31 Reacties

vorig jaar

Leuk 😍 mij lukte het steeds niet om er eentje te bestellen via de app..
Klopt! En je kan nog veel meer pakketten halen. Bij etos, babydump bijvoorbeeld. Babypark vgm ook.

vorig jaar

Reactie op Livingforthemoment

Klopt! En je kan nog veel meer pakketten halen. Bij etos, babydump bijvoorb ...
Dump en park is de moeite niet waard. Etos geen idee

vorig jaar

Reactie op LizHaJa

Dat had ik ook…. Heb uiteindelijk een fysiek pasje gehaald en toen kreeg ik midden in de nacht de mail om hem te bestellen🫣

Reactie op joyce0208

Zal het sws alleen doen als je dichtbij woont haha. Etos valt tegen, je moet er 8 eu voor betalen. Het is van t merk Naif

vorig jaar

Aparte van het pakket van kruidvat is dat hij echt verschilt. Ik heb een heel ander pakket dan iemand die ik ken, andere dingen er in 🙈

vorig jaar

Reactie op joyce0208

Klopt. Bij mijn vorige kindje, 2 jaar terug, kreeg ik bij een van die twee, dump of park, een soort doos die je zelf in elkaar moest knutselen en dan had je nog niks. Ik kan me niet eens meer herinneren wat het voor moest stellen. Weet alleen dat ik het thuis meteen bij het oud papier heb gegooid.

vorig jaar

Let wel op met de kortingsbonnen! Weet niet of ze inmiddels aangepast zijn maar mijn bonnenboekje verloop 31 december! Dus als je ze wilt gebruiken, let op de datum😊

vorig jaar

Reactie op Maria201623

Let wel op met de kortingsbonnen! Weet niet of ze inmiddels aangepast zijn ...
Ik denk inderdaad dat ze zijn aangepast. De bonnen in mijn pakket zijn in ieder geval geldig tot 31 december 2026!

vorig jaar

Reactie op LizHaJa

Hier t zelfde, was ook als je de klantenservice belde een bericht over. Maar nu is het wel gelukt, dus misschien kan je het nog eens proberen!

vorig jaar

Reactie op 3489

Hier t zelfde, was ook als je de klantenservice belde een bericht over. Maa ...
Hoe heb je hem uiteindelijk besteld? Het lukt mij niet om hem online aan te vragen, steeds als ik klik op aanvragen kan ik alleen klikken op 'inloggen' of 'registreer kaart' maar dat heb ik allebei al gedaan 🥲

vorig jaar

Reactie op LissaM

Hoe heb je hem uiteindelijk besteld? Het lukt mij niet om hem online aan te ...
https://www.kruidvat.nl/babyvoordeel Op deze pagina naar beneden scrollen en klikken op de babybox > op de volgende pagina klikken op aanvragen en dan gegevens invullen. Maar eerlijk. Volgens mij ben ik 1 stapje verder dan jij, maar vervolgens is de beloofde email bij mijn niet gekomen.

vorig jaar

Reactie op Baby Kr

Ik denk inderdaad dat ze zijn aangepast. De bonnen in mijn pakket zijn in i ...
Ik heb hierover contact gehad en ze zijn verlengd. Tot uit m'n hoofd dacht ik mei 2025

vorig jaar

Reactie op Baby Kr

Ik denk inderdaad dat ze zijn aangepast. De bonnen in mijn pakket zijn in i ...
Ohh gelukkig maar 😁! Zijn mooie kortingen dus zou zonde zijn om ze niet te gebruiken😄

vorig jaar

Reactie op smile75

https://www.kruidvat.nl/babyvoordeel Op deze pagina naar beneden scrollen e ...
Ik zag dit topic en dacht ook ff te regelen. Het duurde een halve dag voor de mail kwam en toen lukte het wel om te bestellen. Dus eerst aanmelden en pas aanmaken enzo en dan kun je meteen aangeven dat je zon zwangerschapspakket wil. Dan halve dag wachten tot je een mail krijgt. Via die mail kun je verder. Ik vind het trouwens wel stom dat je er maar 1 krijgt bij een tweeling. Prenatal geeft je er dan wel twee mee!

vorig jaar

Reactie op smile75

https://www.kruidvat.nl/babyvoordeel Op deze pagina naar beneden scrollen e ...
Dankzij jou ben ik weer 1 stap verder haha, ik heb me net aangemeld en wacht de mail af. Lees hier dat het wel even kan duren dus zal het in de gaten houden!

vorig jaar

Ik heb al een paar keer geprobeerd om me aan te melden, maar krijg steeds geen mail

vorig jaar

Reactie op nelly_tuf

Ik heb al een paar keer geprobeerd om me aan te melden, maar krijg steeds g ...
Ik zou dan even contact opnemen met de klantenservice! Ik heb net al de mail gehad, best snel! De box is besteld. 🥰

vorig jaar

Bij mij hielp het om bij m'n voorkeuren in m'n kruidvat account alle mail opties aan te zetten. Zodat je alle mailtjes kan krijgen! Daarna had ik vrij snel de mail! Daarvoor was ik al weken bezig hah

vorig jaar

Reactie op TENH

Bij mij hielp het om bij m'n voorkeuren in m'n kruidvat account alle mail o ...
Dit was echt de tip van de eeuw! Ook hier eindelijk gelukt 😄