270 Reacties

één dag geleden

Reactie op Oostende

Wij hebben 2 stokke stoelen en ik zoek de vijfpuntsgordel hiervoor. Heb gee ...
Vinted?

één dag geleden

Reactie op Hel1J

Vinted?
Al gekeken, maar helaas geen succes!

één dag geleden

Reactie op Evanna

Heeft iemand tips voor ondergoed dat over de buik valt (dus hoge taille) ma ...
Niet over de buik, maar zit heerlijk (ook met buik) boody! Nu goeie sale ook ivm black friday. Bamboe. Ik draag de full briefs.

één dag geleden

Reactie op Evanna

Heeft iemand tips voor ondergoed dat over de buik valt (dus hoge taille) ma ...
https://www.seraphine.com/eu/over-bump-bamboo-maternity-briefs-twin-pack/ Deze heb ik en vind ze erg fijn! Niet de goedkoopste maar nu wel met BF korting :)

2 uur geleden

Vinden/denken jullie dat een droger een must is met een baby/kinderen?

één uur geleden

Reactie op Nola1203

Ja 🙈 in de winter wel. In de zomer niet eigenlijk. Ik doe lang niet alles erin, maar voor bijvoorbeeld handdoeken, ondergoed en sokken is het ideaal

één uur geleden

Reactie op Nola1203

Wij hebben er geen. Drogen ‘s winters de was in de woonkamer en dan is het binnen een halve dag droog

één uur geleden

Wij hebben een waskamer op zolder met twee grote rekken en ik zet de verwarming aan in de winter. Was is op zich snel droog, dikke truien minder snel. Ben alleen bang voor de extra hoeveelheid die erbij komt met bijv ook wasbare luiers. Dus of ik het dan wel red om alles op tijd schoon (en droog) te hebben 😅

36 minuten geleden

Reactie op Nola1203

Wij hebben een waskamer op zolder met twee grote rekken en ik zet de verwar ...
Wij hebben geen droger en wel wasbare luiers en straks dus twee kindjes (waarvan 1 in de luiers). Gaat prima! Als bepaalde kleding of een paar luiers echt snel droog moeten zijn neem ik ze gewoon even mee naar beneden waar de verwarming aan staat, dan is het zo droog.