10 Reacties

9 maanden geleden

Zilveren spaarpot (gegraveerd)

9 maanden geleden

Ook een armbandje met naamplaatje vind ik voor een jongen leuk. Wij hebben deze aan meerdere goede vrienden cadeau gedaan en is altijd goed ontvangen. Blijft toch iets wat altijd bewaard word. In onze familie blijft dit altijd bewaard.

9 maanden geleden

Wij hebben dit armbandje gehad voor onze jongen! 馃挋

9 maanden geleden

Onze zoon heeft een volwassenbestek gekregen met zijn naam erop. Van de andere opa en oma een kinderbijbel. En ook nog een kinderbestekje met zijn naam van zijn overgrootoma.

9 maanden geleden

Armbandje kan ook prima voor een jongen! Wij hadden een zilveren naamplaatje gekregen voor m鈥檔 zoontje. Verder nog niet genoemd: zo鈥檔 speciaal (zilveren) bakje voor het bewaren van melktandjes, kan ook gegraveerd worden!

9 maanden geleden

Wij krijgen van oma een herinneringskist, waarop het geboortekaartje is afgedrukt. Bij de eerste ook laten maken en daar gaan alle dingen in om te bewaren; geboortepakje, mutsje uit het ziekenhuis, eerste schoentjes etc.

9 maanden geleden

Ik heb van mijn ouders E茅n buikbeeldje gekregen 馃グ als blijvende herinnering aan de zwangerschap. Bij kraambezoek in het ziekenhuis 2 pakjes voor mijn zoon

9 maanden geleden

Wij krijgen een draagdoek van mijn ouders

9 maanden geleden

Moedermelk sierraad! Bij m鈥檔 eerste van mijn partner gehad, nog steeds m鈥檔 mooiste bezit!

9 maanden geleden

Wij hebben een fotoshoot gekregen van mijn schoonouders 馃グ