Origineel openingsbericht:
Hi! Leek me fijn om hier een kletsgroepje te starten met mama鈥檚 die zijn uitgerekend eind maart, om elkaar door de spannende tijden te helpen.
Wellicht leuk als iedereen zich hier kan voorstellen!
Vervolg ~ https://community.24baby.nl/geboorteclubs/geboorteclub-maart-2025/kletsgroepje-uitgerekend-20-t-m-30-maart-KPB6V3O?page=1
28 maart een meisje 馃┓ al zal ze eerder komen, gezien ik nu al kleine beetj ...
Ik zag je eigen topic voorbij komen hoe gaat het nu met je heb je al meer duidelijkheid? Heel veel sterkte! En ik hoop voor je dat ze nog even kan blijven zitten
Ik zag je eigen topic voorbij komen hoe gaat het nu met je heb je al meer d ...
Toevallig net een update geplaatst. Lief dat je het vraagt. Voelt zo gek om ineens vluchttas klaar te hebben staan en haar misschien over enkele weken al vast te houden 馃槼
Alsof er een groot deel van ons raakvlak met eind maart ook ineens weg is en ik ineens in een tornado versnelling terecht ben gekomen.
Net bij de vk doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ivm de uitslag van de suikertest en een vergrote groei van onze zoon (loopt 1.5 tot 2 weken voor op dit moment) zijn we nu medisch.
Hoihoi ik heb nu al twee weken dat het echt langs mijn benen druppelt. Het is geen urine want soms is t troebel wit. Soms wordt mijn broek er helemaal nat van. Meerdere mensen die dat ook hebben en weten wat het is?馃槄