13 Reacties

3 maanden geleden

Hee meis, hier hetzelfde had ook mega last van lage rugpijn.. bloeden is vandaag helaas echt begonnen 🥺 biochemische zwangerschap.. had zaterdag 3 positieve testen en nu is hij al heel licht…maar ik blijf hoop houden 🍀 Lopen jouw testen wel gewoon op? & heb je gewoon nog andere zwangerschapskwaaltjes? Dan is er denk ik niets aan de hand, als je blijft bloeden zou ik wel aan de bel trekken bij je VK Liefs 🫶🏻

3 maanden geleden

Reactie op Robina1994

Hee meis, hier hetzelfde had ook mega last van lage rugpijn.. bloeden is va ...
Hoi hoi, Bij mij ging het helaas wel om een miskraam🙁 gisteren en en echo en het vruchtje zat al niet meer in het slijmvlies. Vanmorgen het vruchtje verloren😞 ik had wel gewoon zwangerschapskwaaltjes.. maar het is helaas de derde miskraam achtereen 🙁 Hopelijk gaat het bij jou nog wel goed?

3 maanden geleden

Reactie op Cheryl Klepper

Hoi hoi, Bij mij ging het helaas wel om een miskraam🙁 gisteren en en echo ...
Hoi meis, Ik was er al een beetje bang voor.. klachten waren bij mij precies hetzelfde.. ben nu heel heftig aan het bloeden dus ook hier een miskraam (nr 2 nu) verloskundige gaat me morgen nog een keer bellen maar ik denk niet dat ik een echo krijg, hoop het bloeden snel stopt en we weer door kunnen 🙏🏼 het was deze keer nog niet helemaal geland maar maakt het niet minder verdrietig.. Hopelijk mogen we allebei snel weer (goed) zwanger worden 🍀🍀🙏🏼🙏🏼

3 maanden geleden

Ach jee, dus toch.. ja we hadden wel dezelfde klachten hè! Ik weet iig dat wanneer je twee miskramen hebt gehad je het mag laten onderzoeken. Wij zijn dat traject al begonnen. Wat me zorgen maakt is die lage rugpijn en die stijve spieren daar. Ik heb daar nog steeds last van ondanks de vrucht er uit is. Toevallig zag mijn moeder vanmorgen op het nieuws iets over endometriose.. daar past ook die rugpijn bij. Ik ga het voorleggen aan de gyneacoloog iig. Ik hoop dat het snel voorbij is voor je en het de volgende keer gewoon wel lukt! Ik heb een dochtertje van acht en nooit verwacht dat het helemaal niet vanzelfsprekend is dat je snel zwanger kan raken.. en de impact van zo een miskraam is ook niet niks! Sterkte!

3 maanden geleden

Reactie op Cheryl Klepper

Ach jee, dus toch.. ja we hadden wel dezelfde klachten hè! Ik weet iig dat ...
Hoi! Wij wachten nog even met onderzoeken, omdat ik toch altijd wel snel zwanger raak maar dan gaat er ergens iets mis.. endometriose heb ik ook al aan gedacht maar mijn rug pijn is nu wel echt weg, ik dacht meer dat dit een teken voor de miskraam zou zijn. Maar ben benieuwd wat jouw gyn daarover zegt. Mocht het nu nog een keer niet lukken, dan wel ( maar dat hopen we natuurlijk niet 🤞🏼) Heel veel succes en sterkte op jullie weg naar een mooie gezonde zwangerschap 🍀 het is is je zo gegund! Ik had ook nooit verwacht dat het zo zou gaan… kom je toch echt van een koude kermis thuis.. Hou je me op de hoogte? Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd ☺️

3 maanden geleden

Oh jeetje zeg.... sterkte met het verlies 🙏🏼 Ik heb toevallig dit topic gevonden op het zoeken van rugpijn omdat ik dit ook echt al 1,5/2 weken heb ... ik ben nu bijna 5 wkn zwanger van mijn 1e kindje en ik ben ook zo bang om te gaan bloeden 🥺 zie het veel om mij heen ook.. Soms met vegen na het plassen dan heb ik wel eens afscheiding maar dat ergens heb ik een slit second paniek omdat ik bang ben dat ik dan dus bloed te zien krijg. Is nog niet gebeurt gelukkig, maar is dit wel echt een kenmerk van een foute zwangerschap? Sorry dit is voor mij de 1e keer en ik merk dat ik toch best onzeker ben 🫣 heb ook pas een echo met 9 wkn omdat het zo druk is op de praktijk.

3 maanden geleden

Reactie op Babymaart2025

Oh jeetje zeg.... sterkte met het verlies 🙏🏼 Ik heb toevallig dit topic ...
Hoeft niets te betekenen 🍀🥰 probeer vooral te genieten & wacht rustig de eerste echo af! Als je niet veel bloedt is er niets aan de hand. Ik had van begin af aan heel veel last van lage rugpijn en minder last van mijn borsten & daarna dus ook veel bloedverlies. Daarom wist ik dat het niet goed zit, maar rugpijn betekent niet meteen dat het niet goed zit! Xx

3 maanden geleden

Ik heb ook last van lage rugpijn, ben nu 5 weken en 3 dagen (exact weet ik nog niet) verder nog geen bloedverlies. Heb op 2 augustus mijn eerste echo. Had opgezocht dat lage rugpijn ook door verandering in hormoonspiegeling kan komen. Ik had 3 dagen geleden echt pijn kon amper voorover buigen, nu heb ik meer een drukkende pijn. Verder geen steken ofzo

3 maanden geleden

Reactie op cann93

Ik heb ook last van lage rugpijn, ben nu 5 weken en 3 dagen (exact weet ik ...
Jaa dit herken ik!

3 maanden geleden

Reactie op Babymaart2025

Jaa dit herken ik!
Heb je er nogsteeds last van?

3 maanden geleden

Reactie op cann93

Heb je er nogsteeds last van?
Toevallig nu 2 dagen niet meer! Maar iwij zijn sinds maandag een week op vakantie in portugal, en ik ontspan hier optimaal. Dus of het nu daardoor komt of dat het gewoon geminderd is weet ik dus niet.. Als we veel lopen krijg ik op den duur wel een soort van last van mijn buik ( niet heftig ofzo ) alsof ik een hard buik krijg? Maar ik weet niet of dat nu al mogelijk is met 5,5 week 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Babymaart2025

Toevallig nu 2 dagen niet meer! Maar iwij zijn sinds maandag een week op v ...
Hahah geen idee, je moet wel goed je rust nemen, vooral eerste trimester heb je veel progesteron en die zorgt ervoor dat je echt heel moe wordt. Neem af en toe een dutje