25 Reacties

2 maanden geleden

Dank voor alle reacties! Een negatieve of positieve review zegt natuurlijk niet alles over een organisatie, maar ik ben er toch altijd beetje gevoelig voor ☺️ Ik denk dat ik geen volledige zorg hoef dit keer, al weet je natuurlijk nooit hoe de bevalling verloopt. Vind vooral een goede klik belangrijk, dus eventueel wisselen ook. Bij mijn eerste kindje kon de kraamverzorgende de badkamer niet schoonmaken omdat ze het aan der rug had en toen ging ze koken. Dat was echt een verademing die eerste week 😏 Maar ik weet dat koken vaak niet iets is wat ze doen.

2 maanden geleden

Ik heb 4 jaar geleden Naviva gehad. Was goed geregeld en waren heel erg behulpzaam. Was er tevreden mee. Dit jaar ga ik voor kraamzorg Dunya. Wil namelijk ook een ander kraamzorg ervaren 😜

2 maanden geleden

Ik heb de kraanvogel genomen, maar ik maak me nu wel zorgen. Ik zie hier voornamelijk slechte reviews :(

2 maanden geleden

Ik heb vanuit kraaminzicht kraamhulp gehad. Ze was een zzper die bij kraaminzicht werkte, maar zeer tevreden! Ik heb de volledige dagen kraamhulp gehad, ondanks dat ik 5 dagen in het ziekenhuis had gelegen. En nog twee dagen extra gezien de situatie. Ze was er ook van 8:00 tot 16;00/16:30! Nu 10 weken zwanger en weer daar een aanmelding gedaan!