267 Reacties

5 dagen geleden

Reactie op Hel1J

En gewoon een wijde winterjas desnoods een maatje groter?
Ja dat lukte de afgelopen periode nog net. Maar ik verwacht er 2, moet nog minstens 10 weken. en de jas gaat nu niet meer dicht. nog een maat groter en de rest van mn lijf zwemt er echt in 😆hoopte nog vol te houden omdat het met jas open ook nog prima ging maar t is ineens zo koud geworden. En heb een weekend vol buiten plannen 🙈

5 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Ik zat bij een vriendin in de auto en achter mij zat haar kind in de autost ...
Jaa wij hadden exact hetzelfde. De mazda cx3 begin oktober ingeruild voor een lynk en co. Echt super blij mij!

5 dagen geleden

Reactie op Merel8989

Wie herkend de om de zoveel tijd mega honger?? Ik heb het idee dat de klein ...
Haha ik ook! Ik eet vlak voor het slapengaan nog een broodje en dan word ik om 5 uur wakker met honger en misselijk en dan moet ik weer wat eten 😬 tegelijkertijd kan ik geen grote hoeveelheden tegelijkertijd eten en soms heb ik overdag wel honger maar geen eetlust? 🤷🏼‍♀️ beetje gekkig

5 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Haha ik ook! Ik eet vlak voor het slapengaan nog een broodje en dan word ik ...
Ik heb echt precies zoals jij het omschrijft! Beetje gek soms en ook wel irritant. Ik heb veel honger én zit snel vol, bepaalde smaken geven me maagzuur en misselijkheid en tegelijkertijd wil ik dan iets anders blijven eten. Dan heb ik een knorrende maag, maar nergens trek in… echt weinig smaakt me heel goed op dit moment 😅

5 dagen geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ik heb echt precies zoals jij het omschrijft! Beetje gek soms en ook wel ir ...
Ja irritant hè! 😅 Wel fijn om te horen dat ik niet de enige ben ☺️

5 dagen geleden

Meer mama’s last van steken in de linker zij? Ik heb sinds een aantal dagen elke avond enorme steken in mn zij, kan niks doen om me comfortabeler te laten voelen. Zou bandenpijn ook aan een kant van je buik kunnen? Als t weekend zo blijft bel ik maandag sowieso ff met de verloskundige..

3 dagen geleden

Reactie op LizHaJa

Meer mama’s last van steken in de linker zij? Ik heb sinds een aantal dagen ...
Volgens mij kan je ook aan 1 kant bandenpijn hebben inderdaad. Ik zou inderdaad even de verloskundige bellen voor de zekerheid! Hopelijk heb je er snel minder last van.

3 dagen geleden

Heeft iemand een tip voor een babynestje? Of maakt het echt letterlijk niet uit welke ik neem? Ik wil een lekker zachte. Misschien die van Doomoo? Bij het hoofdje zit ademend materiaal.

3 dagen geleden

Reactie op Nola1203

Ik zat bij een vriendin in de auto en achter mij zat haar kind in de autost ...
Hier liepen wij ook tegen aan, leaseauto en destijds gekeken of een kinderwagen paste. Niet wetende dat een autostoel met base ook een probleem kon worden😵‍💫 we gaan nu een andere auto leasen anders kunnen we niet eens samen weg zover als de bijrijdersstoel naar voren moet. Kon niet eens meer door t zijraam kijken🤦🏼‍♀️🙈

3 dagen geleden

Reactie op LissaM

Heeft iemand een tip voor een babynestje? Of maakt het echt letterlijk niet ...
Maakt echt weinig uit! Het is ook niet zo heel veilig en alleen in het begin wel handig onder toezicht, dus ik zou ‘gewoon’ niks bijzonders kopen. Dat ademende materiaal etc is allemaal marketing. Eentje van Jollein had ik bij onze dochter. Prima ding en niet zo duur

3 dagen geleden

Reactie op LissaM

Heeft iemand een tip voor een babynestje? Of maakt het echt letterlijk niet ...
Zoals al gezegd zijn ze allemaal niet écht veilig vanwege risico op rebreathing. Dus alleen onder toezicht je kindje erin leggen. Wij hebben er een van Liewood, bij de eerste hadden we Done by Deer (daarna aan een zwangere vriendin gegeven). Allebei dikke prima volgens mij!

2 dagen geleden

Zijn er vrouwen die ervaring hebben met hypertensie? Mijn bloeddruk is vanaf week 18 aan het stijgen. Vandaag met 22+0 wederom controle gehad en helaas kwam hier 144/90 uit. Ik ga dus doorverwezen worden naar de gynaecoloog in het MUMC. Wat kan ik verwachten?

één dag geleden

Ik denk dat ik sinds deze week soms voel dat de baby de hik heeft. Vanaf welke week kun je dit goed voelen? Ik ben nu bijna 23 weken.

één dag geleden

Reactie op LanaAa

Ik denk dat ik sinds deze week soms voel dat de baby de hik heeft. Vanaf we ...
Hoe voelt dat aan eigenlijk?

één dag geleden

Reactie op LanaAa

Ik denk dat ik sinds deze week soms voel dat de baby de hik heeft. Vanaf we ...
Ik voelde het wat later in mijn vorige zwangerschap maar ja dat kan volgens mij wel. Het is een ritmisch getik op steeds hetzelfde plekje. Ik vond het soms heel vervelend voelen, alsof iemand constant op hetzelfde plekje zat te porren.

één dag geleden

Heeft iemand tips voor ondergoed dat over de buik valt (dus hoge taille) maar wel van katoen of bamboe is? Ik vind ze alleen maar van polyester en daar wordt mijn 🐱 echt niet blij van 🥸

één dag geleden

Reactie op Evanna

Heeft iemand tips voor ondergoed dat over de buik valt (dus hoge taille) ma ...
https://bamboobasics.com/collections/dames-ondergoed/products/seamless-full-briefs-belle-3-pack-zwart Deze misschien? Ik slaap zelf (nu 26.5 week zwanger) in fietsbroekjes van dit merk in mn normale maat die ik al had en past nog steeds over mn buik! (T/m navel zegmaar).

één dag geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

https://bamboobasics.com/collections/dames-ondergoed/products/seamless-full ...
Dat gaat niet meer passen ben ik bang 😅

één dag geleden

Reactie op Evanna

Heeft iemand tips voor ondergoed dat over de buik valt (dus hoge taille) ma ...
De Mady onderbroeken van de zeeman! Katoen en hoog model. Ik zweer echt bij deze onderbroeken tijdens de zwangerschap, zitten zo comfortabel!

één dag geleden

Wij hebben 2 stokke stoelen en ik zoek de vijfpuntsgordel hiervoor. Heb geen zin om 50 euro uit te geven per stoel voor wat koord van het merk Stokke 🤪 Heeft iemand weet van een goedkoper alternatief van een ander merk dat ook prima past? Ik zoek sowieso nog even online verder maar wie weet heeft iemand hier de gouden tip.