386 Reacties

2 maanden geleden

Hi, ik ben Claire, 33 jaar. Hebben een zoontje van 7 maanden en nu 8.3 zwanger van baby nummer 2. Vandaag de eerste echo gehad en een mooi kloppend hartje gezien 鉂わ笍

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Oh dank voor de tips! Merk dat als ik frisdrank drink er sowieso gas ontsta ...
Cola geprobeerd en lijkt toch wel te helpen vandaag. Wordt mijn nieuwe koffie denk ik 馃榾

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Cola geprobeerd en lijkt toch wel te helpen vandaag. Wordt mijn nieuwe koff ...
Mooi zo! Klonk mij idd heel vies, maar vooral gewone cola hielp prima, dus geen zero oid. Dronk toen de hele dag cola toen ik zo misselijk was, echt stom. Maar hielp wel!

2 maanden geleden

Reactie op Liesje17

Mooi zo! Klonk mij idd heel vies, maar vooral gewone cola hielp prima, dus ...
Te veel cafe茂ne wordt alleen afgeraden en dat zit natuurlijk in cola ook dus ik probeer het te beperken tot een flesje per dag of minder

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Te veel cafe茂ne wordt alleen afgeraden en dat zit natuurlijk in cola ook du ...
Ik moet zeggen dat de cafe茂nevrije cola zero van Coca Cola echt lekker is! Voelt iets minder slecht :-)

2 maanden geleden

Hallo allemaal, Wat leuk dit! Gefeliciteerd met ieders mooie nieuws. Ik ben Anna, 25 jaar oud, en ik woon in Zuidoostbeemster. Ik ben momenteel 9 weken en 1 dag zwanger van mijn eerste kindje. We hebben onlangs onze eerste echo gehad en alles zag er goed uit. Voor mijn eigen gemoedsrust heb ik volgende week nog een echo gepland. Ik vraag me af of er andere vrouwen zijn die deze behoefte ook wel eens voelen. Onze uitgerekende datum is voorlopig 13 maart 馃挆馃挋

2 maanden geleden

Reactie op selimaR

Hoi allemaal! Ik ben Selima, 32 jaar en zwanger van ons 2e kindje. Dinsda ...
Ik voel mij precies hetzelfde. De hele dag door misselijk en sinds de 8/9 weken ben ik ook echt aan het overgeven. Ik hoop dat jij dat niet hebt. Het enige wat mij helpt is appelmoes.

2 maanden geleden

Reactie op Anna_x

Hallo allemaal, Wat leuk dit! Gefeliciteerd met ieders mooie nieuws. Ik ...
Leuk ik ben 14 maart uitgerekend als het goed is. Gefeliciteerd!! Ik ga denk ik ook een extra echo inplannen, zo fijn dat dat kan h猫

2 maanden geleden

Hey allemaal, Ik ben Lola, 22 jaar jong en wij zijn zwanger van ons eerste kindje. Nu precies 9 weken zwanger. Van week 5 t/m 7/8 misselijk geweest maar medicatie van dokter gehad en dat lijkt nu heel goed te gaan. Sinds een paar dagen voel ik me weer wat beter 馃┓馃馃徏馃懚馃徏

2 maanden geleden

Wie heeft er al iets aangeschaft voor je toekomstige baby en per wanneer heb je dit gedaan? Ben nu 9 wkn en ik wil zoooo graag dingen kopen maar wil me inhouden ofzo nog. Benieuwd wanneer anderen iets kopen. Liefs

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Wie heeft er al iets aangeschaft voor je toekomstige baby en per wanneer he ...
Nog niet! Wel al paar pakjes gekregen van m鈥檔 moeder 馃グ Bij m鈥檔 zoontje gingen we zelf voor het eerst winkelen met 24 weken. Dat kwam toen gewoon zo uit. Maar we hebben echt 95% van de spullen gekregen (eerste kleinkind/neefje aan beide kanten, dat wil wel). We hebben nu dus ook echt nog heel erg veel, ik ga nu ook weer wachten tot het geslacht bekend is voor aanvullingen :)

2 maanden geleden

Reactie op Iet123

Wie heeft er al iets aangeschaft voor je toekomstige baby en per wanneer he ...
Ik durf nog geen dingen te kopen, wel 2 pakjes gekocht voor de aankondiging naar m鈥檔 vriend maar verder niet. Wel al slofjes gekregen van vrienden maar ik wacht ook nog wel tot een week of 12 minimaal met wat kopen. Vind het nog lastig en voelt alsof ik het jinx als ik nu al wat koop. Daarbij wil ik toch het meeste aanschaffen als ik weet wat het word, dus dat duurt nog wel even haha!

2 maanden geleden

Reactie op MelanieBabyB

Nog niet! Wel al paar pakjes gekregen van m鈥檔 moeder 馃グ Bij m鈥檔 zoontje gi ...
Ik begrijp jullie helemaal, is ook mijn reden me in te houden hehe. 1 rompertje van mn ouders gekregen maar met al wel 6 jaar deze wens kan ik haast niet wachten al die schattige kleine dingen. En kwa geslacht ik houd wel van beetje neutrale (genderneutraal) kleding dus dat maakt niet uit. Wacht iig tot 12 weken en ook dan kleine dingetjes alleen. En zal ook vast veel kunnen krijgen en tweedehands aanschaffen.

2 maanden geleden

Wij 1 truitje. Verder willen we wachten tot we weten wat t geslacht is. We hebben al n meid, dus dan kunnen we dan concreet shoppen wat we nog nodig hebben

2 maanden geleden

Bij mijn 1ste zwangerschap pas tussen de 12 en 15 week pas wat aangeschaft. Nu heb ik al wel een setje aangeschaft maar dit was om het bekend te maken bij de directe familie. Wat hier onder gezegd wordt is zeker een goede kijk ook lekker voor 2de hands spullen. Die zijn vaak echt nog heel goed en scheelt je enorm veel geld 馃槝馃挭馃徎

2 maanden geleden

Reactie op demidemi1993

Ik durf nog geen dingen te kopen, wel 2 pakjes gekocht voor de aankondiging ...
Ik heb precies het zelfde.

2 maanden geleden

Ik ben Ing en 38 jaar en via IUI 6de en laatste poging eindelijk gelukt. Uitgerekend op 18 maart :-) Heb al een vroege echo ziekenhuis gehad in week 6 en zag het hartje al kloppen.

2 maanden geleden

Hi! Judith, 38 jaar. Mama van een dochter van 5 (wordt in november 6) en een zoontje van 3 (wordt in februari 4. We hebben best een tijd getwijfeld of het compleet was met 2 kids, maar toch besloten om het allemaal nog een keer mee te maken. Helaas in februari een vroege miskraam (zo rondom een week of 6 gestopt met groeien). Die vond ik pittig, maar deed me ook des te meer beseffen dat ik echt graag nog voor een derde kindje zou willen gaan. En nu zo鈥檔 8 weken zwanger. Blij dat de eerste echo er goed uit zag, zeker na de ervaring van februari dit jaar. Vooral leuk om te zien hoe onze twee kindjes nu ermee omgaan, die vinden de komst van een broertje of zusje super leuk. Al moeten ze nog wel een tijdje wachten馃槉, zo ergens halverwege maart als het goed is馃槉

2 maanden geleden

Hoi! Ik ben 19 maart uitgerekend en tot nu toe best een fijne zwangerschap, maar ik ben vaak misselijk en moet soms overgeven. Hierdoor ben ik bang dat ik in het openbaar moet overgeven. Ik merk dat ik hierdoor het liefst elke dag thuis blijf. Ik kan natuurlijk moeilijk altijd thuis blijven en vroeg me af, hoe gaan jullie ermee om? hebben jullie tips voor als jullie boodschappen gaan doen of naar kantoor gaan en ze het daar nog niet weten?

2 maanden geleden

Reactie op Lottedyk95

Hoi! Ik ben 19 maart uitgerekend en tot nu toe best een fijne zwangerschap, ...
Volg even want heb n beetje hetzelfde. Heb 1 keer stevige boterhammetjes mee genomen voor de zekerheid en vochtige doekjes,gelukkig niet hoeven gebruiken.