18 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb zeker mijn koffie nodig maar ik wordt van de geur alleen al misselijk. Hierdoor al 2 weken geen koffie aangeraakt 😅😅

3 maanden geleden

Ik enorm! Maarrrr ik kan goed zonder caffeine. Dus ik heb nu caffeine vrije koffie aangeschaft 😊 Werkt voor mij prima!

3 maanden geleden

Een of twee kopjes kan gewoon hoor! Tenminste, ik drink nu nog wel elke ochtend mijn koffietje en maak m dan extra lekker met op geschuimde melk haha

3 maanden geleden

Ja hier ook moeite mee!! Ik dronk voorheen aardig wat koffie en thee, sinds ik zwanger ben nog maar 1 kop koffie en enkel kruiden thee. thuis drink ik hiernaast nog decaffe, maar dat hebben ze niet op mijn werk helaas. Het is echt even aanpassen en moest stiekem ook een beetje afkicken (veel hoofdpijn gehad). Maar ja alles voor de baby, om te bedenken dat al die cafeïne door het bloed van de baby gaat waar die helemaal niets mee kan en enkel leid tot stress vind ik dat ook zielig. Dat geeft mij voldoende motivatie om het bij 1 kop te houden.

3 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Een of twee kopjes kan gewoon hoor! Tenminste, ik drink nu nog wel elke och ...
Goed om te weten. Wellicht dat ik af en toe oversla maar nu nog even niet haha

3 maanden geleden

Reactie op GERDA93

Ja hier ook moeite mee!! Ik dronk voorheen aardig wat koffie en thee, sind ...
Ja die hoofdpijn ken ik. Daar zit ik niet op te wachten... Dat van die stress wist ik niet! Wat erg...dan is 1 wel de max

3 maanden geleden

Ik drink nog steeds 2 koffie per dag. Dat mag! Ik probeer vaak te kiezen voor 2 decaf maar als het niet gaat, 1 decaf en 1 cappucino. Volgens mij kan jouw koffie prima op een dag.

3 maanden geleden

Ik dronk voor m’n zwangerschap ook graag koffie. Vorige zwangerschap ook veel moeite meegehad en deze zwangerschap weer Ik drink standaard 2 bakkies koffie per dag dan vindt ik het te doen Daarnaast zorg ik dan dat ik alles cafeine vrij drink. Zoals cafeine Vrije thee. En cafeine vrije cola zero. En zo ga ik er vanuit dat het goed gaat

3 maanden geleden

Reactie op xn.

Ik dronk voor m’n zwangerschap ook graag koffie. Vorige zwangerschap ook ve ...
Zo doe ik dat ook!

3 maanden geleden

Ik lust het dus niet meer, dat is in ieder geval een goeie tip. Wat ik de vorige zwangerschap deed is max. 2 kopjes per dag en dan door de dag heen cafeïne vrije thee of kruidenthee. Als koffieaddict is het magertjes maar goed..

3 maanden geleden

Reactie op Dieuwiieee

Zo doe ik dat ook!
Denk ook zeker dat het zo wel moet kunnen☺️ Ik denk altijd maar vroeger waren er nog niet zoveel regels en ik ben ook gezond geboren🙈

3 maanden geleden

Ik zet ook vaak een havercappuccino met m’n espressomachine. Heb nu cafeïnevrije koffiebonen gekocht ☺️

3 maanden geleden

Ik zou goed voelen wat je lijf aangeeft.. als je er nog cravings naar hebt en geen onrustig/ gestrest gevoel hebt wanneer je het hebt gedronken lijkt het me oke! Ik daarintegen dronk ook altijd 1 koffie, maar merk nu dat het te heftig is voor mijn lichaam en ik me er heel onrustig door ga voelen, waardoor ik er automatisch geen trek meer in heb.

3 maanden geleden

Met dit weer maak ik caffeine vrije ijskoffie 🥰 en doe 1 normale koffie per dag.

3 maanden geleden

Wij hebben alleen een bonenmachine. Zou wel graag cafeïne vrije koffie willen drinken, maar dan wordt het al snel uit een zakje. Iemand tips voor lekkere cafeïne vrije koffie waar je geen apparaat voor nodig hebt?

3 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Wij hebben alleen een bonenmachine. Zou wel graag cafeïne vrije koffie will ...
Heb je niet toevallig een apart vakje waar je gemalen bonen in kan doen? Zo doe ik het nu namelijk. Mijn man drinkt gewoon de bonenkoffie. En ik heb Illy caffeine vrije gemalen bonen en die kan ik in een apart vakje doen 😊 Die vind ik erg lekker!

3 maanden geleden

Reactie op SandyKT

Heb je niet toevallig een apart vakje waar je gemalen bonen in kan doen? Zo ...
Hmm ja die hebben we wel, maar weet even niet hoe ik instel dat hij die koffie dan pakt. Even de handleiding erbij pakken haha. Of heb jij toevallig ook een Philips?

3 maanden geleden

Reactie op Hel1J

Hmm ja die hebben we wel, maar weet even niet hoe ik instel dat hij die kof ...
Wij hebben een Delonghi maar volgens mij werkt het aardig hetzelfde. Staat wel in de handleiding idd 😊