11 Reacties

één maand geleden

Hoi!ben morgen 15 weken,vanaf week 6 ben ik misselijk ,moet elke ochtend overgeven.Ben soort van gewend.En heb dezelfde probleem met lage bloeddruk.Ik ben nooit verslaafd aan koffie geweest,maar nu als ik geen koffie drink-krijg ik hoofdpijn en ben duizelig. Heb nu mijn bloed druk: 90/55. Weet of niet zo goed of ik me zorgen moet maken

één maand geleden

Reactie op Cristina 1515

Hoi!ben morgen 15 weken,vanaf week 6 ben ik misselijk ,moet elke ochtend o ...
Je kunt altijd de vk even bellen. Dat heb ik okk gedaan ik ben bijna 17 weken met diezelfde klachten. Alleen is het mi erger dan in het begin helaas.

één maand geleden

Wat is je bloeddruk? Daar is het natuurlijk een beetje afhankelijk van wat er moet of gedaan kan worden

één maand geleden

Reactie op Cristina 1515

Hoi!ben morgen 15 weken,vanaf week 6 ben ik misselijk ,moet elke ochtend o ...
90/55 is wel redelijk laag. Het is logisch dat in het tweede trimester de bloeddruk wat naar beneden gaat als je hier last van hebt kun je het beste even bellen wat je hieraan kan doen.

één maand geleden

Reactie op Greidanus1991

Wat is je bloeddruk? Daar is het natuurlijk een beetje afhankelijk van wat ...
Savonds gemeten toen was die 65 en de andere weet ik niet meer.

één maand geleden

Vooral de combi lage bloeddruk en overgeven is ingewikkeld😅 ik heb nu voor de derde zwangerschap een lage bloeddruk en voor het eerst ook overgeven. Ik probeer veel van die opkikker soepjes te drinken (zout) die blijven er bij mij wel in en zuigen op zoute drop. Die lage bloeddruk heb ik bij drie zwangerschappen gehouden en is vervelend maar kan je jezelf op aanpassen, die misselijkheid is een ander ding.

één maand geleden

Reactie op Bella01

Savonds gemeten toen was die 65 en de andere weet ik niet meer.
Bij de verloskundige gemeten? Misschien nog een keer meten want als 65 de bovendruk is, is het niet heel goed 🤭 onderdruk zou opzich nog kunnen maar is niet fijn…

één maand geleden

Reactie op Annette19901

Vooral de combi lage bloeddruk en overgeven is ingewikkeld😅 ik heb nu voor ...
Ja echt he.. bij de vorige zwangerschap had ik juist een hoge bloeddruk, zo gek allemaal. Heb e ht alles al geprobeerd. Toch maar weer vk gebeld. Morge gynaecoloog. Ben benieuwd.

één maand geleden

Reactie op Greidanus1991

Bij de verloskundige gemeten? Misschien nog een keer meten want als 65 de ...
Nee dit was de onderdruk idd haha. Bovendruk weet ik niet meer...

25 dagen geleden

Grappig dat er per persoon zoveel verschil in kan zitten. Bij mij is laatste keer 85/65 gemeten, maar behalve wat zwart voor mijn ogen zien heb ik gelukkig nergens last van

24 dagen geleden

Ik heb uiteindelijk toch de vk gebeld en ben gisteren even opgenomen geweest, Hier heb ik een infuus met vocht van 2,5 liter gekregen. Dus ik ben er nu wel achter, bij twijfel als je je niet lekker voelt of onzeker bent. Altijd bellen naar de vk en voor jezelf opkomen.