5 Reacties

4 dagen geleden

Ja! Ik had dit bij onze dochter. Is helemaal goed omhoog gegroeid, met 30 weken zag het er goed uit. Ben dus ook gewoon natuurlijk bevallen. Dat gebeurt gelukkig dus heel vaak 😊!

4 dagen geleden

Bij mijn eerste zwangerschap had ik dat ook en toen liet ze weten dat dit heel vaak nog bijtrekt. Maar als dat niet gebeurt dan is de kans inderdaad wel bestaande dat het een keizersnede zal worden. Ik zou me er niet té druk in maken, je kan er toch niets aan veranderen, alleen maar afwachten.

4 dagen geleden

Ik heb dit zowel bij ons eerste als derde kind (nu 20 weken) gehad. Bij de eerste is dit in de laatste weken nog veranderd. Voor nu denk ik er eigenlijk niet over na. Ik weet dat dit in een later stadium nogmaals gecontroleerd moet worden, en maak me er totaal niet druk om. De uitkomst kan ik toch niet veranderen, en tuurlijk wil ik ook liever geen keizersnede nu. Maar ja, als het niet anders kan ben ik blij dat we zulke goede zorg hebben in Nl en het van tevoren bekend is. Er zijn ergere dingen 🤗

4 dagen geleden

Ik heb dit ook . Ze twijfelden zelfs of hij volledig voor de uitgang lag (met nog een deel richting de achterkant van de baarmoeder) of dat het een 2e placenta is óf dat het een baarmoedersamentrekking is. Ik hoop het laatste. Woensdag gaan ze voor de zekerheid opnieuw kijken. Ik ben bij mijn 2 dochters thuis bevallen en die wens is er nu weer! Dus ik hoop echt dat dit nu weer kan!

4 dagen geleden

Ik had precies hetzelfde bij de eerste zwangerschap. Placenta is helemaal goed gegroeid en gewoon vaginaal bevallen. Bij mij zeiden ze dat de kans heel groot was dat de placenta later in de zwangerschap meestal wel goed ligt. Niet druk maken dus ;)