386 Reacties

2 maanden geleden

22 juli eerste echo gehad, en 2 kloppende hartjes gezien! 7 augustus weer een echo 😍

2 maanden geleden

Reactie op Melizzz

22 juli eerste echo gehad, en 2 kloppende hartjes gezien! 7 augustus weer e ...
Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd 😍

2 maanden geleden

Gisteren eerste echo gehad Kloppend hartje gezien We hadden zelf berekend 19Maart maar na het opmeten zou het 24Maart moeten zijn (5dagen later) over 2 weken hebben ze weer een echo gepland omdat het anders erg lang zou duren tot de eerstvolgende dus dat is fijn

2 maanden geleden

Reactie op jessicaaaa_1993

Wauw wat bijzonder! Gefeliciteerd 😍
Dankjewel♥️ Heel bijzonder!!

2 maanden geleden

Hi allemaal 🙋‍♀️ Ik ben Merel, 35 jaar oud en momenteel 7+5w zwanger van ons eerste kindje. Vanochtend hebben wij onze eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien 🤍. De uitgerekende datum is zoals het nu lijkt 15 maart, heel bijzonder op mijn eigen verjaardag! Ik wens iedereen een mooie & goede zwangerschap toe, leuk om elkaar op deze manier een beetje op de hoogte te houden :)

2 maanden geleden

Ik had 19 maart berekend, maar na opmeten vandaag is de datum nu verschoven naar 16 maart 2025 😊

2 maanden geleden

Reactie op Rupsje89

Hi allemaal 🙋‍♀️ Ik ben Merel, 35 jaar oud en momenteel 7+5w zwanger van ...
Ik had ook vandaag mijn eerste echo! 😊 ook mooi kloppend hartje en datum 16 maart

2 maanden geleden

Vandaag tweede echo gehad met ruim 8 weken. Alles helemaal goed 🥰 voor nu staat de uitgerekende datum op 12 maart.

2 maanden geleden

Reactie op Chantalibi

Ik had ook vandaag mijn eerste echo! 😊 ook mooi kloppend hartje en datum 1 ...
🤍

2 maanden geleden

Hoi allemaal! Ik ben Selima, 32 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Dinsdag de eerste echo gehad en alles was goed. 13 maart uitgerekend. Ben wel de hele tijd wat misselijk, dit had ik met mijn eerste zwangerschap niet. Ik vind het leuk om contacten te leggen dus schroom niet om een berichtje te sturen en lekker te kletsen😊 Liefs,

2 maanden geleden

Ook ik heb vandaag mijn eerste echo gehad met 8 + 1 weken. Een mooi kloppend hartje gezien❤️. Uitgerekende datum 17 maart.

2 maanden geleden

We hadden een mooi kloppend hartje, alleen zitten we nog rond de 7 weken ipv de 8 die ik dacht. Heel benieuwd naar de termijnecho over een aantal weken en de datum die daar uit rolt. Blijkbaar was mijn cyclus toch nog een beetje anders na de miskraam. Gelukkig nu een kloppend hartje gezien, super blij!

2 maanden geleden

Hier vandaag ook de eerste echo gehad, onze zwangerschap was al een verrassing. Maat het blijken er ook nog eens twee te zijn. Dus even in shock hier en wennen aan de gedachte om van 1 naar 3 te gaan.. Gelukkig wel twee kloppende hartjes en termijn redelijk het zelfde als zelf berekend 8+6 en dachten zelf 8+5

2 maanden geleden

Reactie op Bvdh91

Hier vandaag ook de eerste echo gehad, onze zwangerschap was al een verrass ...
Wauw wat leuk! Gefeliciteerd 🥳

2 maanden geleden

Hi ik ben Zowayh, zwanger van mn 2e kindje ( uitgerekend 13 maart voor nu ) Ik heb al een dochter van 1,5 die ook jarig is in maart 🤪

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben Francesca, 38, en zwanger van onze tweede kindje… uitgerekend op 15/03, een dag na mijn verjaardag! we hebben een dochter van 2,5 die jarig is op 24/02,

2 maanden geleden

Hoi, ik ben Ita, 35 jaar en na 2,5 jaar zwanger en uitgerekend rond 15/17 maart 😀 Laatste dagen vooral misselijk na avondeten, iemand daar tips voor?

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Hoi, ik ben Ita, 35 jaar en na 2,5 jaar zwanger en uitgerekend rond 15/17 m ...
Bakje vanille vla! Helpt vaak. Of glas cola?

2 maanden geleden

Hi meiden, ik ben Demi, 30 jaar en zwanger van ons eerste kindje. Vandaag eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Ik ben uitgerekend op 16 maart 😊

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Bakje vanille vla! Helpt vaak. Of glas cola?
Oh dank voor de tips! Merk dat als ik frisdrank drink er sowieso gas ontstaat, en ik kan helaas niet tegen lactose. Zal wel kijken voor lactosevrije vla. Heel erg bedankt voor je reactie.