1123 Reacties

6 maanden geleden

Ja leuk! Ik ben Kirsten 27 en heb een kleine van een 1 jaar nu. En ben nu volgens de berekening 4 weken. Is het al bekend wanneer jullie je eerste echo hebben ?

6 maanden geleden

Ik ben Julia, 29 jaar en 6 jaar samen met m鈥檔 vriend. Ik ben 30 maart uitgerekend maar moet nog wachten op een eerste echo voor dat zeker is. Verder is het ons eerste kindje, maar heel spannend want heb helaas in april een miskraam gehad. Dus nu maar even afwachten 馃馃徎

6 maanden geleden

Reactie op Kirstenzwanger

Ja leuk! Ik ben Kirsten 27 en heb een kleine van een 1 jaar nu. En ben nu ...
Nee moet de verloskundige nog bellen, maar kwam er al met 1-2 weken (volgende CB test) achter dus wilde heel even afwachten of het bleef zitten. Morgen ga ik bellen voor de eerste afspraak :)

6 maanden geleden

Hi! Ik ben Jasmijn, 32 jaar en al moeder van 2 kinderen Siem (4,5) en Fenne (net 2). Ik ben dus 20 mei uitgerekend van ons derde kindje 鈽猴笍

6 maanden geleden

Reactie op JuliaRuby

Nee moet de verloskundige nog bellen, maar kwam er al met 1-2 weken (volgen ...
Hoeveel weken ben je dan nu?鉂わ笍鉂わ笍

6 maanden geleden

Heeyheey leuk! Ik ben 25 jaar en samen met mijn verloofde verwacht ik (volgens eigen berekening) 22 maart mijn eerste kleintje :) Ik zit nu als het goed is op 5.1 weken! (Ik hou mn naam nog even anoniem ivm dat ik het nieuws nog niet heb gedeeld met familie en vrienden en ik al wat bekende namen ben tegengekomen in deze app :) ) Mijn eerste echo is 5 augustus en ik vind het eerste trimester super spannend!

6 maanden geleden

Hai!! Ik ben kimberly, heb al een zoon van 2,5 en nu als het goed is uitgerekend op 22 maart! Ben wel bekend met meerdere miskramen dus vind het echt mega spannend maar ik blijf positief馃檹馃徑 zolang ik geen bloed zie, wil ik me geen zorgen maken.... 6 augustus eerste echo 馃ぉ spannend!!

6 maanden geleden

Hoeveel weken ben je dan nu?鉂わ笍鉂わ笍
Wat spannend allemaal! Ik zou vandaag 4 weken moeten zijn!

6 maanden geleden

Reactie op JuliaRuby

Wat spannend allemaal! Ik zou vandaag 4 weken moeten zijn!
Ik dus ook! Je krijgt wel 2 weken cadeau dat weet je hea ? Dus bij die clearblue moet je nog 2 weken bij opbellen

6 maanden geleden

Reactie op KimShasha

Hai!! Ik ben kimberly, heb al een zoon van 2,5 en nu als het goed is uitger ...
Snap ik! Ik had afgelopen week een dagje wat lichtroze maar dat zouden precies de dagen van de innesteling zijn. Dus ik hou voor nu maar goede hoop dat dat het was

6 maanden geleden

Ik dus ook! Je krijgt wel 2 weken cadeau dat weet je hea ? Dus bij die clea ...
Jaaa zeker, gerekend met vorige menstruatie nu 4 weken 馃槉

6 maanden geleden

Hoihoi, ik ben meike 23 jaar, en 4 jaar samen met mijn man. (Net getrouwd) Dit is ons eerste kindje, en volgens de berekening ben ik nu 4+6 weken zwanger, en ben ik 24 maart uitgerekend! 16 augustus heb ik de eerste echo

6 maanden geleden

Hoi ik ben Noor 32 jaar. Heb een dochter van 2 en volgens planning 24 maart uitgerekend voor de 2de.

6 maanden geleden

Hoi hoi, ik ben Eva. 36jaar oud. Heb al een dochter van 2,5 jaar en ben rond de 5 weken zwanger. Heb 5-8 m'n 1e echo. Zooooo benieuwd weer. Ik ben alleen al wel aardig aan t groeien... m'n darmen zitten denk ik aardig in de weg!! Hopelijk kan ik t nog even verbergen haha.

6 maanden geleden

Hoi ik ben Lina, 35 jaar zwanger van de 2e, eerste is 2! 30 maart uitgerekend, moet de verloskundige nog bellen :)

6 maanden geleden

Hee! Ik ben Manon 29 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Helaas al twee miskramen gehad en nu hopen dat deze zwangerschap goed gaat. Probeer er op te vertrouwen. De uitgerekende datum is 27 maart.

6 maanden geleden

Hi, Wat een leuk idee. Ik ben Manuela, 31 jaar en inmiddels 8 jaar samen met mijn vriend. Momenteel 5.2 zwanger! Vind het ontzettend spannend. Op 9 augustus de eerste echo. Vertrouw erop dat alles goed komt!

6 maanden geleden

Hoi hoi , Ik ben Stephanie 33 jaar . Samen met mijn man heb ik een dochter van 1,5 jaar . Ben nu 4+4 en voorlopig uitgerekende datum is 27 maart . 13 augustus hebben wij de eerste echo .

6 maanden geleden

Haay haay, Ik ben Nicole, 35 jaar en dit is mijn 3e zwangerschap. 1e is nu een heerlijke puber van 15 jaar. 2e is helaas een MA met 7 weken. En nu weer terug zwanger, 5 weken precies vandaag en heb veel spanning of deze goed gaat. 24 maart uitgeteld, zoonlief wordt 21 maart 16 dus een hele bijzondere datum zo dicht bij elkaar haha

6 maanden geleden

Ha leuk dit! Hallo allemaal! Ik ben R, heb al een dochter van 2 jaar en nu weer in verwachting. Zelf heb ik uitgerekend dat de datum rond 26 maart zal zijn. Afspraak voor echo moet ik nog plannen, dat doe ik deze week. Spannend allemaal weer, ook weer heel bijzonder om dit mee te mogen maken!