39 Reacties

3 maanden geleden

Mijn oudste zoon is 14 Tweede zoon 10 Derde zoon 7 Dochter 22 maanden Zwanger 4 weekjes 馃グ Leeftijdverschillen ervaar ik als zeer fijn 馃グ

3 maanden geleden

Ik heb een dochtertje van 16 maanden, dus 2 jaar verschil straks :)

3 maanden geleden

Mijn zoontje zal in mei 2025 3 worden, en in maart verwachten wij ons tweede kindje. In mijn ouders gezin waren mijn zus en ik 12 en 10 toen wij nog een zusje kregen. Wij hebben dit nooit als vervelend ervaren. Nu zijn we 29, 27 en 17 en hebben we de aller sterkste band, we doen echt alles samen! 馃┓

3 maanden geleden

Wat fijn dit topic! Ik was echt bang dat ruim 4 jaar te groot ging zijn maar als ik de ervaringen zo lees kunnen ze toch nog erg veel aan elkaar hebben?

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Wat fijn dit topic! Ik was echt bang dat ruim 4 jaar te groot ging zijn maa ...
Ja ik vind de reacties hier ook heel fijn 馃檹馃徑鈽猴笍

3 maanden geleden

Reactie op openbaarma

Mijn partner heeft een dochter van 4. altijd the center of attention gewees ...
Ja ik ken dat gevoel wel een beetje. Ook wel heel lekker voor ze dat ze al die tijd zoveel aandacht hebben kunnen krijgen. Ik merk wel dat ik nu nog meer dan anders knuffel met mijn zoontje. Misschien toch een klein beetje schuldgevoel. Maar ik verheug me er ook heel erg op dat we het hem gaan vertellen. Haha alles is lekker dubbel 馃槀

3 maanden geleden

Ik heb een dochter van 7 , en vind het ook erg dubbel! Gun haar zooo erg een broertje / zusje maar hoop zo dat ze er ook blij mee gaat zijn omdat ze altijd volop de volledige aandacht heeft gehad .. ach waarschijnlijk maken we ons te druk .. hoop ik馃構馃槉

3 maanden geleden

Ik heb een drieling van bijna 11, zwanger van mijn 4e kindje nu

3 maanden geleden

Hier ook een zoontje van bijna 4 en 2e verwacht in maart馃榿

3 maanden geleden

Hier ook zoontje van bijna 4 en in verwachting van de 2e in maart!

3 maanden geleden

Onze dochter is nu 20 maanden en in maart uitgerekend van de tweede 馃┓

3 maanden geleden

Ons meisje is nu 13 maanden en ben uitgerekend in maart: dan is ze exact 21 maanden

3 maanden geleden

Dochter van 7, zoon van 12 en zwanger van baby nummer 3 馃挋鉂わ笍

3 maanden geleden

Onze oudste is net 4 geworden en onze jongste is 6 maanden. Ik ben waarschijnlijk in maart 2025 uitgerekend, dit wordt dus onze derde 鈽猴笍

3 maanden geleden

1 maart 2022 was uitgerekende datum van onze dochter (uiteindelijk 16 feb). 1 maart 2025 mogelijke datum nieuw mopje. Drie jaar dus!

3 maanden geleden

Reactie op Pinkielady

1 maart 2022 was uitgerekende datum van onze dochter (uiteindelijk 16 feb). ...
Haha wat toevallig!

3 maanden geleden

Reactie op Suuskexx

Hier ook! Onze dochter wordt in november 4. Helaas 2 miskramen gehad, ander ...
Mijn oudste wordt ook in november 4. Ik heb er wel nog 茅茅n tussen zitten. Zij is van 28 februari 2023, dus zal net 2 zijn als de baby geboren wordt. Ik ben 2x later bevallen, ga ik nu ook vanuit, anders wordt het nog spannend. Ben waarschijnlijk ergens rond 3/4 maart uitgerekend

3 maanden geleden

Onze zoon is deze week 3 geworden! Afgelopen maart helaas een missed abortion gehad en nu weer zwanger. Verwacht alles goed mag gaan dat kindje eind februari gehaald zal worden 馃槃.