247 Reacties

één maand geleden

Reactie op An4485

Wel iets zwaarder dan 10 kg 🙈 Heb een kast in elkaar gezet en toen deze no ...
Oeh ja maar ik denk dat de kracht die je zet niet het volle gewicht van de kast is omdat je ook een soort hefboom effect hebt als je m van horizontaal naar recht zet. Zal voor deze keer vast geen kwaad kunnen

één maand geleden

Reactie op An4485

Mijn korte vraag...is het heel erg als je toch een keer wat zwaars getild h ...
Nee hoor! Til dagelijks mijn kids van 13 en 15 kg

één maand geleden

Reactie op Hel1J

Oeh ja maar ik denk dat de kracht die je zet niet het volle gewicht van de ...
En ik heb ook gelet op de manier van tillen... Tis ook niet dat ik het dagelijks doe 😉

één maand geleden

Reactie op T.K.D.1998x

Nee hoor! Til dagelijks mijn kids van 13 en 15 kg
Ik schiet dan achteraf toch een beetje in de paniek en baal dan dat ik het toch weer zelf gedaan heb. Maar jullie reacties stellen gerust. Zolang het voor de uk geen kwaad kan, maakt het mij niet uit. Ik kom er wel bovenop denk ik dan 🙈

één maand geleden

Reactie op An4485

Mijn korte vraag...is het heel erg als je toch een keer wat zwaars getild h ...
Ik til m’n peuter van 12 kilo meer dan me lief is en met krachttraining til ik gecontroleerd ook nog gerust 20kg (wel aan het afbouwen). Vooral letten op hoe je tilt, maar zelfs sporadisch ‘niet goed’ tillen is echt geen ramp! Ik zou dus niet 10x per dag maandenlang een kast op die manier tillen zegmaar 😉

één maand geleden

Reactie op Pannenkoekplantje

Ik til m’n peuter van 12 kilo meer dan me lief is en met krachttraining til ...
Hihi, was ik ook niet van plan hoor! Maar als alleenstaande is het soms zoveel makkelijker om het even zelf te doen dan wachten op hulp. Beetje een leerpunt van mij ook wel 🙈 Maar fijn wat je zegt! Dank! En ik heb wel op een goede manier gelift!

één maand geleden

Ik heb sinds gister echt pijn aan m'n linkerbil en ook een beetje m'n onderrug. Waren gisteravond bij vrienden en kon op de bank gewoon geen houding aannemen. Eigenlijk nu nog steeds. Heeft iemand daar misschien een tip voor?

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb sinds gister echt pijn aan m'n linkerbil en ook een beetje m'n onder ...
Ik herken het zelf niet, maar zou het bekkenpijn kunnen zijn? Dat kan je voelen in je bil(len) en/of onderrug heb ik gelezen.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ik heb sinds gister echt pijn aan m'n linkerbil en ook een beetje m'n onder ...
Ik heb een kussen gekocht van traagschuim. Bij mij met name tegen bekkenpijn maar het ontspant ook heel erg de billen en bovenbenen. Misschien helpt dat jou ook?

één maand geleden

Reactie op Nola1203

Ik herken het zelf niet, maar zou het bekkenpijn kunnen zijn? Dat kan je vo ...
Ja dat vermoed ik wel. Ik heb de laatste dagen wat meer gezeten (wellicht verkeerde houding?) en ik had al wat last van m'n onderrug, maar nu dus echt uitstraling. Ik ga denk ik voor de zekerheid een afspraak maken bij een bekken fysio. Ik wil iig voorkomen dat het erger wordt.

één maand geleden

Reactie op Felina1985

Ik heb een kussen gekocht van traagschuim. Bij mij met name tegen bekkenpij ...
Wat voor kussen is dat precies? Een langwerpige voor tijdens het slapen? Zo eentje heb ik ook maar ik gebruik hem niet de hele dag. Die ik heb is alleen geen traagschuim denk ik.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ja dat vermoed ik wel. Ik heb de laatste dagen wat meer gezeten (wellicht v ...
Ja zou ik ook doen dan inderdaad. Misschien kan je als je veel zit op je werk vragen of ze zo'n zitbal hebben of een bepaalde kruk die beweegt, bijvoorbeeld Swopper.

één maand geleden

Reactie op LissaM

Wat voor kussen is dat precies? Een langwerpige voor tijdens het slapen? Zo ...
Ik heb ook een kniekussen voor in bed dat helpt ook goed. Later koop ik nog wel zon buikondersteunkussen, die heb ik nu nog niet nodig. Het zitkussen dat ik bedoelde is deze: https://www.bol.com/nl/nl/p/best-life-ringkussen-donut-kussen-zitkussen-orthopedisch-wigkussen-zitring/9300000009952033/?Referrer=ENTcli_order_confirmation_031d763c-714f-4e40-b0b1-a2785c13d5b0

één maand geleden

Reactie op Felina1985

Ik heb ook een kniekussen voor in bed dat helpt ook goed. Later koop ik nog ...
Ooh dit klinkt fantastisch! Wanneer gebruik je hem, tijdens werk of bijv ook thuis op de bank? En zit je dan niet te hoog? Denk dat ik hem ook ga bestellen!

één maand geleden

Reactie op LissaM

Ooh dit klinkt fantastisch! Wanneer gebruik je hem, tijdens werk of bijv oo ...
Ik gebruik hem tijdens werk en zittend aan de eetkamertafel. Ik gebruik hem niet op de bank omdat ik lig op de bank en de andere houding dan juist wel weer fijn vind. Je zit wel iets hoger dan normaal maar kwestie van stoel aanpassen of voetenbankje erbij. Hoop dat het voor jou ook gaat werken!

één maand geleden

Hoi hoi! Hebben jullie ook z’n last van dat de dingen die je voor de zwangerschap at dat je dat nu niet meer lust?

één maand geleden

Reactie op Puckn

Hoi hoi! Hebben jullie ook z’n last van dat de dingen die je voor de zwange ...
Ik heb dit ook wel een beetje ik lustte eerst heel graag chocola en kan dat nu echt niet eten

één maand geleden

Reactie op Puckn

Vorige zwangerschap gehad. Alles met tomaat, tomatensaus en spinazie. Verschrikkelijk, want zijn dingen die we best vaak eten. Deze keer niet echt last van eigenlijk.

één maand geleden

Reactie op Puckn

Eieren 😂 voorheen at ik ze regelmatig gekookt of gebakken. Maar nu sla ik ze over. De geur en textuur staat me helemaal niet meer aan

één maand geleden

Nemen jullie ook de 22 weken prik, de griepprik en die nieuwe prik tegen RS virus? En zo ja, allemaal op 1 dag of met tijd ertussen?