28 Reacties

2 dagen geleden

Handig idd! Luiers verschilt echt enorm met wat iedereen fijn vind. Zelf kruidvat altijd prima bevallen. Zelf ook een vraagje. Mensen hier met eczeem ook opeens? Ik heb rode vlekken rondom de mond al poos en nu opeens jeuk, blaasjes en plekken op onderrug.

2 dagen geleden

Reactie op HdHD

Handig idd! Luiers verschilt echt enorm met wat iedereen fijn vind. Zelf kr ...
Ja ik heb eczeem achtige klachten op mijn oogleden, super vervelend. Huisarts gaf aan dat het door de hormonen komt. Heb er niet een speciale zalf voor omdat het nu eindelijk (na ruim 6 weken) weg trekt.

2 dagen geleden

Reactie op HdHD

Handig idd! Luiers verschilt echt enorm met wat iedereen fijn vind. Zelf kr ...
Hier ook last van eczeem op m’n oogleden en in m’n nek…en in het algemeen een drogere huid. Heb ik overigens vaker in de herfst/winter en heb een hormoonzalfje liggen. Die kan je via de huisarts krijgen en veilig tijdens de zwangerschap gebruiken, mocht gewoon vet houden niet genoeg helpen!

2 dagen geleden

Ja kruidvat luiers zijn heel fijn!

2 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Hier ook last van eczeem op m’n oogleden en in m’n nek…en in het algemeen e ...
Oh dan ga ik het wel eerst vet houden, kijken of dat wat doet. Ben gevoelig op eczeem en vooral als ik hormonaal ben haha. Beetje slechte ervaringen zelf met hormoonzalf dus die gebruik ik liever niet meer.

2 dagen geleden

Reactie op HdHD

Oh dan ga ik het wel eerst vet houden, kijken of dat wat doet. Ben gevoelig ...
Snap ik! Dan is ‘Eucerin AtopiControl Intensief Kalmerende Crème’ misschien wat voor je. Hele zachte crème voor de gevoelige huid. Daardoor hoef ik vaak geen hormoonzalf te gebruiken. Hopelijk helpt het :)

2 dagen geleden

Ik ben geen fan van kruidvat luiers 🙈 en die aanbieding is er super vaak! Ik lees dat shea butter of frambozenzalf ook kan helpen bij eczeem. Ik gebruik het ook geen eczeem, maar gebruik het voor alles ideaal. Ook bij de kinderen. Ik nestel het altijd hier Puurgelukstore.nl je kan deze webwinkel ook volgen via instagram @puurgelukstore

2 dagen geleden

Reactie op HdHD

Oh dan ga ik het wel eerst vet houden, kijken of dat wat doet. Ben gevoelig ...
Misschien kan je pure shaebutter gebruiken, bijvoorbeeld van de tuinen. Heeft bij mij goed geholpen ene paar keer!

2 dagen geleden

Ik heb ook een korte vraag; ben morgen 18 weken en ik kan dus nog prima op m’n buik slapen. Vorige zwangerschap ging dat al een tijd niet meer. Hoe is dat bij jullie? 😂 dalijk plet ik de baby 🥹

2 dagen geleden

Reactie op sharona1234

Ik heb ook een korte vraag; ben morgen 18 weken en ik kan dus nog prima op ...
Je zal het echt voelen als het niet prettig meer is 😉. Ik kon dit tot een week of 17 ook wel makkelijk, ben nu ruim 20 weken en als ik op mn buik draai voel ik gelijk ‘nope, niet doen’

2 dagen geleden

Reactie op sharona1234

Ik heb ook een korte vraag; ben morgen 18 weken en ik kan dus nog prima op ...
Grappig, zelfde ervaring hier! Bij de vorige zwangerschap kon ik vanaf 6 weken al niet meer op m’n buik slapen, deed echt zeer. Nu gaat dat nog hartstikke prima. Je baby pletten is overigens zo goed als onmogelijk, zeker met dit termijn🤭

2 dagen geleden

Luiers is echt heel persoonlijk per kindje wat goed zit/fijn werkt. Ik raad echt heel erg af om van te horen veel te kopen. Zorg dat je van een aantal merken wat proef pakken hebt, dan kun je nog wat uitproberen. Straks heb je 4 pakken luiers staan waar je er misschien 1 van gebruikt, dat is écht zonde. Daarnaast komen die aanbiedingen om de zoveel tijd terug dus maak je geen zorgen om dat je een aanbieding zou mislopen!

2 dagen geleden

Bedankt voor de reacties op de luiers! Ik wacht er gewoon mee en koop tzt een paar verschillende om te testen welke we fijn vinden. Om nou 4 pakken te halen terwijl ik niet weet of we het wat vinden is een beetje zonde! En als die aanbieding vaker is helemaal :)

2 dagen geleden

Reactie op HdHD

Oh dan ga ik het wel eerst vet houden, kijken of dat wat doet. Ben gevoelig ...
Ik krijg zelf altijd eczeem klachten op m'n handen in de winter en voor mij is de handcrème van Neutral voldoende. Die is lekker vet en als ik er op tijd bij ben trekt het weg. Maar ik heb geen heftige eczeem dus ik weet niet of het voor jou ook helpt. Anders zou ik toch even langs de dokter gaan! Ook vervelend om er lang mee te blijven lopen. 😊

2 dagen geleden

Reactie op LissaM

Bedankt voor de reacties op de luiers! Ik wacht er gewoon mee en koop tzt e ...
Zondag waren wij op kraamvisite bij een tweeling, zij had ook flink ingeslagen van de Kruidvat actie en gaf aan dat je onaangebroken pakken altijd kunt inruilen bij de kruidvat. Dat is ook een goeie!

één dag geleden

Reactie op Carieniepienie

Ik ben geen fan van kruidvat luiers 🙈 en die aanbieding is er super vaak! ...
Ja ik heb nu ook shea butter gesmeerd. Ik reageer zo gevoelig op allerlei andere crèmes word het vaak alleen maar onrustiger van.

één dag geleden

Reactie op HdHD

Handig idd! Luiers verschilt echt enorm met wat iedereen fijn vind. Zelf kr ...
Ja ik, op m’n polsen. Denk ook dat het komt omdat ik veel vaker m’n handen was nu. Iets met extra voorzichtig qua hygiëne.

één dag geleden

Tiny Todd is hier dé lifesaver voor eczeem zowel bij mezelf als hij ons zoontje! En helemaal vrij van troep (beiden daarvoor ook veel en sterke hormoonzalf voorgeschreven gehad)

één dag geleden

Reactie op Macy92

Ja ik, op m’n polsen. Denk ook dat het komt omdat ik veel vaker m’n handen ...
Je kunt in dat geval ook even kijken naar een fijne handzeep, zonder troep erin. Van Incia bijvoorbeeld. Daarna een zalf smeren zodat het goed vet blijft. Voor mijn dochter gebruiken we frambozenzalf, deze is net zo vet als sheabutter, maar beter smeerbaar. Zij zit altijd onder de eczeem en is extreem droog. Dit helpt haar goed.

één dag geleden

Ik had ook exzeem op m’n handen door vaak handen wassen. Maar Sonett handzeep is de enige waarvan ik geen exzeem krijg. Die laat een zacht laagje olie achter na het afspoelen, super fijn! Geldt voor alle geuren