14 Reacties

3 maanden geleden

Zelfde stress hier. Waarschijnlijk ben ik 3+5. En ik heb zooo erge lage rugpijn.

3 maanden geleden

Hei, bij mijn vorige zwangerschap had ik ontzettend veel last van mijn onderrug. Ook voordat ik eigenlijk ongesteld moest worden, dit staat mij echt nog zo goed bij. Ik heb ook lichte krampjes of steken gehad, dit heb ik deze keer ook weer. De last van de rug is deze keer ietsjes minder maar kan er dus zeker bij horen😘.

3 maanden geleden

Reactie op Mommyy96

Zelfde stress hier. Waarschijnlijk ben ik 3+5. En ik heb zooo erge lage rug ...
Vreselijk hé, die onzekerheid. Heb er zelf geen goed gevoel over, gezien ik online lees dat het resultaat na een paar dagen rugpijn niet positief is 🥹

3 maanden geleden

Reactie op Fleurig27

Hei, bij mijn vorige zwangerschap had ik ontzettend veel last van mijn onde ...
Ah dank je wel voor je reactie, dat schept mij toch een beetje geruststelling dat er ook positieve uitkomsten zijn na de lage rugpijn. 🤍 Heb dit zelf ook altijd tijdens mijn menstruatie, daardoor werd ik er zo onzeker van.

3 maanden geleden

Als je dit googled lees je ook gewoon dat dit erbij kan horen! Ik heb vrijdag eerste echo en ook last van. Heeft te maken met de baarmoeder en de banden. Ik probeer mezelf verder ook niet gek meer te maken en het af te wachten. Is zeker niks slechts vanuit de dingen die ik lees

3 maanden geleden

Reactie op mvmiesje

Als je dit googled lees je ook gewoon dat dit erbij kan horen! Ik heb vrijd ...
Bedankt voor je reactie! Ik lees dat over de krampen inderdaad ook, maar over de rugpijn lees ik vooral negatieve verhalen. Bedoelde je de krampen of de rugpijn? Of beide? 😊 Spannend en leuk, je eerste echo bijna!

3 maanden geleden

Wanneer heb jij je eerste echo staan? 🫣

3 maanden geleden

Reactie op user1495

Bedankt voor je reactie! Ik lees dat over de krampen inderdaad ook, maar ov ...
Beide! Hoeft niet slecht te zijn dus, daar houd ik mezelf aan vast.

3 maanden geleden

Begin 5 weken had ik enorm veel lage rugpijn en krampen. Nu is alles weg alleen af en toe kramen maar mijn rug doet geen pijn meer. Ben nu 6+2

3 maanden geleden

Reactie op cann93

Begin 5 weken had ik enorm veel lage rugpijn en krampen. Nu is alles weg al ...
Fijn dat het herkenbaar klinkt, dat geeft me toch goede moed. Heb de verloskundige gesproken en die geeft echt aan: kan zijn dat je menstruatie door gaat breken met dit gevoel, maar kan ook uitblijven. Dus klonk een beetje als 50/50. Dus dat hielp niet mee aan mn geruststelling, ik probeer het maar een beetje los te laten anders word je gek van al dat malen. 🫣

3 maanden geleden

Reactie op Mommyy96

Wanneer heb jij je eerste echo staan? 🫣
15 augustus! En jij? 🍀

3 maanden geleden

Reactie op user1495

15 augustus! En jij? 🍀
16 augustus 😳

3 maanden geleden

Reactie op Mommyy96

16 augustus 😳
Spannend hé! Echt vreselijk die onzekerheid! ✨