8 Reacties

2 maanden geleden

Ik drink elke ochtend 2 normale kopjes koffie om op te starten. Zet ze dan normaal ipv extra sterk, verloskundige weet dit heb ik bij mijn vorige zwangerschaps ook gedaan, er wordt gezegd max 2 of 3 op een dag, maar dan drink ik bijvoorbeeld geen thee mee verder drink ik water

2 maanden geleden

Reactie op Debbelaar

Ik drink elke ochtend 2 normale kopjes koffie om op te starten. Zet ze dan ...
Drink je in de ochtend 2 en dan in de avond geen koffie of thee meer?

2 maanden geleden

Goede morgen, Pff nou precies dit onderwerp was ik net aan het bespreken met me zus. Ik open deze app en koffie staat boven aan. Ik dronk ook 1a3 kopjes per dag 1 thuis en 2 op werk. Op een vrije dag heb ik het terug gebracht na alleen 1 kopje in de ochtend. Op werkdagen drink ik het thuis niet meer, om niet op te laten vallen bij me collega’s dat ik de koffie skip. Drink ik er daar 1.. maar toch is me gevoel er niet helemaal goed bij, moet de koffie misschien toch helemaal weg??

2 maanden geleden

Wat is jou uitgerekende datum, Heb jij al een echo gehad?

2 maanden geleden

Ik dronk meerdere koppen per dag. Heb dit terug geschroefd naar 1 per dag en soms naar 2. Vk zegt dat dit geen probleem is.

2 maanden geleden

Reactie op mommyy31

Wat is jou uitgerekende datum, Heb jij al een echo gehad?
Ben nu 5 +1 Echo eerste afspraak is 20 aug. Net contact gehad met de huisarts en die zegt dat het geen probleem is om 2a3 kopjes per dag te drinken. Maar dan op de minst sterkte .

2 maanden geleden

Reactie op Sharonaa23

Drink je in de ochtend 2 en dan in de avond geen koffie of thee meer?
Ja klopt alleen in de ochtend en heel soms nog 1 in de middag

2 maanden geleden

Ik drink geen koffie meer. Heb het sinds ik zwanger ben nog een paar keer geprobeerd maar het smaakt voor mij echt niet meer lekker. Heel gek, voor mijn zwangerschap dronk ik echt best veel koffie… nu krijg ik het gewoon niet weg :(