31 Reacties

20 uur geleden

Hebben jullie wel eens meegemaakt dat de 13 weken echo goed was, maar dat er bij de 20 weken echo iets afwijkends te zien was?

17 uur geleden

Vraag: is het aanschaffen van een babybadje verplicht (ivm kraamzorg) of anders heel handig om te hebben? Mij lijkt het helemaal niet fijn om een baby in bad te doen. Ik zou liever onder de douche gaan met hem of desnoods iets van zo'n emmer.

16 uur geleden

Reactie op Nola1203

Vraag: is het aanschaffen van een babybadje verplicht (ivm kraamzorg) of an ...
Ik vond het bij mijn oudste ook helemaal niks. Ging ook mee onder de douche vaak. Nu het badje verkocht en een tummy tub gehaald. Bespaard hoop ruimte, geld en afdroogwerk.

7 uur geleden

Reactie op Nola1203

Vraag: is het aanschaffen van een babybadje verplicht (ivm kraamzorg) of an ...
Bij de eerste hebben we hem braaf gehaald omdat het op de lijst van de kraamzorg stond inderdaad. Na de kraamweek snel naar de kringloop gebracht. Dus twijfel ook of we er nu weer eentje moeten kopen… Wij vonden het ook helemaal niet fijn in gebruik en zijn eigenlijk ook niet van plan om het kindje vaak in bad te doen die eerste week. Dus om nou voor één keer weer zo’n ding te kopen…

5 uur geleden

Moet het een bad op poten zijn voor de kraamzorg? Of mag het ook een tummy tub zijn die bijvoorbeeld op een tafel staat? Vroeg ik me ook nog af. Het lijkt me zo zonde om alleen voor de kraamzorg zo’n bad aan te schaffen…

5 uur geleden

Reactie op Nola1203

Vraag: is het aanschaffen van een babybadje verplicht (ivm kraamzorg) of an ...
Wij hadden bij de eerste een badje gekocht maar misschien maar 4 keer gebruikt. Aangezien ik via keizersnede bevallen ben mocht ik helemaal geen emmers water tillendus was een badje vullen helemaal niet handig. De kraamzorg heeft ons toen zelfs geleerd hoe we veilig konden douchen met de baby. Badje heb ik al vrij snel verkocht en ik ga echt geen nieuwe kopen voor de kraamzorg.

één uur geleden

Reactie op tanniegie

Moet het een bad op poten zijn voor de kraamzorg? Of mag het ook een tummy ...
Nee op poten hoeft niet, wij hadden hem ook gewoon op de eettafel staan.

één uur geleden

Reactie op Nola1203

Vraag: is het aanschaffen van een babybadje verplicht (ivm kraamzorg) of an ...
Wij hadden ‘m geleend van iemand. Vond het een onding! Uiteindelijk deze gekocht van Stokke toen ze al ouder was; heeft daar tot 2.5 jaar in gezeten als ze in bad ging (dan hoefde niet het hele bad al vol of ook met kleine badkamer handig). Had ‘m achteraf wel eerder willen hebben. Dus misschien is dit nog iets

één uur geleden

Bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga het dan even aangeven bij mijn kraamverzorgster dat we liever geen badje willen!

één uur geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Wij hadden ‘m geleend van iemand. Vond het een onding! Uiteindelijk deze ...
Oh super! Wij hebben geen bad dus wellicht dat dit iets is voor later voor de leuk! Dank je!