16 Reacties
茅茅n maand geleden
Even los van het kraampakket, maar eens goed om uit te rekenen voor komend jaar of je niet voordeliger af bent met een aanvullende verzekering. Vaak krijg je meer vergoed zoals een cursus, eigen bijdrage kraamzorg, lactatiekundige, bekkenbodem fysio etc. Dan kan je ook nog overwegen om in januari pas het pakket aan te vragen.
茅茅n maand geleden
Reactie op san95
Ik ga in november mijn pakket omhoog zetten bij zilverenkruis omdat ik dan ...
Slim! Zo had ik er nog niet over nagedacht #mombrain dankjewel!
茅茅n maand geleden
Reactie op Hel1J
Even los van het kraampakket, maar eens goed om uit te rekenen voor komend ...
Ook jij bedankt 鈽猴笍 zo had ik er nog niet over nagedacht!
茅茅n maand geleden
Ook krijg je bij sommige aanvullende verzekeringen een ziekenhuis bevalling (zonder medische indicatie) volledig vergoed ipv dat je een eigen bijdrage hebt. Nu is dat natuurlijk alleen interessant als je van plan bent in het ziekenhuis te gaan bevallen of een kraamhotel of iets dergelijks
茅茅n maand geleden
Bij ons kan je VGZ kraampakket goedkoop halen bij je verloskundige zelf.
Misschien even bij je eigen verloskundige vragen?
茅茅n maand geleden
Ik had trouwens een kraampakket van Iza (volgens mij valt dat ook onder vgz) en dat was van Natalis. Dit zat erin: https://www.natalis.nl/product/NATSK-0025/natalis-kraampakket-basis?gad_source=1&gbraid=0AAAAAD6PyGcgm2FRZVh4ojdNOomZ3WjUS&gclid=CjwKCAjwyfe4BhAWEiwAkIL8sGLIu4TaW8IYTKqyAx3ZzbfZKeQPBuBJYKoZI5X7EjaDkVsGKC4eiBoCmXoQAvD_BwE
茅茅n maand geleden
Reactie op Livingforthemoment
Bij ons kan je VGZ kraampakket goedkoop halen bij je verloskundige zelf.
Mi ...
Oh goede tip. Toevallig hebben we a.s. woensdag een afspraak. Thanks!
茅茅n maand geleden
Ik heb meer dan de helft van het kraam pakket van vgz niet gebruikt en weggegeven. Tenzij je thuis gaat bevallen, dan gebruik je het wel. Wat ik eruit gebruikt heb zijn de kraam verbanden ( niet genoeg, nog bijgekocht), de watten bolletjes en de alcohol en dat was alleen voor het schoonmaken van de thermometer. Nu binnen een jaar weer een baby op komst en ik ga het niet aanschaffen denk ik en koop die dingetjes gewoon los. 馃槵
茅茅n maand geleden
Reactie op Sierra-ashley
Ook krijg je bij sommige aanvullende verzekeringen een ziekenhuis bevalling ...
Enig idee welke zorgverzekeraar dat is?
茅茅n maand geleden
Reactie op Assepoester89
Enig idee welke zorgverzekeraar dat is?
Ik zit zelf momenteel nog bij pzp, wat onderdeel is van cz, maar ik ben wel echt maximaal aanvullend verzekerd. Maar ergens volgende maand kun je zorgverzekeringen vergelijken. Wel weet ik dat ik toen ik bij vgz verzekerd was er ook veel werd vergoed. Wat je eventueel ook kunt doen is nu al wat verzekeraars afzoeken en kijken wat zij nu al vergoeden, dat veranderd vaak niet heel erg
茅茅n maand geleden
Ben toch blij met de aanvullende verzekering. Nu het einde van het jaar nadert misschien toch overwegen? Borstkolf vergoeding, extra vergoeding kraamzorg etc etc. Ik maak er wel gebruik van. En de kinderen zijn gratis op het meest uitgebreide pakket van de ouder meeverzekerd. Nu met een kindje met Leg Perthes toch ook weer fijn ivm fysio ed.
茅茅n maand geleden
Volgens mij moet je het pakket alleen voor de 5e maand aanvragen. Dus dan zou het uit je verzekering van dit jaar moeten..
25 dagen geleden
Reactie op Hel1J
Nee hoor, eerder heeft de voorkeur zodat je het op tijd in huis hebt maar h ...
Ah ok茅! Bij mij stond er echt bij: bestel voor de 5e maand. Nouja dat hopen ze natuurlijk haha!