9 Reacties
茅茅n maand geleden
Yes ik neem ook elke avond magnesium supplementen. Werkt heel goed
茅茅n maand geleden
Banaan eten. Dat heeft een natuurlijk stof dat kramp voorkomt en verminderd.
茅茅n maand geleden
H茅, als je zwanger bent heb je verhoogde kans op trombose. Ik heb in het verleden een trombosebeen gehad en dat voelde bij mij als aanhoudende kuitkrampen (op verschillende plekken in onderbeen). Ik wil je niet bang praten natuurlijk, maar je zou eens langs de ha kunnen gaan om dit uit te sluiten als je twijfelt. Vaak is je been ook een beetje rood en wat dikker (bij mij was dit echter niet het geval en zag je eigenlijk niks aan mijn been). Hopelijk is dat het natuurlijk niet en heb je gauw minder last!
茅茅n maand geleden
Ik had ook last van aanhoudende (steeds erger wordende) kramp in mijn rechter kuit. In 1 week ging het van 'vervelend' naar wakker liggen van de pijn en nauwelijks kunnen lopen. Dit bleek net als bij Joanna trombose te zijn. Ook mijn been was niet dik, rood of opgezet. Huisarts heeft me doorgestuurd voor de zekerheid naar t ziekenhuis voor een echo van mijn been en toen bleek daar flinke trombose te zitten. Dit is nu goed onder controle gelukkig. Dus inderdaad, als het niet over gaat en erger wordt; neem contact op met je huisarts! Sterkte!
茅茅n maand geleden
Reactie op joanna44
En? Hoe is het nu met je?
Het gaat beter vanochtend kleine kramp