247 Reacties

24 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Wie heeft er ideeën voor praktische en gelijkertijd leuke, hippe luiertasse ...
Wij hebben deze gekocht bij ons eerste kindje! Heel bewust een rugzak, omdat het echt handig is. Ook met de gedachte dat mijn vriend niet bepaald op een handtas zat te wachten als hij alleen op pad was en de luiertas nodig had.

24 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Bij onze dochter een ‘mom-bag’ van Noos gekocht en daarnaast een rugzak van Lassig, ziet er uit als een gewone rugzak. Ik vond beide handig en afwisselend gebruikt. En nu eigenlijk nog steeds (ze is ondertussen 3 jaar)

24 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Ik zie telkens de tas van Kapten & Son voorbij komen. Daar ben ik wel benieuwd naar. Mijn vorige luiertas is helaas stuk gegaan. Dus het is wel een van de items die we weer moeten kopen.

24 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Ik gebruik geen officiële luiertas maar een tas van Fjallraven. Mooi en praktisch!

24 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Ik had bij onze oudste een schoudertas gekregen van vrienden. Deze ging stuk en toen voor een rugzak gegaan. Veel fijner! Beide weet ik geen merk van. De oude heb ik niet meer en de nieuwe gevonden op vinted

23 dagen geleden

Zijn morgen de winkels in Nederland gewoon open? In België is het een feestdag dus alles dicht.

23 dagen geleden

Reactie op Oostende

Zijn morgen de winkels in Nederland gewoon open? In België is het een feest ...
Ja alles is open

23 dagen geleden

Reactie op Ramona_32

Ja alles is open
Dankjewel!

23 dagen geleden

Reactie op ellenrose

Wij gaan voor de mimti rugtas!

22 dagen geleden

Vraagje: hoeveel voedingskussens hebben jullie? Heb er momenteel zelf eentje waarmee ik slaap, maar zie bij anderen vaak meer. Die ze dan ook gebruiken om (natuurlijk) te voeden, en om met een relaxhoes een nestje van te maken. Dus ik dacht, misschien handig om er twee te hebben? Wat is jullie ervaring?

22 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Vraagje: hoeveel voedingskussens hebben jullie? Heb er momenteel zelf eentj ...
Ik ben bij de oudste met 1 geleende begonnen in de zwangerschap. Ik vond het heel fijn met voeden en alles op en neer nasr boven slepen vond ik na 2 à 3 weken onhandig dus zelf 1 bij gekocht. De geleende weer terug gegeven en bij de 2e een extra gevraagd als kraamcadeau

22 dagen geleden

Reactie op Carieniepienie

Ik ben bij de oudste met 1 geleende begonnen in de zwangerschap. Ik vond he ...
Dus heb er nu 2 van mezelf. Had ook een ding om er een nestje/zitje van te maken, maar dat uiteindelijk weinig gebruikt

22 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Ik heb er ook eentje om mee te slapen nu, maar vorige keer had ik er twee. Alleen dus nooit gebruikt met voeden, ik vond het heel onhandig. Laid back nursing ging het beste en dan heb je geen kussen nodig. Zou dus echt straks pas iets kopen als het nodig blijkt…

22 dagen geleden

Reactie op tanniegie

Ik had er 1 en sleepte hem gewoon overal mee naartoe 🤭 inderdaad om mee te slapen, mee te voeden, tussendoor een nestje.. net waar ik hem nodig had haha

22 dagen geleden

Thanks! 😊 Dan wacht ik in ieder geval tot na de bevalling met de aanschaf van een eventuele tweede 👍🏻

22 dagen geleden

Heeft iemand hier ervaring met corona tijdens de zwangerschap en of dit gevolgen heeft gehad voor het kindje? Lig nu de 3e dag op bed met koorts, hartkloppingen en pijnlijke harde buiken die komen en gaan. Maak me best zorgen, verloskundige al gebeld en ze gaf aan dat er nu niets anders op zit dan de koorts te onderdrukken met paracetamol, lauwe douches en verder bedrust houden.

22 dagen geleden

Reactie op Regen147832

Heeft iemand hier ervaring met corona tijdens de zwangerschap en of dit gev ...
Wat vervelend dat je je zo voelt. Een vriendin van mij heeft tijdens haar 1e zwangerschap 2x corona gehad (was in de lockdown tijden) en het kindje heeft er gelukkig niks aan overgehouden. Denk dat het vooral belangrijk is om de koorts idd te onderdrukken en rust te nemen. Misschien mag je als je weer beter bent een keer extra langs de vk om naar het hartje te luisteren als dat je gerust stelt? Beterschap!

21 dagen geleden

Reactie op Regen147832

Heeft iemand hier ervaring met corona tijdens de zwangerschap en of dit gev ...
Ik heb het vorig jaar gehad toen ik 18 weken zwanger was. Het ziekenhuis gaf aan dat het niet uitmaakt zolang ik geen extreme koorts maakte. Paracetamol en rusten was toen het advies. Veel beterschap!

21 dagen geleden

Ik heb na mijn bevalling altijd enorme last van stuwing. Ik 'moet' dan eigenlijk een strakke sport BH aan. De sport BH die ik heb zou eigenlijk niet strak genoeg zijn. Heeft er iemand met een sport BH die fijn is (voor stuwing en daarna voor sporten?)

21 dagen geleden

Reactie op Deems1991

Ik heb na mijn bevalling altijd enorme last van stuwing. Ik 'moet' dan eige ...
Al een nieuwe (dus nog niet uitgerekt) cardiwell voedings bh geprobeerd? Dat werkte bij mij wonderen