Ik zag dit topic in een andere geboortegroep en het leek mij wel handig! Soms heb je een korte vraag en hoeft er niet per se een topic open. Dus daarom deze voor korte vragen! ✨
Ik zal beginnen: weet iemand of de Kruidvat newborn luiers fijn zijn? Ze zijn nu 2+2 gratis zag ik. Scheelt best wat geld. Maar geen idee dus of het wat is. 😅
Voor iedereen die een tripp trapp newborn set heeft gebruikt; hadden jullie ...
Wij nemen een stoel van een ander merk, verder hetzelfde idee als de triptrapp, en zag er ook stevig uit in het echt. Maar hier krijg je een wippertje bij, die je dan als newborn schaal op de stoel kan zetten, maar je kan hem dus ook weer loshalen en op het wipper statief zetten
Wij nemen een stoel van een ander merk, verder hetzelfde idee als de triptr ...
Is dat toevallig de Kidsmill Up stoel? Ik zie dat die idd ook een apart onderstel heeft waardoor je van het newborn stuk ook een wipstoeltje kan maken. Dat lijkt me wel handig omdat je dan niet zoveel verschillende meubels hebt. Lees alleen dat ie niet zoveel wipt.
Dank voor alle reacties trouwens! 😊
Is dat toevallig de Kidsmill Up stoel? Ik zie dat die idd ook een apart ond ...
Nee, de hauck alpha+, ze hebben m ook in andere kleuren dan deze hoor
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/kinderstoel-hauck-alpha-b-black-met-bouncer-2-in-1?sqr=Hauck
Wie herkend de om de zoveel tijd mega honger?? Ik heb het idee dat de kleine in de buik dan ineens een groeispurtje doormaakt en ik letterlijk honger heb voor 2. Duurt dan een dag of 3-5 en dan is het weer normaal ( vaak zitten er dan wel een paar kgs bij ook)
Korte vraag!
Ik heb eigenlijk met spoed een positie winterjas nodig.
Zij ...
Deze is niet in de winkel verkrijgbaar maar ik heb hem gekocht en vind hem erg fijn. Je kunt hem in je taille aantrekken waardoor die mooi valt en ik vind hem warm genoeg. Ik draag altijd M en pas hem goed in die maat. Lekker grote capuchon. En nu nog meer in de sale!
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1241866001.html
Ik zat bij een vriendin in de auto en achter mij zat haar kind in de autostoel. Ik zat nog net niet met mijn hoofd door de voorruit voor mijn gevoel 🤣 hebben jullie hierover nagedacht voor als je samen met de kleine en je partner/iemand anders weggaat? Ik denk niet dat het in onze auto's wel heel makkelijk gaat passen. Zou je dan een nieuwe auto kopen ofzo?