39 Reacties

3 maanden geleden

Hoi, Ik heb een kind van 10 en een van bijna 8 jaar en verwacht mijn derde kindje in maart 馃槄 Flink leeftijdsverschil!

3 maanden geleden

Hier zal er iets meer dan 3 jaar tussen zitten. Voor ons een bewuste keuze! Had eigenlijk liever nog iets meer ertussen gehad, maar ik was meteen bij de eerste poging zwanger 馃.

3 maanden geleden

Reactie op Florus

Hoi, Ik heb een kind van 10 en een van bijna 8 jaar en verwacht mijn derde ...
Inderdaad! Spelen de kindjes van 8 en 10 veel met elkaar? Mijn zoontje zal de eerste tijd zo weinig met zijn broertje/zusje kunnen, daar maak ik me wat zorgen om.

3 maanden geleden

Als alles goed blijft gaan zit er hier 3j en 9 maanden tussen. We hadden graag eerder gewild maar wilde niet lukken.

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Hier zal er iets meer dan 3 jaar tussen zitten. Voor ons een bewuste keuze! ...
Haha zul je net zien! Vinden jullie het leeftijdsverschil praktischer? Als ik vragen mag :)

3 maanden geleden

Reactie op Yilllll

Als alles goed blijft gaan zit er hier 3j en 9 maanden tussen. We hadden gr ...
Fijn dat het nu gelukt is!

3 maanden geleden

Reactie op beebie 1

Haha zul je net zien! Vinden jullie het leeftijdsverschil praktischer? Als ...
Ja en dat is prima natuurlijk, we zijn gezegend dat het zonder problemen is gelukt. Ja, deels omdat het praktisch is in sommige opzichten, maar ook ivm mijn eigen trage fysieke herstel na de eerste zwangerschap. Maar ik heb zelf 3,5 jaar leeftijdsverschil met mijn zusje en dat was perfect in mijn ervaring. Nooit competitie (want groot verschil, dus niemand hoefde tegen iemand op te boksen) of strijd, wel een fantastische band voor het leven. Nu nog steeds zijn we heel hecht. En ik zie dat om me heen zoveel, dat de band tussen kindjes eigenlijk veel sterker is bij een groter leeftijdsverschil, dan wanneer ze dicht op elkaar zitten. En natuurlijk is beiden daar totaal geen garantie voor. Maar ik heb die 3,5 jaar verschil als kind altijd heel prettig gevonden. Hoop dat dat voor mijn dochter ook zo zal zijn. En ik vind het inderdaad ook fijn dat zij nu al best zelfstandig is.

3 maanden geleden

Hier een dochter die in sept 4 wordt en 19 maart uitgerekend (naar eigen berekening)

3 maanden geleden

Wat superleuk. Hier een leeftijdsverschil van iets meer dan 3 jaar. Vind het qua balans en rust in een gezin altijd wel fijn overkomen hoor, een paar jaar verschil 馃榾

3 maanden geleden

Reactie op diplodocus

Ja en dat is prima natuurlijk, we zijn gezegend dat het zonder problemen is ...
Wat leuk om te lezen :) dat klinkt wel heel fijn inderdaad!

3 maanden geleden

Bij ons (als alles goed gaat) zal het precies 3 jaar zijn! Hoe het er nu voor staat naar mijn eigen berekening ben ik precies op dezelfde dag uitgerekend als de eerste. De eerste is wel 2 weken eerder gehaald ivm zwangerschapsdiabetes

3 maanden geleden

Hier ook! Onze dochter wordt in november 4. Helaas 2 miskramen gehad, anders had ik nu rond deze periode een baby erbij. Maar het is niet anders 鈽猴笍 hoop met heel mijn hart dat het nu goed gaat. Vind ruim 4 jaar al vrij veel. Voor onze dochter maar ook voor ons. Vinden de baby fase pittig en beginnen nu net te wennen dat we zoveel meer kunnen.

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hier ook! Onze dochter wordt in november 4. Helaas 2 miskramen gehad, ander ...
Verdrietig dat je twee miskramen hebt mee moeten maken. Wat je verder schrijft vind ik heel herkenbaar! We hebben het heel makkelijk momenteel met ons zoontje. We duiken er straks weer helemaal opnieuw in 馃槄 heel spannend! Maar het scheelt misschien wel dat de ene op school zit als je druk bent met de ander.

3 maanden geleden

Ook ik herken veel van wat hier staat. Onze zoon wordt in maart 4 en dat is dan ook de maand dat de baby er zal zijn. Hadden liever dichter op elkaar gehad, maar helaas lukte t ons niet en wanneer het wel lukte (eenmalig) een miskraam gehad. Nu ook niet geheel zorgeloos deze weken, maar daar doe je niets aan natuurlijk. Ook hier gaat t allemaal zo makkelijk nu met zoon van bijna 3,5. Terug naar af straks wel flink pittig, phoe. Maar met liefde.

3 maanden geleden

Reactie op Florus

Hoi, Ik heb een kind van 10 en een van bijna 8 jaar en verwacht mijn derde ...
Hier ook. Een kind van 9 en 7 jaar en verwacht in maart ons 3e kindje heel benieuwd op hun reacties

3 maanden geleden

Mijn zoon wordt 21 maart 16 en ben 24 maart uitgerekend van de 2e

3 maanden geleden

Ik heb al een zoontje van bijna 6 en nu 16 maart uitgerekend van de 2e馃挄

3 maanden geleden

Mijn partner heeft een dochter van 4. altijd the center of attention geweest. Ben bang dat ze miss jaloers zal worden. Wil haar dat niet aandoen馃ズ

3 maanden geleden

Ik ben nu 5 weekjes zwanger van de 3e. Maart 2025 uitgerekend馃槂Wij hebben een zoontje die in januari 4 wordt en een dochtertje vam 10 maandjes. Het scheelt wel vind ik dat de oudste nu al redelijk zelfstandig en helemaal zinderlijk is. Zal straks wel pittig worden met een baby en een dreumes van 1,5 馃槄

3 maanden geleden

Ik heb een zoon van bijna 13, en een dochtertje van 9 nu zwanger van de 3de