14 Reacties

één maand geleden

Ik weet niet zo goed of mensen vragen wat je wil hebben als kraamcadeautje. Maar ik hoop als kraamcadeautjes de volgende dingen te krijgen: - Wagenspanner/speelgoed - speenkoord - prentenboeken - kinderbijbel (krijgen we van ouders) - naamslinger - baby armbandje - badponcho - zwemkleding - Kleding vanaf maat 62

één maand geleden

Ik vraag deze keer vooral praktische dingen. Zoals vriezer maaltijden 🤭 Tip, maak een wensen lijstje op lijstje.nl (de bizarre dingen die mensen soms voor je kopen)

één maand geleden

Sommigen vragen het, anderen niet. Ik zou wel een lijstje achter de hand houden met cadeaus. Ik vind boeken altijd leuk om te vragen, zoals pak de sterren of Dikkie Dik, Jip en Janneke (hebben we inmiddels beide), voor de 3e heb ik nu de blauwe variant van het Disney verhalen voor het slapen gaan op de lijst staan. Verder vraag ik - sophie giraffe. - een bestek setje in zilver of met plastic handvaten. -spaarpot -kindermeubilair van ikea -hobbelpaard (takkie van hema, super leuk!)

één maand geleden

Hier een geboortebundel voor de geboortekaartjes en een geboortebordje van: Rooshoutbewerking op Instagram. Betaalbaar en tevens leuk ter decoratie.

één maand geleden

Wij hebben een lijstje aangemaakt op lijstje.nl en zullen de link van het lijstje klein onderaan het geboortekaartje zetten. Mensen zijn nooit verplicht iets mee te nemen, maar als ze iets mee willen nemen en niks weten, krijg je toch vaak de vraag. Op deze manier kunnen ze zelf kijken of ze zelf iets verzinnen, iets van het lijstje kiezen of lekker met lege handen komen ☺️

één maand geleden

Oh en wij hebben er diverse dingen op staan. We verwachten een meisje ☺️ Algemeen: prentenboeken, slabbetjes en baby cadeaubon cadeaubon Kleine cadeautjes (0-15€); Speelgoed, bijtring, Kinderbijbel, tandendoosje/haarlokdoosje, haarbanden, autospiegels, babyschoentjes (all stars) Gemiddelde cadeautjes (15-30€) Pop, zoutlamp voor in stopcontact op de gang (ster), houten naamtrein, pyjama feetje (mt 68/74), loopauto puck, eerste sieradendoosje, jollein babyboekje, spaarpotje, badjas met naam en toilettas voor de baby Grote cadeaus (30+€); Moonie babybeer, babygym leaf Wood, stoomblender

één maand geleden

Reactie op Positiefzwanger

Wij hebben een lijstje aangemaakt op lijstje.nl en zullen de link van het l ...
Zo gaan wij het ook doen! Krijg je nooit dingen dubbel èn krijg je dingen die je leuk vindt voor de kleine hihi! Lang leven Lijstje.nl 🎉
Dat wil ik ook gaan doen een lijstje maken, maar wat vragen julie?

één maand geleden

Reactie op BewonderenswaardigeCactus170244

Dat wil ik ook gaan doen een lijstje maken, maar wat vragen julie?
Ik heb bijv (houten) speelgoed, Feetje pyjama’s, boekjes, zilveren bestek, zilveren armbandje, speenkoordje, badjas, badcape en Tiny Rituals erop staan. Ik zet sws dingen erop met grotere maten. Die kleine maatjes heb ik al.

één maand geleden

Hier ook lijstje.nl En ook praktische dingen zoals luiers. Kost genoeg en ben en blij mee. Kleding hebben we bijvoorbeeld de eerste maanden genoeg.

één maand geleden

Tip! Zet ook vooral op het lijstje wat je niet wilt hebben 🤭 Zo willen wij geen verzorgingsproducten omdat haar grote zus eczeem en een gevoelige huid had vanaf de geboorte. Zoveel weg kunnen doen. Daarnaast erop gezet dat we graag zelf de kleertjes willen uitzoeken maar dat een bon daarvoor ook zeer welkom is

één maand geleden

Reactie op Judith-Nl

Ik vraag deze keer vooral praktische dingen. Zoals vriezer maaltijden 🤭 Ti ...
Vriezer maaltijden, wat een top idee! 😃😄

één maand geleden

Wij hebben bij onze eerste ook via lijstje.nl gedaan. Nu hebben we natuurlijk al veel babyspullen. Ik vraag nog een paar extra hydrofieldoeken en washandjes. Leuke wasbare zwemluier. Cadeaubon hema of prénatal. Badcape.

één maand geleden

Reactie op Judith-Nl

Ik vraag deze keer vooral praktische dingen. Zoals vriezer maaltijden 🤭 Ti ...
Miss een stomme vraag, maar voor jezelf? Of voor de baby? Ik weet even niet hoe ik het voor me moet zien haha