rot al die onduidelijkheid...

2 maanden geleden

Hoi! Mijn naam is Karen, ik ben 36 en nu volgens mijn eigen bereking 6+5 weken zwanger van mijn 2e kindje. Volgende week woensdag 1e echo in het zkh ivm een niche, ben erg benieuwd!!

2 maanden geleden

Ik wist mijn ovulatie (24 juni) en testen 10 dpo al heeel licht positief. Na eigen berekening ben ik dan nu 6+4. Kan het zo zijn dat ik toch een week achterloop en eigenlijk 5+4 bijv ben?

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Zelfde hier. Ook zijn twijfel uitslag. Mag over 1.5 week terugkomen. Vrucht ...
Pff vervelend inderdaad. Wil dan t liefst of iets of niet zien, maar niet dit. Wordt er zo onzeker van en duurt weer zo lang. Balen!

2 maanden geleden

Reactie op MilaLou

Pff vervelend inderdaad. Wil dan t liefst of iets of niet zien, maar niet ...
Lijkt me heel lastig inderdaad, maar probeer positief te blijven mama 馃┓馃┓

2 maanden geleden

Hee! Ik ben Mari毛lle, 29 jaar en zwanger van ons eerste kind. Volgens eigen berekening ben ik vandaag 6+5 weken, dat zou betekenen dat ik 17 maart uitgerekend ben 馃 In november heb ik een missed abortion gehad die tot april heeft geduurd, het heeft dus erg lang geduurd, maar nu gelukkig weer zwanger. Ik denk dat ik nu verder ben dan destijds, dat geeft me al wel een goed gevoel, maar het blijft spannend. In verband met onze vakantie pas op 15 augustus de eerste echo, dat is dan met 9+3 weken.

2 maanden geleden

Reactie op Lottedyk95

Hoi wat leuk! Ik ben Lotte 27 jaar en een jaar na de diagnose PCOS ben ik z ...
Herkenbaar! Hier 29jr, ook PCOS en nu zwanger van ons tweede kindje. Heb jij ook hormooninjecties moeten spuiten?

2 maanden geleden

Hi allen! 29jr en zwanger van ons tweede kindje. Als alles goed mag blijven gaan schelen ze straks 18 maanden, dus mooi dicht op elkaar 馃槂 Volgende week maandag [29/7] eerste vitaliteitsecho, heel spannend. Nu 7wk, uitgerekend op 15 maart (naar eigen berekening 馃槣).

2 maanden geleden

Hi allemaal! 鈽猴笍 Ik ben Naan, 26 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 11 maart! Aanstaande dinsdag de eerste echo. Dan precies 8 weken. Ik vind het allemaal super spannend. Veel zorgen of het allemaal wel goed gaat.

2 maanden geleden

Hoi allemaal, ik ben Charly en ik ben zwanger van mijn derde kindje. Ik ben uitgerekend op 12 maart.

2 maanden geleden

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen beetje zere borsten, thats it. Ben morgen 7 weken.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Zere borsten (tepels vooral), misselijk gedurende de dag en veel steken/krampen onder in buik. Maar ik weet van mijn vriendinnen die hadden eigenlijk nauwelijks symptomen en idd alleen wat gevoeligere borsten af en toe en een vlekkeloze zwangerschap. Dus hoeft niets te betekenen 馃

2 maanden geleden

Misselijk en mega moe. Mijn vriend zal stemmingswisselingen wel aan t lijstje toevoegen en ik heb geen zin meer in eten. Welk eten dan ook

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Heftig misselijk vooral vannacht moeten spugen zelfs .. hoop vooral dat het er maar 1 is 馃槀馃檲 veel heftiger dan bij de eerste

2 maanden geleden

Reactie op Laura 1989-1

Heftig misselijk vooral vannacht moeten spugen zelfs .. hoop vooral dat het ...
En ik hoop juist op klachten 馃槄. Ben eig bang voor een mk want m'n testen liepen ook heel langzaam op en minimaal week teruggezet