Dames, zoals je leest. Ik heb sinds ik ben gestopt met anticonceptie (3.5 jaar geleden) voor mijn menstruatie last van krampjes in mijn anus en 5 vingers onder de navel. Soms kortdurend, soms heel erg lang. Soms super intens, ik kan het vergelijken met een kuit kramp, maar dan in dat gebied.
Nu ik zwanger ben heb ik er bijna dagelijks last van gehad, ik heb mijn magnesium verhoogd en het is nu soms nog heeel kort en minder pijnlijk, het helpt dus.
Nu wil ik graag thuis en vaginaal bevallen dat is mijn ultieme wens. Klopt, ik hou rekening met een andere uitkomst, dus maar twee plannen, hihi.
Ik heb de gynaecoloog gesproken van onze verloskundige praktijk en toen ik 12 weken zwanger was, begon zij eigenlijk meteen dat ik moet overwegen om een ruggenprik te nemen. Dit raakte mij, ze kent me niet heeft niet een verdiept in mijn verhaal en voel nu heel veel weerstand om naar de bekkenbodem gynaecoloog te gaan. Ook omdat het zowat over is en ik een oplossing blijk gevonden te hebben. Ook omdat ik vanuit mijn werk weet dat wanneer je een medische indicatie krijgt soms de verloskundige je niet helpen als je toch thuis wil bevallen.
Wat zouden jullie in deze casus doen?