8 Reacties

3 maanden geleden

Hé! Allereerst gefeliciteerd 🤩 Ik begrijp dat je het spannend vindt, dat is het ook! Het kan van alles zijn, vaak onschuldig, je darmen zetten op & verplaatsen zich alvast, aan je banden kan het idd ook al liggen of de innesteling. Neem lekker je rust en blijf goed naar je lijf luisteren: ze is heeeeel hard aan het werk 🫶

3 maanden geleden

Reactie op NvdWG

Hé! Allereerst gefeliciteerd 🤩 Ik begrijp dat je het spannend vindt, dat i ...
Kan dat zo pril ook al? Ik weet het niet hoor, de eerste keer had ik menstruatie klachten, had uiteindelijk een gemiste abortus. Nu heb ik weer menstruatie klachten maar ook af en toe geniepige steken richting de liezen wisselend links rechts Ik durf niet te zeggen of dit normaal is. Tot nu toe niemand gesproken die hetzelfde heeft met 6 weken

3 maanden geleden

Reactie op D-D010

Kan dat zo pril ook al? Ik weet het niet hoor, de eerste keer had ik menst ...
Zeker, elk lichaam reageert anders en elke zwangerschap is anders. Mocht je iets niet zeker weten overleg altijd met je verloskundige 🫶

3 maanden geleden

Reactie op NvdWG

Zeker, elk lichaam reageert anders en elke zwangerschap is anders. Mocht j ...
Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop op het beste en ga het maar ervaren. Ik kan er niks aan doen en moet het gewoon loslaten. Ik heb wel enorm gevoelige darmen en een gevoelige buik, dus wellicht ligt het daar aan.. We gaan het zien!

3 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop op het beste en ga het maar ervaren. ...
Geen probleem! Ik heb zelf precies hetzelfde, mijn vorige zwangerschap ook enorm last gehad van obstipatie & deze zwangerschap (tot op heden) het tegenovergestelde en daardoor wat meer kramperig

3 maanden geleden

Reactie op NvdWG

Geen probleem! Ik heb zelf precies hetzelfde, mijn vorige zwangerschap ook ...
Oh echt! Hoe ver ben jij als ik vragen mag? 🤗 En weet jij in hoeverre het eventueel nog innestelingspijn zou kunnen zijn als ik al positief heb getest? Of gaat een innesteling na een positieve test gewoon nog door?

3 maanden geleden

Reactie op mommytobe2608

Oh echt! Hoe ver ben jij als ik vragen mag? 🤗 En weet jij in hoeverre het ...
Ik ben nu richting de 5 weken. Qua hoe dat verder gaat mbt innestlingspijn weet ik niet. Misschien een idee om wat info in te winnen bij je verloskundige? Die weten dat sowieso 💖

3 maanden geleden

Reactie op NvdWG

Ik ben nu richting de 5 weken. Qua hoe dat verder gaat mbt innestlingspijn ...
Gefeliciteerd trouwens!! Heel leuk! Ja goed idee, ik kijk het nog even aan en neem dan wellicht contact op met de verloskundige. Bedankt 🥰