386 Reacties

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Tijdens mijn vorige zwangerschap nergens last van gehad. Nu een prachtige zoon van 13 maand🤩

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Hi! Ik heb ook weinig tot geen klachten. Ben 5+2. Ik eet en drink alles nog, af en toe krampjes en als ik op m’n borsten druk voel ik dat ze wat gevoeliger zijn maar meer niet. Ik geniet er maar van. Je leest genoeg andere dingen 🙈.

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Met klachten hoef je je ook niet zwanger te voelen hoor, je voelt je dan vooral rot.. ik wel in ieder geval 😂 voelde me vorige keer meer zwanger dan nu, toen 0 klachten tot 20 weken en nu een lijst die niet bij te houden is 🤷🏻‍♀️

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Ik voel me ook totaal niet zwanger. Vandaag 7+1 merk alleen als ik zoals altijd heel druk bezig ben dat ik nu toch iets sneller vermoeid ben, en heel soms heb ik 1 dag zoveel honger dat ik alles eet wat los en vast zit maar in totaal nog maar 3 van dat soort dagen gehad. Allen gevoelige borsten als mijn hond of kat erop springt 😅😂 verder helemaal niks.

2 maanden geleden

Hallo allemaal, ik ben Stephanie. Sinds kort 33 jaar, ik heb een zoontje van bijna 3 jaar oud. Ik ben een bewust alleenstaande moeder die zwanger is geworden via IUI. Sinds afgelopen vrijdag weet ik dat ik in verwachting ben van een tweeling, ik moet het nog verwerken haha. Vandaag ben ik precies 7 weken, de gynaecoloog zei dat mijn uitgerekende datum 17 maart is. Vandaag moet ik bellen naar het ziekenhuis hier in de buurt om een intakegesprek te plannen, ik loop vanaf via het ziekenhuis.

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Melissa en 30 jaar. Zwanger van ons eerste kindje. Op 23 juli heb ik een vitaliteitsecho gehad en kwam er uit dat ik op 12 maart uitgerekend ben. Ik ben echt ontzettend misselijk en heb het de hele dagen ijskoud. Op 20 augustus heb ik de termijnecho gepland staan!

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Ik voel me ook totaal niet zwanger. Vandaag 7+1 merk alleen als ik zoals al ...
Ik heb écht precies dezelfde klachten als jou. Vandaag 7 weken, over nu precies een weekje de eerste echo, ben zo benieuwd! Voelt soms nog echt niet of je dan echt zwanger bent!

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Dewi, 28 jaar en woonachtig in Arusha (mijn man is Tanzaniaans). Ik ben (onverwacht) zwanger van ons 3e kindje! Bij Luna, onze dochter, raakte ik ondanks een spiraal in verwachting. Ons meisje is helaas stilgeboren met 40 weken zwangerschap (sep '20). Onze zoon Manu was gepland en werd gelukkig gezond geboren in mei 2023! Het was voor mij een zenuwslopende zwangerschap wegens m'n voorgeschiedenis. Ik vond de angst zo heftig dat ik het bij Manu wilde laten, want die spanning en onzekerheid wilde ik nooit meer. Toch zaten mijn partner en ik 2 weken geleden met een positieve test in onze handen. Pfoe, even slikken. Maar het kindje heeft zich aangediend, dus gaan we ervoor. En dat het (nog) even niet helemaal passend voelt binnen onze huidige situatie dat is heftig, maar okee voor nu. We groeien er vanzelf wel in, weet ik uit ervaring bij de 1e. Ik probeer zoveel mogelijk in het moment te blijven. Dat helpt veel! Gelukkig voel ik met vlagen ook steeds meer nieuwsgierigheid en blijdschap.

2 maanden geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 15 maart uitgerekend van ons derde kindje. ♥️ Heel spannend en bijzonder om het weer te mogen meemaken.

2 maanden geleden

Reactie op Deetje

Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Dewi, 28 jaar en woonacht ...
Heftig! En inderdaad, daar groeien jullie samen in! Ik geloof dat het niet voor niks is dat een zwangerschap 9 maanden mag duren. ♥️

2 maanden geleden

Reactie op Stephanie 1991

Hallo allemaal, ik ben Stephanie. Sinds kort 33 jaar, ik heb een zoontje va ...
Een tweeling! Hoe spannend!

2 maanden geleden

Reactie op marrie112

Misselijk en mega moe. Mijn vriend zal stemmingswisselingen wel aan t lijst ...
Herkenbaar. En ik voel mn hormonen zelf ook wel door mn lijf gieren. 😅

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Hi allen! 29jr en zwanger van ons tweede kindje. Als alles goed mag blijven ...
Wat leuk, ik had ook maandag (gisteren) de eerste echo en ook 15 maart uitgerekend. Hoe is je echo gegaan?

2 maanden geleden

Reactie op HdHD

Hebben jullie duidelijke klachten? Ik voel me totaal niet zwanger. Alleen b ...
Ik heb erg veel last van continue misselijkheid. Dag in, dag uit. Verder is mijn reuk enorm toegenomen, en nu vind ik ineens alles stinken haha.. Van m’n huis, tot m’n auto, tot m’n eigen lichaamsgeur, tot de benzinelucht op straat. Ik kan niks verdragen 😅 Herkennen jullie dat?

2 maanden geleden

Reactie op MaximeMommy

Ik heb erg veel last van continue misselijkheid. Dag in, dag uit. Verder is ...
Ja dat herken ik helemaal. Ik spuug er gelukkig niet bij, maar wel de hele dag misselijk. En ik ruik inderdaad ook echt veel. Heb ik in alle 4 mijn zwangerschappen last van gehad. Bij mij helpt een rennie op zijn tijd en toch gewoon beginnen met eten. De eerste 2 happen zijn niet fijn, daarna juist weer wel. En de hele dag door beetjes eten helpt bij mij ook. 'S ochtends een cracker naast je bed en die eten voor het op staan, dat helpt mij ook . Je kan bij de huisarts ook wat tegen de misselijkheid krijgen, dat zijn reistabletjes die kunnen ook helpen...

2 maanden geleden

Reactie op Deetje

Hoi allemaal! Ik zal me even voorstellen. Ik ben Dewi, 28 jaar en woonacht ...
Wat leuk dat je in Arusha woont. Wat is het daar mooi 💖. Mijn man is half Tanzaniaans en voor een deel in Tanzania opgegroeid. (Mwanza, Moshi). Dus Tanzania zit inmiddels ook in mijn hart en we komen er graag. Wat een heftige ervaring heb je moeten mee maken (pole sana). Wat lastig dat het nog even niet helemaal passend voelt. Ik hoop dat je de rust en kalmte mag gaan ervaren. Blij dat je af en toe die vlagen van nieuwsgierigheid krijgt, dat is een goed teken ☺️.

2 maanden geleden

Reactie op bsjes

Hoi, Ik heb 2x een icsi traject gehad helaas geen kindje hier uit kunnen k ...
Wauw! Gefeliciteerd ♥️

2 maanden geleden

Hoi allemaal🙋‍♀️ Ik ben Iljana, 36 jaar en woon in Helmond. Ik ben in verwachting van ons eerste kindje en heb in maart helaas een miskraam gehad. Daardoor vind ik het nu extra spannend. Maarrrr vanmorgen de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien. De uitgerekende datum is 12 maart❤️

2 maanden geleden

Reactie op claudia51

Wat leuk, ik had ook maandag (gisteren) de eerste echo en ook 15 maart uitg ...
Wat leuk! Ja de echo was goed, twee mooie kloppende hartjes! En een duidelijk schot tussen beide, dus wss twee eiig. Hoe was het bij jou? En weet je al of het 1 of 2 eiig is?

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Wat leuk! Ja de echo was goed, twee mooie kloppende hartjes! En een duideli ...
Wat fijn, heerlijk om dan die kloppende hartjes te zien hè? Wij krijgen 1 kindje ♥️😊