265 Reacties

10 dagen geleden

Wij hadden ook een wipstoel en weinig gebruikt. Wel handig als je ergens op verplaatsing bent.

10 dagen geleden

Reactie op saka_mese

Voor iedereen die een tripp trapp newborn set heeft gebruikt; hadden jullie ...
Wij nemen een stoel van een ander merk, verder hetzelfde idee als de triptrapp, en zag er ook stevig uit in het echt. Maar hier krijg je een wippertje bij, die je dan als newborn schaal op de stoel kan zetten, maar je kan hem dus ook weer loshalen en op het wipper statief zetten

10 dagen geleden

Reactie op saka_mese

Voor iedereen die een tripp trapp newborn set heeft gebruikt; hadden jullie ...
Ja vooral als we ergens heen gingen, bijv op familiebezoek

9 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Wij nemen een stoel van een ander merk, verder hetzelfde idee als de triptr ...
Is dat toevallig de Kidsmill Up stoel? Ik zie dat die idd ook een apart onderstel heeft waardoor je van het newborn stuk ook een wipstoeltje kan maken. Dat lijkt me wel handig omdat je dan niet zoveel verschillende meubels hebt. Lees alleen dat ie niet zoveel wipt. Dank voor alle reacties trouwens! 😊

9 dagen geleden

Reactie op LissaM

Is dat toevallig de Kidsmill Up stoel? Ik zie dat die idd ook een apart ond ...
Nee, de hauck alpha+, ze hebben m ook in andere kleuren dan deze hoor https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-hauck-alpha-b-black-met-bouncer-2-in-1?sqr=Hauck

8 dagen geleden

Reactie op Sierra-ashley

Nee, de hauck alpha+, ze hebben m ook in andere kleuren dan deze hoor http ...
Wij hebben deze ook! Zooo tevreden mee, gaan m voor de tweede ook in huis halen 😍

8 dagen geleden

Reactie op anoniempje95

Wij hebben deze ook! Zooo tevreden mee, gaan m voor de tweede ook in huis h ...
Ooh deze is een stuk minder duur dan van Stokke of Kidsmill. Is de kwaliteit goed? Ik las op Bol veel positieve reacties maar ook wat mindere.

7 dagen geleden

Reactie op anoniempje95

Wij hebben deze ook! Zooo tevreden mee, gaan m voor de tweede ook in huis h ...
Voor mijn dochters hebben we deze ook! De stoel is fantastisch! Hier ook heel tevreden mee

7 dagen geleden

Kramp onder in buik en schueten al vanaf kwart over 6 ik weet dit zo precies had namelijk net eten op!

7 dagen geleden

Reactie op Mamavane1

Kramp onder in buik en schueten al vanaf kwart over 6 ik weet dit zo precie ...
Kennen mensen dit?

7 dagen geleden

Reactie op Mamavane1

Kramp onder in buik en schueten al vanaf kwart over 6 ik weet dit zo precie ...
Heb ik ook last van soms, kun je nog wel naar de wc?

7 dagen geleden

Reactie op elielieli

Heb ik ook last van soms, kun je nog wel naar de wc?
Ja ik heb al van die zakjes maar zijn 2 uur verder en nog niet weg

6 dagen geleden

Wie herkend de om de zoveel tijd mega honger?? Ik heb het idee dat de kleine in de buik dan ineens een groeispurtje doormaakt en ik letterlijk honger heb voor 2. Duurt dan een dag of 3-5 en dan is het weer normaal ( vaak zitten er dan wel een paar kgs bij ook)

6 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Wie herkend de om de zoveel tijd mega honger?? Ik heb het idee dat de klein ...
Ik! Vannacht nog mijn vriend naar de keuken gestuurd om boterhammen met boter en hagelslag te maken 🙊😂

6 dagen geleden

Korte vraag! Ik heb eigenlijk met spoed een positie winterjas nodig. Zijn er naast Prenatal nog andere fysieke winkels waar ik die kan vinden?

6 dagen geleden

Reactie op YouMe0506

Korte vraag! Ik heb eigenlijk met spoed een positie winterjas nodig. Zij ...
Deze is niet in de winkel verkrijgbaar maar ik heb hem gekocht en vind hem erg fijn. Je kunt hem in je taille aantrekken waardoor die mooi valt en ik vind hem warm genoeg. Ik draag altijd M en pas hem goed in die maat. Lekker grote capuchon. En nu nog meer in de sale! https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1241866001.html

6 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Deze is niet in de winkel verkrijgbaar maar ik heb hem gekocht en vind hem ...
Ziet er inderdaad erg comfortabel en leuk uit, maar dat niet meer binnen zijn voor morgen eind vd dag ben ik bang

6 dagen geleden

Ik zat bij een vriendin in de auto en achter mij zat haar kind in de autostoel. Ik zat nog net niet met mijn hoofd door de voorruit voor mijn gevoel 🤣 hebben jullie hierover nagedacht voor als je samen met de kleine en je partner/iemand anders weggaat? Ik denk niet dat het in onze auto's wel heel makkelijk gaat passen. Zou je dan een nieuwe auto kopen ofzo?

6 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Ik zat bij een vriendin in de auto en achter mij zat haar kind in de autost ...
Nu we een tweede krijgen gaan we inderdaad een nieuwe auto kopen. Nu zit m’n dochter in een zitje achter mij maar heb nog prima beenruimte

6 dagen geleden

Reactie op YouMe0506

Ziet er inderdaad erg comfortabel en leuk uit, maar dat niet meer binnen zi ...
En gewoon een wijde winterjas desnoods een maatje groter?