Hii, even een vraagje mijn kleine meid van nu 9 maanden die krijgt nog fulltime borstvoeding aande borst of afgekolft als ik werk. Nu ben ik laatst ziek geweest en heb ik soms kolven ook overgeslagen vanwege werk. Ik heb gewoon te weinig productie om gelijk te blijven aan haar behoefte op het moment. Nu weigert zij volledig kunstvoeding Nutrilon opvolg 2. Ook gecombineerd met borstvoeding. Hebben jullie tips? Of dit ook gehad? Het is voor mij ook wel een beetje tijd dat we het gaan afbouwen naar 1 tot 2 voeding live borstvoeding op een dag.
Geen ervaring maar ik heb wel gelezen dat mensen borstvoeding en kunstvoeding mengde. Misschien kan je dat proberen zodat de overgang minder groot is voor haar?
Hier tot 2 weken geleden hetzelfde. Kunstvoeding geprobeerd van Nutrilon en de Etos, om bijv soms de borstvoeding tussen 22 en 23 u te vervangen zodat ik wat langer kon slapen vanwege meerdere nachtvoedingen. Het werd door m’n zoon theatraal geweigerd, kokhalzen en fles werd standaard weggeduwd. Zodra er borstvoeding in zat was het goed. Onlangs toch nog eens geprobeerd met een ander merk, en heel erg blij dat hij de kruidvat kunstvoeding wel accepteert. Het geeft me soms net iets meer lucht. Hopelijk maakt dit bij jou ook wat verschil.
Volgens mij is Nutrilon duobalans 2 iets zoeter en qua smaak lijkt het meer op borstvoeding (las ik). Misschien kan je die eens proberen? Volgens mij is die speciaal gemaakt voor de combinatie van borstvoeding en kunstvoeding of de overgang van bv naar kv.
Geen tips, wel complete herkenning. Wij zijn hier ook zoekende in. Ook zo vervelend dat je niet een klein beetje van een merk kan uitproberen. Nestlé en nutrilon geprobeerd, maar ons meisje doet hetzelfde als die van jou
Wij zijn dit weekend met 1 flesje Pure Goat gestart in de nacht en ze dronk het meteen. Ik mocht het wel alleen geven en mijn man niet. Inmiddels na een paar nachten mag mijn man het ook geven en kan mama eigenlijk slapen na 8,5 maanden haha. Dus geit proberen misschien?
Geen tips, wel complete herkenning. Wij zijn hier ook zoekende in. Ook zo v ...
Ja lastig is het! Wij hebben nu na tips van deze topic duobalans nr 2 gekocht en dan nog half om half met borstvoeding en dat drinkt ze tot nu toe helemaal op. Dus misschien dan toch die een idee?