16 Reacties

één maand geleden

Ik kan het niet beoordelen, maar wil je wel veel rust wensen de komende weken. 💪🏻✨

één maand geleden

Vanaf de foto kan ik het ook niet zien. Zijn jullie doorverwezen voor een second opion? Wij hebben vandaag tijdens de 20 weken echo te horen (& te zien) gekregen dat onze zoon hoogstwaarschijnlijk 2 klompvoetjes heeft 😢

25 dagen geleden

Bij onze meid ook het rechtervoetje een klompvoetje. Tuurlijk is het even schrikken, maar het is zo onwijs goed behandelbaar. Wij hebben over 2 weken onze eerste afspraak bij de kinderorthopeet en krijgen dan het behandelplan te horen. Het gaf mij veel rust om op internet te lezen wat de behandeling is, misschien heb je er iets aan! 🤗🍀

25 dagen geleden

Reactie op NvdWG

Vanaf de foto kan ik het ook niet zien. Zijn jullie doorverwezen voor een ...
Wij zijn inderdaad doorgestuurd, gezien de twijfel heb ik nog hoop dat het toch goed is. Maar ze zag duidelijk dat het linker voetje goed was en deze scheef stond... ik vermoed dus wel dat het een klompvoetje is. Maargoed, even afwachten! Ach wat ontzettend sneu zeg, 2 klompvoetjes! Komt dat bij jullie in de familie voor? Bij ons niet. Veel liefs x

25 dagen geleden

Reactie op Kelly1010

Wij zijn inderdaad doorgestuurd, gezien de twijfel heb ik nog hoop dat het ...
Het is zeker afwachten, hopelijk kan je gauw terecht 🙏 Ja, moet je eerlijk zeggen dat ik behoorlijk emotioneel ben onder het nieuws. As vrijdag hebben we de second opion echo bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. De kans dat het geen klompvoetjes zijn, zijn nihil - het is meer de gradatie waar naar gekeken wordt en daarna het behandelplan bekijken. Bij ons komt het ook niet in de familie voor. Ik wens je alle goeds 🫶 Liefs

25 dagen geleden

Reactie op Angela5596

Bij onze meid ook het rechtervoetje een klompvoetje. Tuurlijk is het even s ...
Ahhh ja, ik schrok er enorm van! Heb inderdaad ook gelezen op internet en gezien dat het echt wel goed kan komen. Wel een heel traject! Maargoed, daar komen we wel doorheen. Vind het nu alleen lastig als mensen vragen hoe de 20 weken echo was, twijfel of ik het zeg.. Dan krijg je dat mensen gaan zeggen 'hun krijgen een kindje met een klompvoetje' .. dat is gelijk weer zo'n negatieve stempel terwijl het verder waarschijnlijk gewoon een goed gezond meisje is. Heel veel succes de komende tijd voor jullie!

25 dagen geleden

Reactie op Kelly1010

Ahhh ja, ik schrok er enorm van! Heb inderdaad ook gelezen op internet en g ...
Dit snap ik zeker wel! Ik heb het gedeeld met familie, goede vrienden en een aantal collega’s. Ik voel nog niet zo de behoefte om het aan iedereen te vertellen, precies om de reden die jij zegt. Heb jij de nipt test gedaan? Ga je nog verder onderzoek (vruchtwaterpunctie) laten doen? Jullie ook heel veel succes! 🤗 het gaat vast en zeker goed komen 🫶

25 dagen geleden

Reactie op Angela5596

Dit snap ik zeker wel! Ik heb het gedeeld met familie, goede vrienden en ee ...
Ja ik heb de nipt test gedaan, daar kwam niks uit ook geen nevenbevindingen. Ik ga geen vruchtwaterpunctie laten doen. En jij?

24 dagen geleden

Reactie op Kelly1010

Ja ik heb de nipt test gedaan, daar kwam niks uit ook geen nevenbevindingen ...
Hetzelfde als bij jou inderdaad. Ik heb alleen zonder nevenbevindingen gedaan, maar ik wil verder nu geen vruchtwaterpunctie. We wachten gewoon af en hopen/geloven dat alles goed gaat komen 🩷

24 dagen geleden

Als het een klompvoet is, is het heel makkelijk te verhelpen hè! Soms hoeft er niet eens een operatie aan te pas komen.

23 dagen geleden

Snap dat het naar is die onzekerheid. Ik ben opleidingsdocent op een sportopleiding, daar loopt een prachtmeid te knallen, met 1 klompvoet. Ze kan en doet alles wat anderen ook kunnen, geniet van het leven. 🤩 het komt goed!

23 dagen geleden

Mijn collega kreeg ook vorige jaar te horen dat haar zoontje een klompvoetje had. Haar zoontje is dit jaar geboren, zonder klompvoet, terwijl alles er op wees dat haar zoontje een klompvoet had, het is op echo’s moeilijk te zien, haar zoontje heeft waarschijnlijk met voetjes zo gelegen waardoor het zo leek. Hopelijk geeft dit jullie wat hoop

23 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Mijn collega kreeg ook vorige jaar te horen dat haar zoontje een klompvoetj ...
O wauw dat is wel heel bijzonder inderdaad! 🩷

23 dagen geleden

Reactie op Kelly1010

O wauw dat is wel heel bijzonder inderdaad! 🩷
Ja met de geboorte is ook het eerste waar ze na keek na het voetje, en die stond idd wel iets scheef. Na 2 dagen ging haar man met hun zoontje naar de het ziekenhuis die hem zou opereren, maar kwam terug zonder gips, voetje heeft waarschijnlijk door de krappe ruimte zo gezeten dat het zo leek!

23 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Ja met de geboorte is ook het eerste waar ze na keek na het voetje, en die ...
Ah oké, bij mij is er absoluut geen sprake van een krappe ruimte want ze zagen juist heel veel ruimte nog. Maar alsnog, het komt uit eindelijk goed! ☺️

22 dagen geleden

Reactie op Liza Hammer

Ja met de geboorte is ook het eerste waar ze na keek na het voetje, en die ...
Jeetje wat een bijzonder verhaal zeg! Dit scenario hoopt natuurlijk iedereen..